11-01-2024, 22:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2024, 19:46 PM ja muutjaks oli 2715.)
Hüdraulikat tundvad inimesed juba arvavad ära mis juhtub kui masin külmaga töötab ja soojaks läheb...
Ühesõnaga jagaja otsustas hakata maapinda märgistama ja sai remont ette võetud.
Mahavõtmisel oli kohe eriline heameel et sinna sai pandud kus piisab ratta eemaldamisest ja kui anum alla panna saab nii kätte, et tilkagi ei lähe maha.
Ajakulu peale-maha umbes 20 min ja ma olen nõus pigem ratta alt võtma ja laskma ninakarvad ühekaupa välja tõmmata kui armatuuri alt jagajat välja arutada.
Pealegi ei sisalda see tegevus ühegi(!) vaskseibiga mässamist.
Jagaja RP-70 ehituskvaliteet on muidugi omaette vaatamisväärsus millised on valatud portide servad, mis seletab miks iga sektsioon erinevalt töötab.
Muuhulgas sai selgeks, et mismoodi on saavutatud et ainult üks funktsioon korraga ja see on järgmisel pildil.
Siit tuleb õli rivis läbi kõigi sektsioonide ja kui siibrit liigutada suleb see vöö õli pääsu järgmisele siibrile.
Palju selle rivi takistus on võib ainult oletada...
Analooge mitteomav on siibrite tihendamine plastikrõngaga mida pingutab vastu siibrit kummirõngas ja mingit tolmukaitset pole.
Kõik mis 1mm pilust vahele pääseb jääb siibrit kraapima.
Näitasin seda tihendusviisi hüdraulikapoes ja seal keelduti uskumast, et niimoodi on võimalik liikuv pulk ära tihendada.
Vaatasin et võtan traktoripoest remontkomplekti aga kui seal olevate asjade kvaliteeti vaatasin andsin kohe tagasi ja läksin uuesti hüdropoodi kummirõngaid otsima ja leidsime ka sobivad mansetid siibritele lõpuks.
Märkimist väärib, et kui siibri tagumine tihend lekib saab tagant vedrude tops õli täis ja siiber enam sinnapoole ei liigu, mille vastu sai neid lõpuks lahti jäetud et töö tehtud saada.
Siibrid olid muide kõik kõverad ja neid sai õgvendatud...näppude vahel!
Sellist lehmavaiarauda pole veel näinud kohas kus muu maailm kasutab klaaskõvasid siibreid.
Igatahes sai kokku ja jäi ainult leke läbi malmi kust ta on koguaeg natuke higistanud.
Jah, selle porri oleks pidanud vanarauakasti viskama aga talvel ei hakka jagajat vahetama.
Tel. 5666 O9 2,5
Ühesõnaga jagaja otsustas hakata maapinda märgistama ja sai remont ette võetud.
Mahavõtmisel oli kohe eriline heameel et sinna sai pandud kus piisab ratta eemaldamisest ja kui anum alla panna saab nii kätte, et tilkagi ei lähe maha.
Ajakulu peale-maha umbes 20 min ja ma olen nõus pigem ratta alt võtma ja laskma ninakarvad ühekaupa välja tõmmata kui armatuuri alt jagajat välja arutada.
Pealegi ei sisalda see tegevus ühegi(!) vaskseibiga mässamist.
Jagaja RP-70 ehituskvaliteet on muidugi omaette vaatamisväärsus millised on valatud portide servad, mis seletab miks iga sektsioon erinevalt töötab.
Muuhulgas sai selgeks, et mismoodi on saavutatud et ainult üks funktsioon korraga ja see on järgmisel pildil.
Siit tuleb õli rivis läbi kõigi sektsioonide ja kui siibrit liigutada suleb see vöö õli pääsu järgmisele siibrile.
Palju selle rivi takistus on võib ainult oletada...
Analooge mitteomav on siibrite tihendamine plastikrõngaga mida pingutab vastu siibrit kummirõngas ja mingit tolmukaitset pole.
Kõik mis 1mm pilust vahele pääseb jääb siibrit kraapima.
Näitasin seda tihendusviisi hüdraulikapoes ja seal keelduti uskumast, et niimoodi on võimalik liikuv pulk ära tihendada.
Vaatasin et võtan traktoripoest remontkomplekti aga kui seal olevate asjade kvaliteeti vaatasin andsin kohe tagasi ja läksin uuesti hüdropoodi kummirõngaid otsima ja leidsime ka sobivad mansetid siibritele lõpuks.
Märkimist väärib, et kui siibri tagumine tihend lekib saab tagant vedrude tops õli täis ja siiber enam sinnapoole ei liigu, mille vastu sai neid lõpuks lahti jäetud et töö tehtud saada.
Siibrid olid muide kõik kõverad ja neid sai õgvendatud...näppude vahel!
Sellist lehmavaiarauda pole veel näinud kohas kus muu maailm kasutab klaaskõvasid siibreid.
Igatahes sai kokku ja jäi ainult leke läbi malmi kust ta on koguaeg natuke higistanud.
Jah, selle porri oleks pidanud vanarauakasti viskama aga talvel ei hakka jagajat vahetama.
Tel. 5666 O9 2,5