Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Üritades küsijat juhendada enne kui tal külm mootor kepsu välja viskab ülepööretest siis kui ikka latt kinni jääb on mingi asi konkreetselt katki või kõver.
Plunser saab ka üles kinni jääda ja siis ei liigu ka hammaslatt aga kui kõik silindrid töötavad kui pööre tõuseb ei saa plunser kinni jääda kuna ta sissevälja liikudes laseks end ka keerata.
Kui latt ise kinni jääb võib olla murdunud tugijalg mis vedrusid hoiab ja hammassektoril liikuda lubab.
Ühesõnaga mul selline probleem oleks ma võtaks pumba maha ja vaataks mis tagumise luugi all toimub.
Tegelikult kui hoovast jõuga gaas maha suruda peaks ka hammaslati sisse saama lükata regulaatorivedru kaudu.
Plunsrite raske käimise või kinnijäämise vastu aitab teinekord segada automaatkastiõli diisliga pooleks ja töötada seda segu 10 liitrit ära mis edukalt erinevad ladestunud vaigud lahti võtab.
Kinnijäävate pihustite puhul igatahes aitab pea alati kui nõel päris kinni pole.
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kas see automaatkasti õli ja diislisegu sobib vaid vene tehnika peal kasutamiseks või saab sellega ka tänapäevast commonrail pihusteid ravida?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kas tühikäigul töötab iseseisvalt ja kõigi nelja silindriga? Lõhkuma läheb pöördeid peale tõmmates?
Kui pihustitorud pumba pealt maha keerata ja käsipumbaga pumbata, kas stutseritest hakkab üle tulema või ei?
Muidugi võib ka vihtide alt survelaager puruks olla.
Ega see pump Pärnus remondis pole käinud?
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
24-12-2023, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2023, 22:12 PM ja muutjaks oli
gruppen.)
Aga kuule! Väike vedru tundub sul ju pildi järgi regulaatoris pooleks olevat??
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Üldiselt see pump pole raketiteadus. Võta maha ja haruta regulaator laua peal laiali ning on näha kohe mis detail kõver või kulunud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(25-12-2023, 10:19 AM)Daff Kirjutas: Üldiselt see pump pole raketiteadus. Võta maha ja haruta regulaator laua peal laiali ning on näha kohe mis detail kõver või kulunud.
Kui on enamuse oma elust ilma õlita töötanud, siis väga sorteerida pole, regulaatori osa on kõik kulunud ja lõtkude summa võibki põhjustada anomaaliaid. Reaspump pole lõhkuma läinud, küll aga pöörispea, sellel oli kaane all selline väike vändakujuline jubinas kinnikiilunud, natuke ülipeent lihvpaberit ja töötab.
Tegusaid pühi!
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 36
Teemad: 0
Liitus: Nov 2022
Maine:
2
Kolmanda liigi traktoristi õpik. Tln 1987
Mootori avariiliselt suur pöörlemissagedus:
A. Õhupuhasti põhi on õli täis.
B. Õli kõrge tase pumbas.
C. Kütusepumba latt on kinni kiilunud.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kas alumine vedru on terve või on kaheks jupiks?
Postitused: 1,350
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Tekkis selline mõte, et äkki on seal miski möga, mis ära jäätub, sest iga kord, kui on saanud mootori soojaks ja kuidagi gaasiga mängides töötatud, siis kaob viga ära.
Mõtlesin sisi mitte lihtsalt õli välja vahetada, vaid ka soojaks ajada ja kõik võimaliku kätte saada. Mõeldud tehtud. Kaas maha, fööniga kuumutasin korpust, kui käima panin, töötas, nagu antsu viiul. Siski kõik punnid maha, mis sai, vana löga välja, panin käima kuivalt, puhusin kõikidele detailidele õhku, et sealt viimsed kübemed lahkuks. Traktor töötab ideaalilähedaselt. Väike tühikäigu kõikumine, nagu neil ikka. Punnid sisse tagasi. Õige mõõduni täissünt õli sisse(ehk on libedam vms). Traktror käima. No töötab. Järgmisel päeval käivitumisel korraks röögatab, aga siis võtab ilusti õiged pöörded ja töötab nigu kulda.
Täna siis kraad jälle miinuses. Panen käima, pill röögib. Jalagaasiga käega manipuleerides, saan kuidagi 200m sõidetud, nagu ikka, iga vähegi sügavama vajutuse peale hakkab röökima. No ei toimi regulaator, ei tõmba pöördeid maha. Mõistus täitsa otsas. Või viga üldse kusagil mujal?!?
Alumine vedru terve.
Postitused: 2,712
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Võibolla ei ole asi jääs vaid mõni kõver detail kiilub kinni. Kuid tänu metallide soojuspaisumisele saab omale kergema käigu?
Mul oli säherdune jama ühe uksega.
Klient hommikul helistab, et ukse lukk ei tööta, lukkusseppa vaja.
Jõuan tunni pärast kohale, teen luku kerge liigutusega lahti, kõik töötab.
Järgmine päev, sama kellaaeg sama jama.
Alles hiljem taipasin, et hommikupäike paistis uksele peale, veidi soojendas ja kiilus kinni.
Selleks ajaks kui mina kohale jõudsin oli päike juba edasi liikunud ja uks oli varjus, jahtus maha ning töötas.
Ega see pump sul paremaks ei muutu, ikka lahti võtta ja sisse vaadata. Jupid ämbrisse ja teine asemele.
Head vana-aasta lõppu!
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ah, et külmaga on probleem... Soojaga ei ole. Tea milline see gaasihoovastik pumba ja piloodi vahel oma olemuselt on ja kas kultuurkihti ka kusagil selle ümber on?
Postitused: 4,450
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
31-12-2023, 17:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2023, 17:24 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:gaasihoovastik pumba ja piloodi vahel
Mitte pumbas. Eelmise postituse mõte läks kõrvust mööda?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.