Ikka ja jälle seda automaksu!

Üks härra, kel pidavat olema siinse moderaatoriga „head suhted“, saatis mulle privaatsõnumi, et ta on üks nendest „ahnitsejatest“. Tema hinnangul on kõik kohad täis pooleliolevaid „projekte“, mida üritatakse müüa ja nendest lahti saada. Samuti ta ei taha noortele müüa, sest nood on kahtlased või liiga odavalt müüa, sest siis lõpetab see isend pressi all.

Mis mul muud üle soovitada, kui tehke noortele parem taustauuring, kuid kuskilt peab ju noor alustama ja nõuda noorelt samapalju elutarkust/oskuslikust kui Teilt, on liiga palju küsitud. Ega Te ise noorena paremad siis polnud: kõik vaatavad end vanemas eas, et kui loll ma ikka noorena olin. Läheb osa isendeid aia taha, siis läheb, vähemalt noorem generatsioon, kel on rohkem elujõudu ja parem füüsiline vorm, tegeleb asjaga edasi. Asjad vähemalt ei seisa kuskil kuuri all.
Mis puudutab hinna argumenti, siis ma ei mõelnud selle all, et hakake enda iseendeid puhta muidu ära andma, ikka turuhinna eest. Näiteks selleks, et võtaksin ühelt vanamehelt ohjad üle, tahtis ta ainuüksi ühe teatud firma logodega kaunistaud tühja plekkriiuli eest mõõtudega ca 3 x 2 meetrit saada 6000 €. No see hind ei ole kuidagimoodi normaalne.


(20-07-2023, 11:49 AM)zazik Kirjutas:  Siin avaldab eesrindlik seltsimees varjamatult oma soovi teiste inimeste vara kontrollida ja maksustada.

Ma ei soovi teiste inimeste vara kontrollida, aga see mõtlematu tavaari kokkukrabamine, säilitamine ja „hoian kõik endale“ põhimõtted, mind ei kõneta.
Enda kola, mis ei leia aktiivset kasutust, olen kõik maha müünud ja seda põhimõtet olen järginud noorukieast peale. Minu aju töötab nii – otsan puruks/kordategemisvajava isendi/seadme, teen ta korda, õpin hingeelu, tema nõrkusi ja tugevusi tundma, kuid lõpuks hakkab mul tast igav, ma ei saa enam sealt stiimulit. Rind kummis auto- või motoparaadil, -kokkutulekul olek ei tekita minus mingisugust naudingut või näidata sõpradele/tuttavatele kui suur auto-/motopark mul on, ei tee mu peenist pikemaks. Võib-olla tõesti ma pole selleks piisavalt nartsissistlik.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

(20-07-2023, 14:01 PM)hendrik Kirjutas:  Üks härra, kel pidavat olema siinse moderaatoriga „head suhted“, saatis mulle privaatsõnumi, et ta on üks nendest „ahnitsejatest“. Tema hinnangul on kõik kohad täis pooleliolevaid „projekte“, mida üritatakse müüa ja nendest lahti saada. Samuti ta ei taha noortele müüa, sest nood on kahtlased või liiga odavalt müüa, sest siis lõpetab see isend pressi all.

Mis mul muud üle soovitada, kui tehke noortele parem taustauuring, kuid kuskilt peab ju noor alustama ja nõuda noorelt samapalju elutarkust/oskuslikust kui Teilt, on liiga palju küsitud. Ega Te ise noorena paremad siis polnud: kõik vaatavad end vanemas eas, et kui loll ma ikka noorena olin. Läheb osa isendeid aia taha, siis läheb, vähemalt noorem generatsioon, kel on rohkem elujõudu ja parem füüsiline vorm, tegeleb asjaga edasi. Asjad vähemalt ei seisa kuskil kuuri all.
Mis puudutab hinna argumenti, siis ma ei mõelnud selle all, et hakake enda iseendeid puhta muidu ära andma, ikka turuhinna eest. Näiteks selleks, et võtaksin ühelt vanamehelt ohjad üle, tahtis ta ainuüksi ühe teatud firma logodega kaunistaud tühja plekkriiuli eest mõõtudega ca 3 x 2 meetrit saada 6000 €. No see hind ei ole kuidagimoodi normaalne.

Kuidas see automaks ja sellega kaasnev doonorikollektsioonide pressi alla saatmine aitab noorte jaoks projektikate kättesaadavust parandada? Püksipissimise efekt jah korraks on, aastal 2024 kui kuurid tühjaks müüakse. Aga see tähendab ühtlasi ka seda, et tulevikus jääb kuurileidusid sellevõrra vähemaks.
Parimad projektid ju sünnivadki asjadest, mis on kümnendi või paar kuskil kuuri all laagerdunud.

Heades tingimustes kuuri all seismine sageli siiski kasvatab sõiduki väärtust, isegi kui mitte rahalises plaanis, siis kultuurilises ikka. Kasvõi Youngtimer Campil võib näha kõiksugu veidraid 90-date autosid, mis 15a tagasi olid lihtsalt mõttetud emotsioonitud plekikäkid, tänaseks aga juba panevad pead pöörama, sest nendetaolisi pole enam säilinud.

(20-07-2023, 14:01 PM)hendrik Kirjutas:  
(20-07-2023, 11:49 AM)zazik Kirjutas:  Siin avaldab eesrindlik seltsimees varjamatult oma soovi teiste inimeste vara kontrollida ja maksustada.

Ma ei soovi teiste inimeste vara kontrollida, aga see mõtlematu tavaari kokkukrabamine, säilitamine ja „hoian kõik endale“ põhimõtted, mind ei kõneta.
Enda kola, mis ei leia aktiivset kasutust, olen kõik maha müünud ja seda põhimõtet olen järginud noorukieast peale. Minu aju töötab nii – otsan puruks/kordategemisvajava isendi/seadme, teen ta korda, õpin hingeelu, tema nõrkusi ja tugevusi tundma, kuid lõpuks hakkab mul tast igav, ma ei saa enam sealt stiimulit. Rind kummis auto- või motoparaadil, -kokkutulekul olek ei tekita minus mingisugust naudingut või näidata sõpradele/tuttavatele kui suur auto-/motopark mul on, ei tee mu peenist pikemaks. Võib-olla tõesti ma pole selleks piisavalt nartsissistlik.

Kui ennast kogumine ei kõneta, siis ei pea ju koguma. Aga milleks soosida teisitimõtlejate represseerimist?
Vasta

Jätan siia ühe mõttetera, mis pole minu sulest, kuid millega nõustun 100%. Täiega meie valetavatele ja manipuleerivatele poliitikutele omane.

Miks on praegu vanadele autodele sedavõrd väike maks välja pakutud? Mitte hoolimisest, vaid seetõttu, et need inimesed, kellele see maks kõige rohkem haiget hakkab tegema ja keda on kõige rohkem, ei tunneks vajadust tänavale tulla! Mõni veel tunneb kahjurõõmugi, et naaber oma Cayenne'i eest rohkem peab maksma kui tema oma vana Ford Escorti eest.
Aga see on petlik! See on kõik selleks, et saaks selle pandora laeka avada ja maksule pitsati alla. Küll pärast hakkavad need summad imeväel korrigeeruma.
E
i jää see vanade autode maks nii väikeseks nagu see praegu välja on pakutud. See on ainult masside vaigistamiseks. Nagu ka see, et see nn arutelu toimub suvepuhkuste ajal.
Vasta

(20-07-2023, 14:45 PM)zazik Kirjutas:  Kuidas see automaks ja sellega kaasnev doonorikollektsioonide pressi alla saatmine aitab noorte jaoks projektikate kättesaadavust parandada?

Riik hakkab survestama doonorikollektsioonide omanikke müüma ära isendeid, mille eest nad ei ole nõus 30 € aastas välja käima. See omakorda tähendab, et see doonor pole kollektsionääri silmis suurt midagi väärt. Kuna doonor läheb maksu alla, siis tänu sellele ka müügihind on mõnevõrra odavam (justnimelt noorte jaoks), kuid kui isegi siis ei leidu ostjat, järelikult kuulubki ta pressi alla.

Kuid mõelge asja kaugemale, mida me teeme saja aasta pärast? Täna tehasest välja vurav sõiduk on kolmekümne aasta pärast uunikum ning ole mureta, kindlasti leidub tegelasi, kes ka neid koguvad ja taastavad. Lõpuks me jõuame kohta, kui täna on kollektsionääril keskmiselt viis sõidukit kuuri all, siis saja aasta pärast juba keskmiselt kümme. Nii nagu ma varasemalt olen öelnud, võib-olla oleks aeg saata mõned isendid pressi alla, igat roima pole vaja säilitada ehk tuleb teha valikuid, mida talletada ja mida mitte, sest uusi hobiautosid/uunikume tuleb aina peale. Kuhu see mannschaft lõpuks pannakse?


(20-07-2023, 14:45 PM)zazik Kirjutas:  Aga milleks soosida teisitimõtlejate represseerimist?

Ma ei soosi midagi, vaid avaldan arvamust. Muidu võib foorumi lugejail jääda arvamus, et automaksu pooldajaid siin foorumis polegi.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

Naljamees, see,et vanaautode või vanatehnika hind hakkab allapoole tulema või suurem massiline väljamüük ei pruugi nii roosiline olla kui paistab. Kellel on nuppu siis kanditakse need sõidukit kuskile mujale riiki ära või leitakse muu viis neist vabaneda. Kellel on raha maksta juristile või advokaadile leiab kindlasti legaalse tee tüütust probleemist vabanemiseks.
Praegu on ehk plaanitav maks 30eur aastas aga tead seda saab ju tõsta  Big Grin  ja iga uue riigikogu koosesisuga. Lihtne on uus maks kehtestada aga hiljem seda tühistada ei taha enam keegi.
Vasta

(20-07-2023, 16:36 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kellel on nuppu siis kanditakse need sõidukit kuskile mujale riiki ära või leitakse muu viis neist vabaneda.
Mujal ei ole automaksu?
Vasta

(20-07-2023, 16:50 PM)iisak Kirjutas:  
(20-07-2023, 16:36 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kellel on nuppu siis kanditakse need sõidukit kuskile mujale riiki ära või leitakse muu viis neist vabaneda.
Mujal ei ole automaksu?
Ei meenu ühtegi teist riiki, kus tahetakse maksustada autosid, mida ei kasutata või on arvelt maas.
Vasta

(20-07-2023, 16:50 PM)iisak Kirjutas:  
(20-07-2023, 16:36 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kellel on nuppu siis kanditakse need sõidukit kuskile mujale riiki ära või leitakse muu viis neist vabaneda.
Mujal ei ole automaksu?
Ma ei väida,et mujal pole vaadates Euroopa riike jääme isegi veel kavandatava maksuga kuskile madalamasse otsa. Ma olen kindel,et nupumehed suudavad leida võimaluse kuidas asjad ära kaotada nii,et neid enam paberi peal ei eksisteeri. Või kuidas moodi vähem tasuda. Ise asi, kes viitsib seda ettevõtta aga elu näitab, leidlikusel ei ole piire. 
Olgu mainitud,et ka Venemaal on kehtiv automaks olemas, mille suurus sõltub sinu sissekirjutatud elukohast. 

Esmalt tehku register korda ja süsteem puhtaks enne kui nii suure joonelise ja ambitsioonika maksuga inimestele kirves selga lüüa.
Vasta

hendrik küsis : Kas Te annaksite maksuvabastuse antud MERCEDES-BENZ S 500 omanikule?:

 Kui isikule on määratud puue või ta sõidutab puudega isikut tohib ta parkida sõidukit nn. invakohal , milles küsimus .
 Et nüüd liikumispuudega isik sõidab mersuga , see näitab seda et , raha ei tehta pelgalt käte või jalgadega , raha tehakse kasutades mõistust .

 Selline sotsiaaldemokraatlik ( nõukogudelik ) reguleerimine ja omandi ümberjagamine , sellist unelmat ei tasu siin eksponeerida , mina juba kirjutan "hendrik" väikese algustähega , põlgusest .
Vasta

(20-07-2023, 18:50 PM)edvard Kirjutas:   Selline sotsiaaldemokraatlik ( nõukogudelik ) reguleerimine ja omandi ümberjagamine , sellist unelmat ei tasu siin eksponeerida , mina juba kirjutan "hendrik" väikese algustähega , põlgusest .

Kas Te teise küsimuseni ikka jõudsite?:
(20-07-2023, 01:08 AM)hendrik Kirjutas:  Maksuvabastust saab lubada vaid siis, kui keegi hakkab tegema invasõiduki omanikele taustakontrolle, kuid kes selle kinni maksab?

Kui anda maksuvabastus invaliididele, siis mis saab paljulapselistest peredest, alla vaesuspiiri elavatest inimestest, vajaduspõhist õppetoetust saavatest tudengitest, pensionäridest, Tšernobõli aatomielektrijaama avarii tagajärgede likvideerijatest, represseeritutest ja rahvakangelastest? Ka nemadki tahavad sel juhul saada maksuvabastust, vastasel juhul on tegemist diskrimineerimisega.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

(20-07-2023, 19:38 PM)hendrik Kirjutas:  
(20-07-2023, 18:50 PM)edvard Kirjutas:   Selline sotsiaaldemokraatlik ( nõukogudelik ) reguleerimine ja omandi ümberjagamine , sellist unelmat ei tasu siin eksponeerida , mina juba kirjutan "hendrik" väikese algustähega , põlgusest .

