(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2023, 18:11 PM ja muutjaks oli tcumen.)
(10-03-2023, 17:15 PM)taruvaras Kirjutas: Selle laterna hõõglambi võimsuse vatid on 50 w kaugtulele ja 21 w lähitulele.
Väga vabandan teemavälise vahelesegamise pärast, aga tekkis kohe huvi, palju see 21W päriselt teed valgustada suutis? Et kas keegi on saanud sellist lähituld ka võimsamaga kõrvutada?
Loodan, et Pobi mootoriga Volga hakkab järgmisel nädalal Eesti poole liikuma. Kuna auto tegemine sõja tõttu venis oodatust kauemaks, siis , et mitte trahvi alla sattuda pidime kuhja pabereid täitma, tõlkima jne. Eks näe, mis seal piiri peal juhtuma hakkab. Muidu auto valmis, sõidab ja kõik OK. Sain ka aastakäigu kohase raamatu 21G kohta 1957 aastast. Ainult 57 aastal neid autosid ju tehtigi.
(29-03-2023, 18:33 PM)Formika Kirjutas: Originaalne needitud velg aastast 1957 ja tookordne tagavararatta kinnitus. Viie sellise velje leidmine osutus parajaks pähkliks aga leitud.
Kunagi seitsmekümnendate alguses viis isa oma tollase ametiauto Koerusse kapremonti. Meelde on jäänud eelnev sebimine nende velgedega kui maja taga poolsalaja kellegi teise Volga alt need needitud veljed kapiautole alla keerati ja sealsamas rehve vahetati. Nagu ikka oli sel ajal tänutäheks vedel valuuta.
Mis põhjusel neid needituid ei tahetud muidugi ei mäleta.
Pobi mootoriga Gaz 21, tehase järjekorra numbriga 2310 sai siis lõpuks vanasõidukiks tunnistamise akti. Originaalsuse protsent 97,76.
Mis siis mööda sai pandud.
1. Süütelukk hilisema Volga oma.
2. Spidomeetri klaas pidavat rohelisem olema.
3. Suunatule lülituskang peab olema kroomitud.
4. Roolil olev embleem II seerialt.
5. A-piilari kate naha asemel peab olema istmekatte riie.
6. Müramatid tulemüüril värvitud mustaks.
7. Sillal ja kapoti all mõned detailid tsingitud aga peaksid olema mustad.
8. Roolikarp peab olema kere värvi
9. Paar valet lõdvikut
10. Õlikork hilisemalt mudelilt.
11. Valed küünlapiibud ja paar pisiasja veel.
Eks mõned asjad annab ajapikku ära parandada aga 66 aastase masina kohta OK.
Tere! Mulle kätte sattus komplektne Pobeda mootor koos kastiga. Plokil kood GAZ 21. Kas ta on samasuguse nn 0 seeria GAZ 21 pealt tulnud? Või sama koodiga mootoreid kasutati kuskil veel?
(18-12-2023, 22:05 PM)JARF Kirjutas: Tere! Mulle kätte sattus komplektne Pobeda mootor koos kastiga. Plokil kood GAZ 21. Kas ta on samasuguse nn 0 seeria GAZ 21 pealt tulnud? Või sama koodiga mootoreid kasutati kuskil veel?
Minu teada ei kasutatud. See sul väga haruldane mootor siis. Kunagi Moskva mehed otsisid taga aga sinna väga palju aastaid tagasi.
Paigaldati neid 2,4 L mootoreid ka GAZ 69-le aga seal karter teistsugune ja koodi 21 ka polnud.
(18-12-2023, 22:05 PM)JARF Kirjutas: Tere! Mulle kätte sattus komplektne Pobeda mootor koos kastiga. Plokil kood GAZ 21. Kas ta on samasuguse nn 0 seeria GAZ 21 pealt tulnud? Või sama koodiga mootoreid kasutati kuskil veel?
Minu teada ei kasutatud. See sul väga haruldane mootor siis. Kunagi Moskva mehed otsisid taga aga sinna väga palju aastaid tagasi.
Paigaldati neid 2,4 L mootoreid ka GAZ 69-le aga seal karter teistsugune ja koodi 21 ka polnud.
Kindel, et GAZ-69le?
Kindlasti paigaldati neid UAZ-450-le, suitsiidiustega isenditele.
Kas 69 ei saanud tootmise lõpuosas sellist mootorit?
450 jõuallikal oli vähemalt mingil perioodil mootori number algusega 450-xxxxxxx. Üks sellise ploki jäänuk resideerub kusagil kultuurkihis.
Aga üldiselt võiks patsiendist pildid siia panna.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(19-12-2023, 14:32 PM)Aspelund Kirjutas: Kas 69 ei saanud tootmise lõpuosas sellist mootorit?
450 jõuallikal oli vähemalt mingil perioodil mootori number algusega 450-xxxxxxx. Üks sellise ploki jäänuk resideerub kusagil kultuurkihis.
Aga üldiselt võiks patsiendist pildid siia panna.
A.
See 69 on üks segane värk. Meil siin CCCP-is olid nad kõik justkui lõpuni Pobeda mootoriga, vähemalt need, mida lähemalt näinud olen. K.a. mu enda varudes seisev 1972. aasta isend.
Samas sõbralikes sotsmaades oli laialt levinud hoopis GAZ-69M, mis väidetavasti tehasest hoopis M-21 mootoriga välja vuras.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2023, 17:34 PM ja muutjaks oli Raivo.)
(19-12-2023, 15:19 PM)zazik Kirjutas: sõbralikes sotsmaades oli laialt levinud hoopis GAZ-69M, mis väidetavasti tehasest hoopis M-21 mootoriga välja vuras.
silindri läbimõõt 88mm, käik 100mm, mootori kataloogikood 69Б-1000300, ploki kood 21Б-1002010, silindripea kood 450-1003010
Mootori number ja selle ees olev mudelikood on alloleval pildil punasega märgitud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2023, 23:44 PM ja muutjaks oli JARF.)
(26-12-2023, 12:15 PM)Formika Kirjutas: Ei ole kindel, kas just mootor oli kunagi GAZ 21 peal. Kui karburaator oleks K126)/( (vene sitikas), siis poleks kahtlust.
Guugel ütleb, et see on GAZ51 karbuss. Arvan, et keegi tahtis autot ergsamaks teha. Ma ei saanud ühest asjast aru- miks ploki varuosa kood ei tähenda, et sada mootori kasutati GAZ 21 peal? Ise ei ole GAZidega kokku puutud, aga vene loogikast ma aru ei saa.