AZLK 2140
#21

Pärast mitut aastat seismist sai Roheline Mosse taas liikuma pandud. Viimati jäigi seisma sellesama viimastes postitustes kirjeldatud pidurite jama pärast ja viimastel suvedel ei ole aega tegeleda niikuinii olnud. Plaan auto käima panna tekkis juba eelmine aasta kui Vanasõidukite Suursõit välja kuulutati aga õnneks/kahjuks lükati seda aasta võrra edasi. Kui seeaasta registeerimine läbi läks pidi liigutama hakkama. Mosse pidurite remondile mõtlemine hakkas okserefleki tekitama, seetõttu sai ette võetud käik Linnuvabriku Garaaži, kus pidurid mõne tunniga ära remonditi ja ka muud vajalikud asjad üle vaadati ja õhtuks jõudsin ülevaatusega Mossega koju.
[Pilt: 20210614_220003.jpg]
Kuna uste alaääred olid roostesed ja kapott oli kunagi värvitud mingi väga tuhmi värviga mida poleerida ei olnud võimalik sai ka väiksed värviparandused tehtud
[Pilt: 20210613_153256.jpg]
Toon küll ideaalselt klappima ei saanud aga üldmulje on tunduvalt parem. Kõigi nende sättimistega sai muidugi piisavalt hilja alustatud et oma matkakäru jaoks kärukonksu sain alles eelviimasel õhtul enne Suursõidu starti autole külge. Kuna vaja oleks olnud Tartust paar pakki ära tuua sai veel õhtul 10 ajal proovisõidule starditud Tartu suunas. Mosse jõudis käru väga hästi vedada, käru jooksis väga hästi järgi, ei olnud aru saadagi et midagi haakes oleks olnud. Kõik läks hästi kuni üks hetk risti keset Riia tänavat jäid pidurid peale. Põhjagaasiga sidurit libistades sain bussipeatusesse ära venida. Korraks tekkis hämming küll et mis nüüd juhtuda sai aga mootori seisma jättes hakkas auto veerema ja oli selge et viga on vaakumvõimendis. Ühendasin vaakumi lahti ja sain koju ära sõita.
[Pilt: 20210617_233043.jpg]
Viimane õhtu enne Suursõidule startimist kulus vaakumvõimendi vahetusele ja sain pidurid ilusti tööle. 
Suursõit läks hästi ja ilma vahejuhtumiteta, auto toimis kuumaga ilmaga käru vedades hästi, ülekuumenemisega probleeme ei olnud. Üks pilt Pille Russi poolt:
[Pilt: vana110.jpg]
Suursõit jäi viimase päeva hommikul poolelei kuna oodatust veidi varem tuli üks teine sõit ette võtta: 
[Pilt: 20210625_145138.jpg]

Nüüd tuleb esisilla reguleeringud üle vaadata kuna esisillal on uued rehvid u. 1500 km-ga slikkideks muutunud.
Vasta
#22

Pull oli vaadata, su Mosset koos Teartopiga suursõidul. Stiilselt sobib see komplet!

Veel pole maha löödud
Vasta
#23

Viimased suved on Mosse sõidus olnud, matkakäruga mõned väljasõidud tehtud, Mosseklubi kokkutulekutel käidud, eelmine aasta käisin esimest korda Uunikute talverallil. Selle jaoks oli vaja talverattad ette valmistada, kasutasin ära matkakäru doonor-zubrjonoki alt pärit velgi, teise paari leidsin töökaaslase ostetud talu aidast täiesti tutikaid. Rehvitöökotta unustasin õhukummid kaasa anda ja pandi ilma siselohvideta aga nüüdseks on kaks talverallit nii ära sõidetud ja rattad peavad õhku väga hästi. 

Selle aasta talveralli ettevalmistusi alustasin juba väga varakult, lausa kaks nädalat enne rallit said talverattad alla ja auto kuurist välja aetud
[Pilt: 20240204_130401.jpg]
Mootoris oli minig võõras väike tigin mis midagi väga hullu ei tundunud ja auto läks kuuri tagasi.
Järgmine nädalavahetus oli plaan koos kaardilugejaga pikem tiir soojenduseks teha aga väike tigin läks kiiresti suureks kolinaks üle. Hea et see välja tuli enne Rakvere poole starti:
[Pilt: 20240211_130538.jpg]
Väntvõlli otsas rihmaratas eraldus südamikult. Väike keevitus ja korras.

Ralli läks iseenesest hästi kuni ühe pika sirge lõpus ootamatult järsu ja libeda kurvini. Õnneks väga abivalmid kaasvõistlejad aitasid kraavist välja ja plekke veidi sirgemaks saada et ohutu oli jätkata ja sai ilusti lõpuni ja koju sõita. 
[Pilt: 20240217_104622.jpg]
Praegu läks kuuri kevadet ootama, pauk läks kerest mööda ja hetkel tundub et plekkidest sai viga ainult tiib ja prillid. Prillid on kindlasti vanaisa kuuri seinapeal olemas, võibolla tiib ka. Kui kellelgi on pakkuda korralikku esistanget võib pakkuda.
[Pilt: 20240220_193824.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne