28-02-2024, 16:44 PM
Kena vastus küll aga see number tuli Ford T le ministeeriumist mitte mingist kalkulaatorist.
(28-02-2024, 18:15 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Paistab, et vähemalt härra Michael on saanud aru, et probleem on tõsine.
https://kliimaministeerium.ee/uudised/li...lihtsamaks
(28-02-2024, 22:45 PM)denzu Kirjutas:(28-02-2024, 18:15 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Paistab, et vähemalt härra Michael on saanud aru, et probleem on tõsine.
https://kliimaministeerium.ee/uudised/li...lihtsamaks
Lausa nii tõsine, et 2027. aastast pead maksma 800 raha, kui enam automaksu maksta ei taha. Nutad ja maksad, raisk!
(28-02-2024, 22:51 PM)zazik Kirjutas: ... Ehk siis kui fantoome selleks ajaks maha pole kandnud, siis edaspidi maksab fantoomi arvelt mahavõtt 800€. Reaalselt utiliseeritava auto arvelt mahavõtt on endiselt tasuta.Ma sain aru, et fantoomid kantakse niiehknii automaagiliselt maha 2026 lõpuks. Aga uusi projektitoorikuid a la 4 doonorit ühe ehitamiseks ei kannata enam koguda ega projekti valmides arvelt maha saada.
Vähemalt nii sain mina sellest aru.
Mis loomulikult ei muuda kogu seda represseerimist kuidagi mõistuspärasemaks.
(28-02-2024, 23:13 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Ma ei ole teab mis suur poliitikaekspert aga olen mõelnud,et kas millalgi saabub taluvuspiir või ongi praeguse valitsuse eesmärk piire kombata kui kaugele kannatab minna.Ma kaldun arvama,et peale järgmisi valimisi neil enam Toompeale asja ei ole aga see võib luua olukorra kus tegijad on kõikvõimalikud populistid ja ka pole võimatu mingite vähe äärmuslikemate tegelaste pildile ilmumine.Sisuliselt võib tekkida midagi Ungari sarnast.
(29-02-2024, 02:11 AM)denzu Kirjutas: zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?Ilmselt oleks võinud siis tähelepanelikumalt lugeda - lammutustõendita on 800 euroruublit, kusjuures esialgsete plaanide kohaselt saab edaspidi lammutustõemdi ka osaliselt säilinud roima jahvatissevedamise eest. Ei näe ühtegi objektiivset põhjust, miks keegi ei peaks suutma fantoome tasuta perioodil hukata. Säilitamisele minevate sõidukite arveltmahasaamiseks on muud lahendused - "müük" kolmanda riigi kodanikule jne.
(29-02-2024, 08:10 AM)DevilDeVille Kirjutas:Lubati ju peksa teha kui avastatakse, et mahakantud sõiduk ikka alles on.(29-02-2024, 02:11 AM)denzu Kirjutas: zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?Ilmselt oleks võinud siis tähelepanelikumalt lugeda - lammutustõendita on 800 euroruublit, kusjuures esialgsete plaanide kohaselt saab edaspidi lammutustõemdi ka osaliselt säilinud roima jahvatissevedamise eest. Ei näe ühtegi objektiivset põhjust, miks keegi ei peaks suutma fantoome tasuta perioodil hukata. Säilitamisele minevate sõidukite arveltmahasaamiseks on muud lahendused - "müük" kolmanda riigi kodanikule jne.
(29-02-2024, 08:28 AM)hobiautod Kirjutas:Ilma kohtu orderita minuteada läbiotsimisi teha ei tohi. A progresiivses ja roheidiootsusest kantud maailmas ei saa muidugi millegi peale kindel olla.(29-02-2024, 08:10 AM)DevilDeVille Kirjutas:Lubati ju peksa teha kui avastatakse, et mahakantud sõiduk ikka alles on.(29-02-2024, 02:11 AM)denzu Kirjutas: zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?Ilmselt oleks võinud siis tähelepanelikumalt lugeda - lammutustõendita on 800 euroruublit, kusjuures esialgsete plaanide kohaselt saab edaspidi lammutustõemdi ka osaliselt säilinud roima jahvatissevedamise eest. Ei näe ühtegi objektiivset põhjust, miks keegi ei peaks suutma fantoome tasuta perioodil hukata. Säilitamisele minevate sõidukite arveltmahasaamiseks on muud lahendused - "müük" kolmanda riigi kodanikule jne.
(29-02-2024, 11:45 AM)mellpoiss Kirjutas:Ma olen küll tähele pannud, et aegajalt käiakse eksponaate tuulutamas, tehakse üritusi ja paljud asjad on ikkagi liikumisvõimelised ning miks aheldada elus asi kuhugi hoonesse liikumisõimetuna ilma numbri ja passita?(29-01-2024, 13:47 PM)2715 Kirjutas: Lõpuks on ka autoomanike liit end liigutama, st. kirjutama hakanud...
Igaks juhuks, .....
Miks peab muuseumiauto liiklusregistris olema?
(29-02-2024, 11:45 AM)mellpoiss Kirjutas: Miks peab muuseumiauto liiklusregistris olema?Automuuseum on nagu loomaaed - miks on vaja loomaaias hoida elusaid loomi, kui võiks ka topiseid inimestele näidata? Kui soovime tutvustada vanatehnikakultuuri selle eheduses, siis tuleb sõiduk ka käima panna ja sellega sõita. Nii nagu me laulame rahvalaule ja tantsime rahvatantse (soovitavalt ka rahvariietes), mitte ei vaata rahvariideid muuseumis nuku seljas ja laulmist-tantsimist telekast.
(29-02-2024, 10:45 AM)hobiautod Kirjutas: EAOL FB postitus.Kuimitu sealsest väljapanekust teedel-tänavatel vuramas on?
..........
Eestis on ainuke vanasõidukeid eksponeeriv ja muuseumiseaduse nõuetele vastav muuseum Maanteemuuseum. Mitte ükski teine vanasõidukite kollektsioon ei vasta muuseumi rangetele nõuetele ning ei saa selleks ka tulevikus, sest ükski eraisik ei saa olla muuseumi pidaja.
(29-02-2024, 13:08 PM)mellpoiss Kirjutas:See mõju saab ikka oluliselt laiem olema kui härra ettegi kujutab.(29-02-2024, 10:45 AM)hobiautod Kirjutas: EAOL FB postitus.Kuimitu sealsest väljapanekust teedel-tänavatel vuramas on?
..........
Eestis on ainuke vanasõidukeid eksponeeriv ja muuseumiseaduse nõuetele vastav muuseum Maanteemuuseum. Mitte ükski teine vanasõidukite kollektsioon ei vasta muuseumi rangetele nõuetele ning ei saa selleks ka tulevikus, sest ükski eraisik ei saa olla muuseumi pidaja.
Räägime ikka muuseumitest mitte kellegi nn. "kollektsioonist". Mul omalgi mitmedkümned asjad registris (ja korralik litter tulemas) aga kultuurilooliselt ilmselt pole neil miskit väärtust. Paha komme on näpud ja nokud ühte patta panna ja siis jaurata.
Tuttavail kollektsionääridel, kellel angaarid rariteete täis, pole vist ühtegi meie liiklusregistris sõidukit. See ei sega neid kopka eest.
(29-02-2024, 16:17 PM)spitfire Kirjutas: Pikem jutt on Maalehes, siin siis väheke peenjuriidikat :Miks ametnikud? Pigem seotakse vanasõidukite register auto "paiknemisaadressiga" ja luuakse võimalus "tagasisideks" - kui tagasisidest laekub "kaebus", et sõiduk ei olnud "sellel päeval ja kellaajal avalikult eksponeeritud" läheb "tagasimakse" registrisse signaal "cancel tagasimakse" ja ongi korras Eesti on ju IT riik ...
„Oleme kokku leppinud ja see sai kirja ka seaduseelnõusse, et koostöös kultuuriministeeriumiga töötame välja meetme, millega hakatakse vanasõidukite ja museaalide omanikele nende tasutud mootorsõidukimaksu tagantjärele kompenseerima,“ selgitas rahandusminister. Ta lisas, et selle eelduseks on, et sõidukid on ka avalikult eksponeeritud.
Kui lihtsalt "musta numbri" autod maksust vabastada, siis jäävad riigi tähtsad ametnikud ilma tähtsa tööta.