Ksf Sax-i vihjatud Sorento sai siis ära toodud. Hinnaks jäi 1200.- Olnud metsamehe tarbevahend. Ja seega saanud sihtotstarbelist kasutust ikka tublisti,mis väljendub ka välimuses ja sisemuses
Aga sõitis kenasti.
Tagastange jäi kraavi läbides kraavikaldale maha liigse tõusunurga tõttu. Samuti ka jupike väljalasketoru.Tagatiiva kaari keegi juba tjuuninud aga kunde poolset peab natuke paremaks sättima.
Positiivne,et nelik ja aeglusti töötab. Paak ei leki ja raam suht mõistlikus korras. Pidurikettad kõik 4 uued. Pidurisupordid kõik korrastatud. Sidur vahetatud ja peal suur aku(1,5a vana).
Püsikas isegi toimib. All pea uued mudakad(kahjuks protikad,aga ikkagi 300.- puha maast leitud). Mootor töötab ka ilma eriliste häirivate helinateta. Ja lausa kaks võtit koos pultidega(toimivad)
Miinuseks nagu mainitud üks tiiva kaar ukse vahelt lappida. Stange uuesti installida tagumine ja esimest kohendada. Väljalasketoru jupp tagasi panna. Siis roolivõimu üks voolik oli lõhkenud ja asendatud tavalise aiakastmise voolikuga. Kapoti all on meeletu lisajuhtmete rägastik(lisatuled ja ma ei tea mis kõik veel). Omanik arvas,et meelerahuks peaks ära vahetama piduritoru all ning vaatama ka kriitilise pilguga kütusetoru. Seda oli siis mingi hetk keegi kes siduriga tegeles maininud. Loomulikult õlid ja filtrid.
Ja seekord ka esiklaas uus vaja panna. Vana on ikka täitsa ämblik üle kogu klaasi kaasreisija kohapealt. Uut tagatuld ka paremale poole vaja. Ja ma pakuks,et mingid rooliotsad ka ilmselt vajavad tähelepanu.