Kas Te teise küsimuseni ikka jõudsite?:
(20-07-2023, 01:08 AM)hendrik Kirjutas:  Maksuvabastust saab lubada vaid siis, kui keegi hakkab tegema invasõiduki omanikele taustakontrolle, kuid kes selle kinni maksab?

Kui anda maksuvabastus invaliididele, siis mis saab paljulapselistest peredest, alla vaesuspiiri elavatest inimestest, vajaduspõhist õppetoetust saavatest tudengitest, pensionäridest, Tšernobõli aatomielektrijaama avarii tagajärgede likvideerijatest, represseeritutest ja rahvakangelastest? Ka nemadki tahavad sel juhul saada maksuvabastust, vastasel juhul on tegemist diskrimineerimisega.
Kõige parim oleks praegune valitsus laiali lammutada, ning kommunistlik automaks katki rebida. Pole mõtet vaieldagi, kuidas rahvale seda maksulollust serveerida, vaid see tuleb lõplikult tühistada normaalsemate erakondade poolt.
Isamaa erakond alustas ka protestimisega. Igati positiivne otsus, ning järgmiseks võtku Keskerakond ja EKRE ka punti. Koos ollakse tugevamad.

Tegemist on varamaksuga, ning kodanike eraellu sekkumisega. Sellist käitumist ei tohi aktsepteerida.

Huvitav oli kuulda MaksuMardi Gaz 69st, aga hobiauto omanikuna ta võiks mõista, et seisvaid autosid ei tohiks maksustada, kuna muidu ka tema sõiduki doonorid viiakse kokkuostu ja varuosade saamine raskendatud.
Vasta

Lähimate näidetena: Suomaalias ja Rootsi kalifaadis ei ole vanadele hobiautodele maksu. Seevastu on õiglase hinnaga kasko.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(20-07-2023, 19:38 PM)hendrik Kirjutas:  
(20-07-2023, 18:50 PM)edvard Kirjutas:   Selline sotsiaaldemokraatlik ( nõukogudelik ) reguleerimine ja omandi ümberjagamine , sellist unelmat ei tasu siin eksponeerida , mina juba kirjutan "hendrik" väikese algustähega , põlgusest .

Kas Te teise küsimuseni ikka jõudsite?:
(20-07-2023, 01:08 AM)hendrik Kirjutas:  Maksuvabastust saab lubada vaid siis, kui keegi hakkab tegema invasõiduki omanikele taustakontrolle, kuid kes selle kinni maksab?

Kui anda maksuvabastus invaliididele, siis mis saab paljulapselistest peredest, alla vaesuspiiri elavatest inimestest, vajaduspõhist õppetoetust saavatest tudengitest, pensionäridest, Tšernobõli aatomielektrijaama avarii tagajärgede likvideerijatest, represseeritutest ja rahvakangelastest? Ka nemadki tahavad sel juhul saada maksuvabastust, vastasel juhul on tegemist diskrimineerimisega.

Räigelt üleliigne sarkasm.
Mitmed neist väljatoodud gruppidest satuvad valimatu automaksuga paratamatult löögi alla.

Näiteks 3- ja enamalapselised pered. Kui praegu on 2 autot, üks väike ja öko igapäevakasutuses, teine suur ja üldsemitteöko nädalavahetustel kogupereväljasõitude jaoks, siis valimatu maksustamine sunnib valikuid tegema. Kuna väiksesse autosse kogu pere ei mahu, peab edaspidi igapäevasõidud tegema suure autoga. Kuidas keskkond sellest võidab, jääb arusaamatuks.

Täpselt sama dilemma on neil, kellel vahel vaja haagist vedada või maainimestel, kellel talvel maasturit vaja vms. Kärpida saab vaid ökoautot, sel juhul peab suurt, multifunktsionaalset ja ebaökonoomset kasutama edaspidi rohkem.

Ja näiteks haagisevedamiseks (isegi tavalise kerghaagise) lühirendiplatvormid autosid ei paku.
Vasta

(20-07-2023, 19:49 PM)KertP Kirjutas:  Kõige parim oleks praegune valitsus laiali lammutada

Igaõhtune tsirkus on jälle kohal!
Räägi huultelt lugemisest ka midagi huvitavat!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(20-07-2023, 20:20 PM)Marko Kirjutas:  
(20-07-2023, 19:49 PM)KertP Kirjutas:  Kõige parim oleks praegune valitsus laiali lammutada

Igaõhtune tsirkus on jälle kohal!
Räägi huultelt lugemisest ka midagi huvitavat!
Valitsus kehtestab automaksu ja nemad on selles eest vastutavad. Fakt.
Seni, kuni nad valitsevad, ongi automaksust lahti saada keeruline. 
Nimetad mu arvamust "igaõhtuseks tsirkuseks"?
Mis eesmärki selline viisakalt öeldes norimine täidab. Kas tabasin mingit valusat kohta?
Vasta

Siin teemas on kohatu hakata tavapärast ekre kiidulaulu laulma muud midagi.
Teil on kõik ühes pajas, maksusüsteemi toimimisest pole halli aimugi, saaks ainult ekre tagasi. Odav madalalaubaline lähenemine!
Õnneks läheb see iba siin iseenesest kustu.
Päikest sulle!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(20-07-2023, 21:13 PM)Marko Kirjutas:  Siin teemas on kohatu hakata tavapärast ekre kiidulaulu laulma muud midagi.
...
Ma nii huvi pärast küsin, kuskohas ksf! KertP ekrest rääkis?
Vasta

(20-07-2023, 21:13 PM)Marko Kirjutas:  Siin teemas on kohatu hakata tavapärast ekre kiidulaulu laulma muud midagi.
Teil on kõik ühes pajas, maksusüsteemi toimimisest pole halli aimugi, saaks ainult ekre tagasi. Odav madalalaubaline lähenemine!
Õnneks läheb see iba siin iseenesest kustu.
Päikest sulle!
Näita mulle lause EKRE kiidulaulust?
Varasemalt mainisin Isamaa algatust automaksu vastu, ning pakkusin soovitusena koostööd ka ülejäänud kahe opositsioonierakonnaga. 
Kuulun samale poolele nende kodanikega, kes siin teemas on automaksu suhtes kriitilised. 
Keerutamise asemel tunnista siis otse välja, et oled automaksu poolt ja ülejäänud on "madalalaubalised", kes samal arvamusel pole.
Tehnikahuvilistena võiks koostööd teha, mitte üksteise suhtes kriitilised olla.
Vasta

Eks pärast kõva pidu ja kulutamist tulebki pohmakas.
Vasta

(20-07-2023, 20:07 PM)zazik Kirjutas:  Kuna väiksesse autosse kogu pere ei mahu, peab edaspidi igapäevasõidud tegema suure autoga.

Kas selle väikese autoga sõidavad mõlemad vanemad koos hommikul tööle ja õhtul koju, lisaks veetakse samal ajal lapsi kooli/lasteaeda? Kes lastest ühistransporti kasutab, et nädalavahetuseks läheb vaja suuremat sõidukit?

Toon siia elulise näite, mis on veidi teistsugune. Elab perekond, ca 15 km Kuressaarest, maapiirkonnas, kus kasvab neli alaealist last. Perekonnal on neli sõiduautot: Toyota Avensisega sõidab naine hommikul tööle Kuressaarde, õhtul naaseb koju, veab sellega pidevalt ka lapsi. Mehe käsutuses on sellest aastast Honda CR-V linnamaastur, enne seda sõitis Seat Leon’iga (mis hetkel seisab tõenäoliselt laste jaoks). CR-V ostis, sest töö tegemiseks oli vaja parema maastikuläbivusega autot. Mees lapsi üldjuhul ei vea, sest sõidab hommikuti teise suunda, kui koolid, lasteaiad, lisaks läheb ta tööle varem kui ülejäänud. Lisaks on mehel hobiauto, marki ei tea. Küsimus siinsele seltskonnale automaksu valguses: millest hakatakse selles perekonnas loobuma ja kas üldse?


(20-07-2023, 20:07 PM)zazik Kirjutas:  maainimestel, kellel talvel maasturit vaja vms.

Maapiirkonnas, kus asub minu maakodu, on maasturid vähestel, sest lumelükkamine on tasemel.


(20-07-2023, 20:07 PM)zazik Kirjutas:  Ja näiteks haagisevedamiseks (isegi tavalise kerghaagise) lühirendiplatvormid autosid ei paku.

Tegemist on valeväitega. Palun külastage näiteks veebilehte www.autolevi.ee


(20-07-2023, 21:13 PM)Marko Kirjutas:  Õnneks läheb see iba siin iseenesest kustu.

Jah läheb. Ma olin tunnistajaks, kuidas üks vana siin selle eest mõneks ajaks terves foorumis postitamiskeelu sai. Nii et hunt kriimsilm on lambakarja sattunud, olge ettevaatlikud.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne