Postitused: 430
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
21
Seda ma jah ei suvatsenud endale selgeks teha, et foor sinna Vikerkaare poole midagi ei näitagi. Aga see ei muuda asja, Vikerkaarest tulles Vabaka foori alla passima jääda on igal juhul vale.
Postitused: 4,091
Teemad: 60
Liitus: Dec 2002
Maine:
54
15-09-2023, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2023, 13:01 PM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
(15-09-2023, 12:49 PM)maaks Kirjutas: (15-09-2023, 10:06 AM)Peeter2 Kirjutas: Mõned korrad olen näinud sellist manöövrit, täna jälle:
Nõmme ujula juures liitub kõrvaltee peateega vahetult enne foori. Tuleb kõrvalteelt auto, keerab Vabakale peateele, ja jääb poolviltu sinna foori punase tule alla seisma!
Selle peale ei mõtle, et kui tal taga oleks veel mõni auto, kuhu siis nemad peaks minema?
Seal on probleem sügavam
Vikerkaarest tulev ja vasak/ parem pööret sooritav auto ei pea nende Vabakal olevate fooride tuledest üldse juhinduma - tema kohustus on jalakäiad sebral läbi kasta ja seejärel "täpiks ära" tõmmata kuniks Vabakal olev foor on punane.
Ise ma kasutasin reeglina parkla Pääsküla poolset väljasõitu - seal vähem võimalust selliste otsa sattuda.
Küsimus on stopp-joone asukohas! Vabakal "võiks" neid jälgida aga mina nõmmekana seda ei tee

Mul on mitu väljasõidu kohta ja kõigil on ka foorid. Ühte kohta ma rikun alati: tulles Priist ja keerates Sidesse, siis seal on linnapoolt tuleval rajal stopp-joon Priist vasemal ehk ma PEAN seal tegelikult punase taga ootama ja ei tohi joonest üle sõita ka pöördel. Mitte kunagi ei oota - täiesti teadlik rikkumine

Ka neile, kes stadkalt tulevad ja maapoole lähevad - seal liiklust jagub. Samas Haava paremale või Lota vasemale Pässa poole, Side, Palli, Näituse etc vasemale linna poole jne on Vabaka stopp-jooned väljapöörajast kas vasemal või paremal ehk ainult jalakäijad peame läbi laskma. Ma kohe Vikerkaaaret ei mäleta, kuskoahs seal Stopp on? Üldiselt on Vabakas suhteliselt loogiliselt ikkagi lahendatud.
Ebakismaeluline ebahomost ebanaine ebaemana ebatütrest ebauustehnikafänni ebakasvatanud ebard... Muus osas täitsa normaalne, vist?
Postitused: 1,261
Teemad: 202
Liitus: Jun 2004
Maine:
82
Vabaduse pst ja Prii tänava ristmik on tõepoolest lahendatud teistmoodi, kui teised Vabaduse pst ristmikud. Seejuures minu esmase hinnangu kohaselt põhjendamatult ja ebaloogiliselt. Eks liikluse korraldajad on ka inimesed. Kui vaadata ajaloolisi pilte google maps tänavavaatest, siis näeb, et sellistel liigutatud asukohaga ristmikel (Ugala, Lemmiku, Sõbra jne) olidki alguses stoppjooned vahetult ülekäiguraja ees. Neid on hakatud järkjärgult liigutama eemale ning ilmselt Prii tänavani ei ole veel jõutud. Selline stoppjoone foorist kaugele nihutamine on autojuhi jaoks ka keeruline, kuna oodatakse ikka seismajäämise kohta foori kõrval ning stoppjoont tähele ei panda.
Postitused: 604
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
12
Mina igatahes tänan põhjaliku selgituse eest !
Pole seda teed ammu sõitnud ja umbes nõuandeid / soovitusi jagada , häbi on .
Postitused: 3,180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
(15-09-2023, 13:39 PM)indreksirk Kirjutas: Vabaduse pst ja Prii tänava ristmik on tõepoolest lahendatud teistmoodi, kui teised Vabaduse pst ristmikud. Seejuures minu esmase hinnangu kohaselt põhjendamatult ja ebaloogiliselt. Eks liikluse korraldajad on ka inimesed. Kui vaadata ajaloolisi pilte google maps tänavavaatest, siis näeb, et sellistel liigutatud asukohaga ristmikel (Ugala, Lemmiku, Sõbra jne) olidki alguses stoppjooned vahetult ülekäiguraja ees. Neid on hakatud järkjärgult liigutama eemale ning ilmselt Prii tänavani ei ole veel jõutud. Selline stoppjoone foorist kaugele nihutamine on autojuhi jaoks ka keeruline, kuna oodatakse ikka seismajäämise kohta foori kõrval ning stoppjoont tähele ei panda.
Selline nihutatud stopjoon peaks olema eraldi ( märgiga) või lisateatetahvliga ehk tähistatud. Oleks selgem võhikule ja ka võõrale kes ei oska joont oodata foorist kaugemal.
Sakslasel on selliste kaugemal asuvate stopjoonte jaoks kohe lisatahvel ja vahel ka kiri all, " Punase korral peatu siin".
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,583
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
14
Kreutzwaldi tänav vaskpööre Narva mnt. Mingil põhjusel ka seal oli pidevalt äkkpeatumisi punast tuld nähes.
Postitused: 1,783
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
15
Seal peaks kaamera üleval olema. Ilmselt hea rahateenimise koht.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,185
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
25
26-09-2023, 18:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2023, 18:38 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Kui see poom ikkagi tõesti on 4.3 meetrit, siis peaks tegelikult ka veokameeste kapsaaeda veits kiva loopima- kui sa tead, et sul on koorem rohkem kui lubatud 4 meetrit maapinnast, siis võiks sellega ikka arvestada ka. Siin ja paljude selle poomi puhul eelnevate näidete puhul on selgelt aru saada, et veokamees lootis, et äkki ikka mahub alt läbi. Ja kui on kahtlus, pane ohukad peale, lase padjad tühjaks ja proovi kasvõi vaikselt, vahepeal vaatamas käies või palu kedagi appi kõrvalt vaatama.
Norras on ka enamus tunnelitel kõrgusepiirangud, aga need on alati mõningase varuga, seda just lume tõttu.
Samas, kui kõne all olev tunnel on selline, et poom on lampide-ventikate kaitseks, on see ikkagi mööda projekteeritud, kui tunneli lagi neist ülevalpool on. Ma ise eeldaks, et kui kõrgusepiirang on 4.3 meetrit, jääks sealt veel igaks juhuks paarkümmend cm lampideni, mitte tunneli laeni. Ehk siis lampideni võiks-peaks olema hoopis 4.5 meetrit, laeni siis juba ligi 5 meetrit. Samas, ksf zaziku tähelepanek ei ole ka päris põhjendamatu.
Meenub, kui mu noorem vennas peale 2005. aasta jaanuaritormi Rootsi läks, tuli Kapellskäris neile treila järgi. Ajasid harvesteri treila peale, treilamees mõõdab- 15cm liiga palju. Sättisid- ikka 10cm ülearu. Sättisid siis veits veel, 5cm alla, asi korras, käik sisse ja Lõuna-Rootsi poole jugama.
Samuti üks näide Oslost, kus enne üht viadukti hakkasid 4.2 meetri kõrguse haake peale kollased tuled vilkuma, kuid probleemi polnud. Samas oli huvitav see, et kui selle plekitahvli alt paremas reas läbi läksid, käis antenn vastu plekki ära, aga vasakus reas ei käinud, kuna see oli kurvi peal ja tee oli juba hoiatustulede juures viltu, tunnelis veel enam.
Või kasvõi Pärnu "uue silla" alune- mul oli vaja umbes kuu tagasi koormaga sealt alt läbi tulla ning tookord oli kuiva kütte koorem põhimõtteliselt täis, kuid lõuad olid umbes poole jagu üle sirmi, seega kõrgus ka sinna 4.3 kanti. Kollased tuled küll hakkasid vilkuma ja foor läks punaseks, aga seal sai juba üle 20 aasta tagasi treilaga kogetud, et sealt läheb ka üle 4.5 meetri ilusti läbi.
Postitused: 3,180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
(26-09-2023, 18:29 PM)Aare R. Kirjutas: Samuti üks näide Oslost, kus enne üht viadukti hakkasid 4.2 meetri kõrguse haake peale kollased tuled vilkuma, kuid probleemi polnud.
Näiteks Berliinis Tegeli lennuvälja tunnelis suunab su maha numbriliselt.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,185
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
25
Kaldun arvama, et mitte et Galaxy juht polnud ettekeeramise ohust teadlik, vaid tõenäoliselt polnud tal isegi võimalust reageerida. Mis krt toimub, mingi uut tüüpi Pokemoni mäng liikluses, et kes napimalt nina eest läbi lipsab?!
Postitused: 68
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
Mingi märtin oma saabiga üritas perekonda 2 väikelapsega loojakarja saata ja siin moodustatakse lause "Galaxy juht poleks justkui ilmselge ettekeeramise ohuga kursis, samas võibolla ka võõras linnas, tähelepanu hajunud vms." ???
Postitused: 6,558
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
81
Selliste ristmike tarvis on rohud ammu välja mõeldud, stoppmärgist künnisteni, korraldajal on ilmselt savi kui kogu aeg juhtub ja midagi ei tehta. Autokoolist liiklussepääsenute tase on eraldi teema veel.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.