Teema on suletud

Ikka ja jälle seda automaksu!

(20-01-2024, 20:20 PM)hobiautod Kirjutas:  Et siis on sellised plaanid?
Siin on pikem pöördumine ka: https://lounaeestlane.ee/eesti-kutsutaks...VHlcI6_gTg

Lisaks on ajakirjanik korjanud üles mõtte, mida ma juba ammu tutvustasin autostumise kohta.

Kuidas tegeles riik / võim liiklust takistavate aeglaselt sõitvate protestijatega kes veel signaali lasid , teil on see meeles ?
 Peeti kinni , ja kui kasvõi tulekustuti oli vana , vormistati otsus .
 
 Need aktsiooni korraldajad võiks selle protesti käigus nõuda politsenikele suuremat palka lisaks muudele nõudmistele , no kuidas sa lähed seda isikut karistama , kes sulle palka juurde nõuab .

Keegi võiks selle plakati kleebisele panna, et saaks autode tagaklaasile kleepida, äkki jõuab rohkemate autoomanikeni.
Liikluses on üksteise taga passimist küll, saavad lugeda.
Võiks olla pikem/kitsam riba, varjaks vähem väljavaadet.

Kas selle kleepsu panete "maksud sõidavad lätti" ja "see ei ole aafrika" kleepsude peale või asemele?

Ei ole mul kumbagi eespool nimetatud kleepsudest, aga selle paneks küll, sest see maks mida plaanitakse mõjutab minu rahakotti vägagi palju.
Suudan sõita korraga ainult ühe autoga, miks peaksin maksma seisvate ( projektiautode), ja hooajalise tehnika eest.
 Sama jama plaanitakse kindlustusega, ei kasuta, aga maksad.
Miks üldse peaks maksma, paagitäie kütuse eest maksame niigi mitu maksu, ma ei mäleta praegu palju see summa oli mis kokku tuli riigile nt 60 liitri kütuse eest.

(20-01-2024, 21:41 PM)edvard Kirjutas:  Kuidas tegeles riik / võim liiklust takistavate aeglaselt sõitvate protestijatega kes veel signaali lasid , teil on see meeles ?
 Peeti kinni , ja kui kasvõi tulekustuti oli vana , vormistati otsus .
 
 Need aktsiooni korraldajad võiks selle protesti käigus nõuda politsenikele suuremat palka lisaks muudele nõudmistele , no kuidas sa lähed seda isikut karistama , kes sulle palka juurde nõuab .
Seisvale autole ei saa midagi teha. Aeglaselt liiguv auto on aga liikluses osalev.
Tallinnas piisab, kui iga ristmik neljas suunas kinni parkida ja see asi liigub kulutulena igale poole laili ca 10 minutiga. Lahti hargneb aga kuni tund.

(21-01-2024, 02:08 AM)deus Kirjutas:  
(20-01-2024, 21:41 PM)edvard Kirjutas:  Kuidas tegeles riik / võim liiklust takistavate aeglaselt sõitvate protestijatega kes veel signaali lasid , teil on see meeles ?
 Peeti kinni , ja kui kasvõi tulekustuti oli vana , vormistati otsus .
 
 Need aktsiooni korraldajad võiks selle protesti käigus nõuda politsenikele suuremat palka lisaks muudele nõudmistele , no kuidas sa lähed seda isikut karistama , kes sulle palka juurde nõuab .
Seisvale autole ei saa midagi teha. Aeglaselt liiguv auto on aga liikluses osalev.
Tallinnas piisab, kui iga ristmik neljas suunas kinni parkida ja see asi liigub kulutulena igale poole laili ca 10 minutiga. Lahti hargneb aga kuni tund.

Mis puutub maksudesse, siis ma arvutasin sel hetkel, kui kütus kaheka maksis. Siis sain kokku, et 1 eur sentidega läks riigile ja teine eur Alexelale. Aga kuna tegu on protsentide mänguga, siis ei saa seda öelda praeguse hinna juures vaid peab uuesti arvutama.

Kas seal juures on ka maksud mis riik saab minu töötasu pealt algusest lõpuni?, iga kütusele kulutatud eurorubla eest

(21-01-2024, 02:21 AM)USSR V4 Kirjutas:  Kas seal juures on ka maksud mis riik saab minu töötasu pealt algusest lõpuni?, iga kütusele kulutatud eurorubla eest

Jätsin välja palgamaksud ja keskendusin ainult toorelt kütuse peale alates aktsiisist kuni ostmiseni ehk siis jah, reaalne riigile maksudeks minev summa on veel suurem kuid see oli kiirkorras jäme arvutus, ehk annate andeks.

Väike näide, kui ahnelt sirutub riigi rahanduse käsi maal elava inimese tasku kellel on Uaz 452D.
Kasutab ta seda vaevalt et igapäeva liikluses vaid toob korra-kaks maalt linna tütrele puid.
Aastas sõidabki ehk paarsada kilomeetrit.
Ei saa ta seda ka seaduslikult maha kanda et auto alles jääks kodus majandamiseks ja ma ei osanudki muud nõu anda kui kaasa tunda...
   

Seni on kalkulaatoris kirjas registreerimise maks. Kas nüüd jutt on esmaregistreerimisest, mis võiks olla loogiline. Aga siiani pole juttu olnud palju hakkab siis omaniku vahetus maksma? Vaevalt,et 48EUR/60EUR peale see jäetakse.

https://transpordiamet.ee/soiduki-registreerimine
Selle definitsiooni järgi on omaniku vahetus võrdsustatud registreerimise maksuga.

Ma lugesin siiski välja, et registreerimisega kantakse sõiduk liiklusregistrisse. Kui omanikuvahetus oleks sama hinnaga nagu registreerimine, oleks asi juba ERITI jabur. Kuigi jabur on kogu see automaks nagunii, juba sel põhjusel, et kui see maks olemas oleks, ei püsiks see päris kindlasti samal tasemel kuigi pikka aega. Samas ei muudaks see riigi rahalist olukorda nagunii paremaks, kui riik oma kulutusi paremini planeerima ei hakka.

Mul kuidagi on meeles kuidas "vunts" ikka seesama sealt viimsist kui registreerimistasu kergitati rääkis kulupõhisusest , nüüd kõlbab roheteema , üldiselt , valitsusel pole oma raha , on see mis maksumaksjatelt kokku kogutakse , valitsuse rahavajadus muudkui kasvab , palju seda kiimaministeeriumi koosseisu lisati , oli 400 inimest ?

(21-01-2024, 12:22 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Seni on kalkulaatoris kirjas registreerimise maks. Kas nüüd jutt on esmaregistreerimisest, mis võiks olla loogiline. Aga siiani pole juttu olnud palju hakkab siis omaniku vahetus maksma? Vaevalt,et 48EUR/60EUR peale see jäetakse.

https://transpordiamet.ee/soiduki-registreerimine
Selle definitsiooni järgi on omaniku vahetus võrdsustatud registreerimise maksuga.

Pragune eelnõu näeb maksu tasumise ette uue või kasutatud sõiduki esmakordsel (Eesti) registrisse kandmisel. Omaniku vahetuse puhul enam mitte. A see eelnõu võib muutuda kordi.

Võimalik, et ka omaniku vahetuse lõivud vaadatakse üle. Imelik oleks, kui seda ei tehtaks.

(21-01-2024, 01:05 AM)iisak Kirjutas:  Kas selle kleepsu panete "maksud sõidavad lätti" ja "see ei ole aafrika" kleepsude peale või asemele?
See postitus tegi sinust veel tublima inimese

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Sinu arvamus ning heakskiit või laitus on kõige olulisem.

Ma isiklikult ei kleebiks ühtegi klepsu auto külge. Selle viimase võtan teadmiseks ja vajadusel ja võimalusel seisan ka...
 See esimene e. "maksud Lätti" ei ole võrreldav viimasega. Toonane riigi ämber oli lihtsalt ämber, praegune plaanitav aga hoopis teisest puust. Keegi ei käse juua ja mingeid makse kuskile viia, võimalik on inimese vaba valik. Viimatine idee ei jäta mingeid valikuid, see on vahe. Nii et enne võiks törtsu järele mõelda kui ilatsema hakata.

(21-01-2024, 17:45 PM)iisak Kirjutas:  Sinu arvamus ning heakskiit või laitus on kõige olulisem.
Seda on progressiivse väärtussignalisaatori sulest alati kosutav lugeda. Tunnen nüüd ennast ka natuke lumpenist paremana ja olen äraütlemataselt tänulik.

Aga natuke temaatilist heietust ka - peale läbikoputamist saab siis hakata uurima, et mäherdustel tingimustel aktsepteeritakse sõidukite ümberehitust invaliidide transporteerimiseks.

Näiteks lihtsa pöördistme eest pole suomaalia puhvetitel häbi küsida 4600.- euroruublit pluss kõmm koos paigaldusega. Samas on mingeid indikatsioone, et inbreederite saarelt võiks CE heakskiiduga aluse saada alla kilu + saatmine.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Kleepsude panemine autole ei aita ja on üldiselt rohkem aja ja resurssi raiskamine. Samuti see üritus peaks tunduvalt varasemaks nihutada. 
Septembriks on juba seadus tõenäoliselt vastuvõetud ja pole enam muud teha kui käsi laiutada.

Sama siin, Septembris on ilmselt juba hilja.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne