Ikka ja jälle seda automaksu!

Itaalia võiks kinni maksta Etna poolt õhku paisatava co2.

[Pilt: puzzle-ravensburger-1000-pieces-vulkaan-etna-sicily.jpg]

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kliimaministeeriumi andmete kohaselt eestis transpordisektori poolt tekitatav heide vähenes , põhjuseks tuuakse kõrge kütusehind .

 Rohepöörde läbiviimiseks siis pole muud vaja kui hindu tõsta , kas mingi majandusharu seepeale ellu jääb või hääbub , see on teisejärguline .
Vasta

Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne. 

Kipsi noaga väiksemaid lõikusi olen endal teinud sellest ajast saati kui  see võlunuga eestisse tekkis. Õmblemas käind  traumapunktis a niite võtan ikka ise välja. Maniküür käärid ja hammastega muudkui tõmbad.
Pole kl 250km a 100 edasi/tagasi ikka ei viitsi selliste väikeste asjade pärast sõita. 
Ega ma mingi lödipüks pole Toungue
Vasta

(13-08-2023, 17:59 PM)honkomees Kirjutas:  
(13-08-2023, 16:12 PM)Meelis2 Kirjutas:  Või ütleme lihtsamalt- kliima muutub ja meist sõltub kas paneme hagu alla või võidame endale natuke aega muutustega toimetulekuks.
EI ... kliima muutub meist sõltumata, meie kas kulutame (väheseid) ressursse KLIIMAGA VÕITLEMISEKS (nagu üks rüütel tuuleveskitega võitles) ja enda olemise ebamugavaks muutmiseks või siis mõistlike olenditena kulutame oma ressursse valmistudes kliimamuutustega mugavaks kohanemiseks, nt uued põllundusviisid, orkaanikindlad hooned, kasvõi suuremahuline energiatootmine kõigi ruumide konditsioneerimiseks etc etc

Ma ei saa aru kas mingi uhhuundus levib läbi neti või on koroona mõju avaldanud? Ma kirjutasin ju täpselt sedasama asja ja olen austatud kaasfoorumlasele tänulik et otse per....e ei saatnud Toungue
Vasta

(13-08-2023, 16:51 PM)KertP Kirjutas:  
(13-08-2023, 16:40 PM)mossepower Kirjutas:  
(09-08-2023, 20:24 PM)KertP Kirjutas:  
(09-08-2023, 20:12 PM)2715 Kirjutas:  Üldharivas mõttes, et meie naabrid ei kiirusta maksutõusudega kuni on selge millise suuna maailm võtab...

Kuidas aga meil suudeti see asi nii jätkusuutmatult ummikusse ajada on omaette saavutus.
Hea on vähemalt, et süüdlasi ei otsita sest need on teada.
Lätlasi pole Reformierakonna poolt välja koolitatud kõike pekki keerama  [Pilt: biggrin.gif]
Huvitav oleks teada, mida lätlased meie riigijuhtimise peale ütleksid, kui nad kuuleksid meie "kindlaid käsi"

Aga automaksu teemal ka midagi, muidu mõni kurjustab jälle teemast kõrvale kaldumise eest  [Pilt: biggrin.gif]
Paluks kaasfoorumlastel teha omapoolseid ettepanekuid Eesti Autoomanike Liidule. Koos tuleb ikka rohkem häid mõtteid.
Soovitasin neil oma tegevusi rohkem reklaamida, kuna muidu paljudeni info ei jõua - Lubati sellega tegeleda [Pilt: smile.gif]
Eesti Autoomanike Liit on siiski jätkuvalt 100% automaksu vastased ja mingeid ettepanekuid erisusteks nemad omalt poolt ei tee, seega neile pole mõtet oma ideid saata. (Viide) "Sellest tulenevalt ei kavatse EAOL tema sõnul teha ka ettepanekuid rahandusministeeriumi automaksu väljatöötamise kavatsusele. «Ettepanekuid saaksime teha vaid juhul, kui oleksime täiendava automaksuga mistahes kujul nõus,» ütles Tammeraid"

Küll aga saab EAOL ideele oma poolt toetushääle anda petitsioonile allakirjutades, mida on kokku teinud juba 50 000 inimest (sh. mina), Link.
Lisaks varuplaanina soovitan jätkuvalt kindlasti ka ettepanekuid saata nt. vanasõidukite maksuvabastuseks otse aadressile auto@fin.ee. Lisaks vanasõidukitele muidugi võiks oma valdkonnas pädevad või asjaosalised isikud ka eritehnika, invasõidukite jt.  "vähemuste" erisusste eest seista, et kelle kapsaaeda kivi ähvardab lennata, see võiks ka ise seda proovida tõrjuda.
Sõnastasin võibolla kahetimõistetavalt.
Minu mõte ettepanekute all oli see, et rahvas leiaks ühiselt veel rohkem argumente, miks automaksu ei tohiks üldse kehtestada.
Mida rohkem vastuargumente rahval on, seda suurem jõud vastu seista.
Hunnikutes erinevate vastuargumentide kogumine on iseendale varbassetulistamine - fookus hajub. Piisab ühest ja ainsast - meil on automaks, kütuseaktsiis, mida maksavad vaid autode kasutajad (maksavad, raisad,  vastavalt saastamisele etc.) ja mis läheb täismahus musta auku elik ühiskatlasse.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Vasta

(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas:  Lihtne näide, kui sul ei ole 100% taastuvenergia sertifikaati (ja seda ei nõua täna ei Eesti ega EL), siis on sinu toodetele kogu põhjamaade turg suures osas suletud.
No mitte päris, mõnes väikses kioskis mingi marginaalne müük on võimalik teha. 

Kuhu jäi lubatud näide ? Lubasid näidet, toodagu näide.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas:  Railbalticule on ka alternatiiv Tori veohobustele eluvaim sisse puhuda. Meil on umbestäpselt kümme sadulveokit (Metsavenna Talu elektriline ja mõned CNG/LNG), mis sobiksid 2030 mõistliku kuluga maanteesuunda teenindama. Ei, diislid ei kao kuhugi, aga veokilomeetri hind läheb nendega ropult kalliks.
Rail Baltica ehitamisele on ainuke mõistlik alternatiiv seda mitte ehitada.
Mitte midagi halvemaks ei muutuks kui seda ei ehita ja seda ehitades paremaks ka mitte. Ühtki mõstlikku argumenti selle poolt ei ole, ainult et "see raudtee võiks ju olla" aga aru andmata, kui ülikallis on selle raudtee ehitus ja ülalpidamine, selleks et "võiks ju olla".
Ernst&Youngi kunagine uuring, millele toetudes "tasuvusarvutused" tehti, on tunnistatud vildakaks.
Vasta

Pealkiri "Postimehest" : INTERVJUU ⟩ Peeter Koppel: Eesti võiks jätkata edukat turumajanduslikku eksperimenti
Vasta

(14-08-2023, 07:19 AM)edvard Kirjutas:  Pealkiri "Postimehest" : INTERVJUU ⟩ Peeter Koppel: Eesti võiks jätkata edukat turumajanduslikku eksperimenti

mida selle pealkirjaga nüüd siis pihta hakata ?
Vasta

(14-08-2023, 01:46 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas:  Railbalticule on ka alternatiiv Tori veohobustele eluvaim sisse puhuda. Meil on umbestäpselt kümme sadulveokit (Metsavenna Talu elektriline ja mõned CNG/LNG), mis sobiksid 2030 mõistliku kuluga maanteesuunda teenindama. Ei, diislid ei kao kuhugi, aga veokilomeetri hind läheb nendega ropult kalliks.
Rail Baltica ehitamisele on ainuke mõistlik alternatiiv seda mitte ehitada.
Mitte midagi halvemaks ei muutuks kui seda ei ehita ja seda ehitades paremaks ka mitte. Ühtki mõstlikku argumenti selle poolt ei ole, ainult et "see raudtee võiks ju olla" aga aru andmata, kui ülikallis on selle raudtee ehitus ja ülalpidamine, selleks et "võiks ju olla".
Ernst&Youngi kunagine uuring, millele toetudes "tasuvusarvutused" tehti, on tunnistatud vildakaks.

Vaadates kuidas meie lennundus on saanud pappi rohkem kui putru ja tegeleikult pole eesti inimene sellest midagi saanud peale kahju.
Siis hakkab tundumaate kui ka see raudtee saab pappi nagu putrus saab vähemalt sellega ka eesti inimene sõita - vähemalt see kasu nagu oleks ?
Kui lennudus niikuinii meil kärbub siis vähemalt saab rongiga kuhugi euroopasse mida hetkel see auku kukkunud nordica ju meile ei võimaldanud
Teisalt vaadates igal suvel seda metsikut veokite voorimist mööda ViaBalticut ja Poolas siis on see maht kasvav ja ütleme, et enam varsti ei mahu teedele ära
Kui sealt ka 25% rongile kolib on see maanteede mõttes jälle kasu
Kõiki asju ei saa teha nii nagu ärimees, et ainus mis loeb on kasum, mõnele asjale peab peale ka maksma.
Selle sama nahka on läinud ju meie maapiirkondade elu.
Koolid, lasteaiad, postkontorid, valla ametnikud jms. kõike seda on vaadatud nagu ärimehe pilguga, et kui "kasumit" pole paneme kinni.
Samas on need ju riiklikud teenused ja need on ju inimestele ehk kodanikele ehk riigile ju vajalikud teenused.
Kujutate ette kui sama loogikaga pannakse riiklikud rahakraanid kinni bussiliiklusele ja praamiliiklusele - et sõitja maksab täie rauaga pileti ise kinni ?
Vasta

(13-08-2023, 21:11 PM)klemm Kirjutas:  Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne. 

Kipsi noaga väiksemaid lõikusi olen endal teinud sellest ajast saati kui  see võlunuga eestisse tekkis. Õmblemas käind  traumapunktis a niite võtan ikka ise välja. Maniküür käärid ja hammastega muudkui tõmbad.
Pole kl 250km a 100 edasi/tagasi ikka ei viitsi selliste väikeste asjade pärast sõita. 
Ega ma mingi lödipüks pole Toungue


Ma ei saanud heasti aru mis see esimene lause tähendab ?
Kuskil Eestis on koht mis asub 250 km kauguse esimesest meditsiiniasutuseset kus saaks haava ravida/õmmelda ? või käis see jutt kuskil mujal toimuvast ....
Vasta

(14-08-2023, 08:31 AM)MeelisV Kirjutas:  
(14-08-2023, 07:19 AM)edvard Kirjutas:  Pealkiri "Postimehest" : INTERVJUU ⟩ Peeter Koppel: Eesti võiks jätkata edukat turumajanduslikku eksperimenti

mida selle pealkirjaga nüüd siis pihta hakata ?
Peeter Koppel ju nüüd erakas. Peab oma palga välja teenima. Reklaam, reklaam ja veelkord reklaam!

Selge, tuleb investeerida toorainesse, vanadesse romudesse. Küll see vanametalli hind ka ükskord tõuseb.
Vasta

(14-08-2023, 08:56 AM)MeelisV Kirjutas:  
(13-08-2023, 21:11 PM)klemm Kirjutas:  Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne. 

Kipsi noaga väiksemaid lõikusi olen endal teinud sellest ajast saati kui  see võlunuga eestisse tekkis. Õmblemas käind  traumapunktis a niite võtan ikka ise välja. Maniküür käärid ja hammastega muudkui tõmbad.
Pole kl 250km a 100 edasi/tagasi ikka ei viitsi selliste väikeste asjade pärast sõita. 
Ega ma mingi lödipüks pole Toungue


Ma ei saanud heasti aru mis see esimene lause tähendab ?
Kuskil Eestis on koht mis asub 250 km kauguse esimesest meditsiiniasutuseset kus saaks haava ravida/õmmelda ? või käis see jutt kuskil mujal toimuvast ....
vb on teksti vahelt kustutatud, ei viitsi otsida. Sündmus iseloomustas Soomes juhtumit, kus kohalikud haiglad jne asjad kinni pandud on nagu meil umbes. Meil vähemalt on kiirabide sõlmpunktid jäetud kohalikele kasutada. Soomes on vahemaad natukene suuremad.
Vasta

(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas:  Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Vasta

Mina lugesin selle P. Koppeli kirjutise läbi , mida ma tähelepanuväärivaks pidasin oli , kirjutan mälu järgi : " Makse poleks vaja juurde tekitada " , vihje automaksule .
Vasta

(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:  
(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas:  Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Nädalavahetuseneegeri süüks ma neid naaberriiginumbris poldikärusid ei julgeks panna, liialt palju on neid siin ammu enne "maailma kuumima artisti" spektaaklit liikvel ja seismas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:  
(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas:  Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.
Vasta

(14-08-2023, 09:56 AM)Telc Kirjutas:  
(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:  
(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas:  Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.
Viskan omalt poolt ka veel oksa alla, et mis põhjus nende vandenõuteoreetikute ajus olemas on selle kohta, et automaksuga riigist tuuakse auto automaksuta riiki?
Vasta

(14-08-2023, 10:16 AM)deus Kirjutas:  
(14-08-2023, 09:56 AM)Telc Kirjutas:  
(14-08-2023, 09:47 AM)hobiautod Kirjutas:  
(13-08-2023, 22:13 PM)Külahull Kirjutas:  Kellelgi ehk rohkem infot, kuid kilulinnas kilomeetreid mõõtes tuli hulgikaupa Bolti rendikärusid vastu, mis LV numbritega. Arvestades seda, et Bolti Villig on suur automaksu apologeet, siis valmistutakse aegsasti tulevikuks? Olen varem ka sama asja märganud, kuid mitte nii massiliselt. Millegipärast kahtlen, et niisama neid siia kümnete kaupa eksinud on.
Ega nõukogude ajal ju ka talusid vägisi kolhoosidesse sunnitud, maksustati surnuks ainult. Mingeid paralleele võib praegu ka leida või tõmmata, kuigi Villig eitab, et oleks seaduse ostnud või tema kõrvad sealt paistaksid.
Arvestades kui palju oli lätlasi ja leedukaid kahel kontserdil mis toimusid lauluväljakul nädalajooksul siis võib põhjust otsida sealt.
Nii on. Esiteks on mingi hulk masinaid tulnud tõesti naaberriikidest omal jalal, seltskond sees ja papp Bolti kontole jooksmas.
Teiseks - EE-LV-LT vahemaad on piisavalt väikesed, et vastavalt nõudlusele paar treileritäit rendimasinaid vahepeal sinna tuua, kus neid rohkem kasutatakse. Liiguvad ka EE numbritega masinad lõunasse.
Aga ilmselgelt on lihtne seletus vandenõuteoreetikutele sobimatu.
Viskan omalt poolt ka veel oksa alla, et mis põhjus nende vandenõuteoreetikute ajus olemas on selle kohta, et automaksuga riigist tuuakse auto automaksuta riiki?
Jah, mis põhjustel poltijad maksudega skeemitavad? Hea küsimus, millele oskavad vastata vaid skeemitajad ise. Vandenõuteoreetikuna võiksin ju spekuleerida, aga see olekski pelgalt spekulatsioon. Sestap lähtugem ikka predikaadist, et poltijad pole mitte küünilised sotsiopaadid vaid hoopistükkis altruismi kehastused. Vilantroobid suure V-ga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne