BMW E30 328i kabriolett
#21

(25-07-2023, 18:50 PM)Tuunikala Kirjutas:  ...
Nagu tähelepanu juhiti, siis plaan luua õhufiltrile kaitsev plekk.
...

Kui võimalik, siis võiks kiigata, mis temperatuuriga õhku võtab praegu ja kui palju see üldse langeb, kui sooja õhu võttu piirata.

Tänan hea lugemise eest.
Vasta
#22

(25-07-2023, 19:31 PM)v6sa Kirjutas:  
(25-07-2023, 18:50 PM)Tuunikala Kirjutas:  ...
Nagu tähelepanu juhiti, siis plaan luua õhufiltrile kaitsev plekk.
...

Kui võimalik, siis võiks kiigata, mis temperatuuriga õhku võtab praegu ja kui palju see üldse langeb, kui sooja õhu võttu piirata.

Tänan hea lugemise eest.
Pole tänu väärt, miskipärast on tõmmanud see sõnade rittapanek pikemat aega, kuid pole olnud aega enamus juhtudel selle jaoks.
Aga kiikan kindlasti, seda siis kas diagnostikaga või panen eraldi anduri kuskile. Või mõõdan lihtsama vastupanu teed minnes ning sõidust tulles temperatuurimõõdikuga vaatan õhufiltrile peale.
Usun aga et mingil määral see plekk võib aidata. Koonusfilter enamus juhtudel aitab kaotada jõudu, seda vähemalt informatsiooni põhjal mis olen leidnud erinevates variatsioonides. Mighty Car Mods näiteks katsetas hiljuti ning eraldi cold air intake Suzuki Swiftil kaotas jõudu 5% võrra, kui mälu ei peta. Selle auto puhul võib eeldada vähemalt sama, kuna ventilaatoril puudub ka kuumakoda ning väljalaskekoldel puudub kuumakindel teip, mistõttu soojal mootoril kapotialune temperatuur võiks minna üle keskmise.
Kui aga plekk valmis, postitan info üles ning siis hea võrrelda. Plaanis teha see plekk selliselt, et otseselt ei muuda auto juures midagi ning vajadusel oleks hõlpsalt eemaldatav. Sest noh, kui sellest reaalselt kasu pole, siis võib ta ka olemata olla, kuniks parem lahendus saab välja mõeldud.
Vasta
#23

Viimased paar päeva siis tegelenud ilulise poolega, jälle. Mõned väiksemad kohad vajasid tegemist, pluss pika reisi sodi oli vaja maha pesta.
Lisaks immutasin ära katuse vetthülgava vahendiga, pagasnikupõhja panin veidi pigimatti luhtaläinud katsega saada vaiksemaks tagumist otsa. Summuti sai uued klambrid ning proovisin ka tellida uksehingele remontkomplekti, et saaks kundepoolse ukse normaalselt käima jälle.
Homme siis YoungTimer Camp ja E30 kogunemine.
[Pilt: 3E518476-4847-40CE-8AC3-7931F602DD46.jpeg]
[Pilt: 32935015-5A92-437D-B499-7B85FE3C619E.jpeg]
[Pilt: F9DBE9FD-1FAC-46EE-9A39-63B7328FD234.jpeg]
Vasta
#24

Pole ammu lisanud siia miskit, kuid paras aeg visata mõned pildid ning lugeda teema lõppenuks.
Eelmise aasta võib suuresti lugeda lõppenuks hooaja viimase pildiga:
[Pilt: t760_IMG_2466.jpg]
Oli viimase sõidu algus ilusal sügispäeval ennem talveks parkimist.
Aga, talvekorteri olemasolu oli siiski puudulik, mistõttu uut aastat sai alustatud nii:
[Pilt: t760_IMG_2844.jpg]
Siis sai jõutud sellesse punkti, et käesolev aasta saab olema viimane. Mitte, et mul oleks midagi olnud antud auto vastu. Aga see teadmine kuklas, et suur raha auto all kinni mõjutas selle nautimist. Teadmine, et keegi teine ei hooli sellest poe parklas ning mõte kuklas, et keegi hoolimatu võib ta maha kanda, oli suur hirm kuklas.
Ehk jah, pestud puhtaks ja otsitud ajutisi talvekortereid.
[Pilt: t760_IMG_2919.jpg]
Nii ta seisis, kuniks ilmad läksid paremaks. Ja siis tuli peale tuhin:
[Pilt: t760_IMG_3572.jpg]
[Pilt: t760_IMG_3612.jpg]
Eemaldatud tagaluuk ja peeglid, ning saadetud värvimisse, et saaks võimalikult heaks.
Ning siis kokku lapitud ja proovitud erinevate teadmistega seda suve nautida. Ning nauditud sai.
[Pilt: t760_IMG_4597.jpg]
[Pilt: t760_IMG_4710.jpg]
[Pilt: t760_IMG_5036.jpg]
Siis sai tegeletud muude asjadega:
[Pilt: t760_IMG_5119.jpg]
Ning lõpuks sai tehtud otsus, lepitud kokku vahetus ning tehtud viimane pilt.
[Pilt: t760_IMG_5288.jpg]
Nüüd mõõdab ta teid Lätis, huvilise käes, kes teeb sellest autost miskit erilist.
Ning mina sain asenduseks sellise looma:
[Pilt: t760_IMG_5302.jpg]
Ehk midagi praktilist. Jah, raha all kinni on ühtemoodi suur, kuid vähemalt sai asenduseks miskit praktilist. Ning aitab veidi tasa ka teenida seda suurt kaotust, mis omaks võetud sai.
Ning üleüldse sai võetud vastu otsus oma sõidukite parki veel vähendada, tehtud müügieelne ettevalmistus ka ühele pikalt omatud sõidukile:
[Pilt: t760_IMG_5530.jpg]
Sest noh, ajad muutuvad, ei kasuta enam neid nii palju ning oleks aeg sõita millegi uuemaga.

Aga, loodus ei salli tühja kohta ning ma olin eelnevalt võtnud vastu otsuse, et üks huvitavam, lahtise katusega sõiduk võiks olla. Midagi odavamalt, millest pole nii kahju. Aga samas päris Peugeot 307CC-ga ka ei viitsiks igale suvele vastu minna.

Niisiis, pärast mõnda õlut sai avatud marketplace, vaadatud seal ringi. Ning tehtud tehing millegagi, mida poleks elu sees uskunud, et suudaks soetada.

Avan selle jaoks uue teema, aga esimese tutvustuse teeks siiski siin:
[Pilt: t760_IMG_5720.jpg]
Tsiteerides Jeremy Clarksonit: "It's a Jaaaaaaaaaaaag."
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne