VANASÕIDUKITE REGISTER
Car 

13.05.2024 väljastati akt nr 1306 sõidukile VAZ 21072, 1986, registreerimismärk A720
   
Vasta

(17-05-2024, 22:45 PM)xa88 Kirjutas:  detail nr20 (vist) puudu mõlemal viimati postitatud e34-l? 
525i aktis kirjas ka:
5.4.7 Muu mootoriga seonduv 5 4,5 soojaklappide pealne katteplastik puudub
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1313 sõidukile RAF 977DME, 1974, registreerimismärk A718
   
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1310 sõidukile VAZ 2108, 1989, registreerimismärk A704
   
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1311 sõidukile VAZ 2104, 1988, registreerimismärk A617
   
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1309 sõidukile VAZ 2103, 1982, registreerimismärk A705
   
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1307 sõidukile Porsche-Diesel Junior 108, 1960, registreerimismärk A646
   
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1312 sõidukile AZLK 412IE, 1973, registreerimismärk A701
   
Vasta
Car 

09.05.2024 väljastati akt nr 1302 sõidukile ZAZ 965A, 1964, registreerimismärk A726
   
Vasta

Kas neid numbrimärke (numbri kominatsiooni) väljastatakse omaniku soovil või kuda???
Eino
Vasta

Nii nagu erinevate maakondade ARK-le eraldatud on. Valida antakse tavaliselt kahe numbri vahel.
Vasta
Car 

20.05.2024 väljastati akt nr 1314 sõidukile GAZ M-21I, 1959, registreerimismärk A693
   
Vasta
Car 

16.05.2024 väljastati akt nr 1308 sõidukile Porsche-Diesel Super N 308, 1958, registreerimismärk A642
   
Vasta
Car 

27.05.2024 väljastati akt nr 1316 sõidukile Ferrari Testarossa, 1987, registreerimismärk F110
   
Vasta
Car 

09.05.2024 väljastati akt nr 1303 sõidukile VAZ 2101, 1971, registreerimismärk R080
   
Vasta

09.05.2024 väljastati akt nr 1303 sõidukile VAZ 2101, 1971, registreerimismärk R080

"laepolster järelturu varuosa"
St, ei ole hall hõredamate aukudega, vaid kollakat tooni ja tihedamate aukudega?

"esimese iluvõre embleem varuosa, NSVL toodang"
St. originaalil on punane tumedam, kui hilisematel originaal osal?

jne originaalsuse % maha ei tõmba?
Vasta

Kiidan iluvõre ja tulevõru vahel asuvat plekki. Küsimus on stange "kõrvade" kummist osade kõveruses ja mitte nurgaga olemises. Samuti gaasipedaali plastikosa peaks kinnituma põrandale, mitte rippuma "vabaasendis".


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(30-05-2024, 17:33 PM)aavu Kirjutas:  Kiidan iluvõre ja tulevõru vahel asuvat plekki. Küsimus on stange "kõrvade" kummist osade kõveruses ja mitte nurgaga olemises. Samuti gaasipedaali plastikosa peaks kinnituma põrandale, mitte rippuma "vabaasendis".
Hoolikamalt fotot takseerides tundub ta siiski põrandale kinnituvat.
Vasta

Tsitaat:Hoolikamalt fotot takseerides tundub ta siiski põrandale kinnituvat.
Tunnistan eksitust.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(30-05-2024, 17:33 PM)aavu Kirjutas:  Kiidan iluvõre ja tulevõru vahel asuvat plekki. Küsimus on stange "kõrvade" kummist osade kõveruses ja mitte nurgaga olemises. Samuti gaasipedaali plastikosa peaks kinnituma põrandale, mitte rippuma "vabaasendis".

Püüan selgitada VAZ puhvrite eripärasid. Üldiselt on neid kahte tüüpi. Ise ma nimetan ühtesid "prisketeks" ja teisi "kõhnadeks".
"Priskeid" paigaldati aastatel 1970-72. Nende metallist osade tagumised otsad ulatuvad stange tagumise servani. Peale selle on  "prisketel" eraldi detailina kataloogis välja toodud vasakpoolne ja parempoolne. See tähendab, et nad ei ole omavahel vahetatavad. Kui need omavahel ajada sassi ja nad ikkagi paigaldada stangele, siis nad ei vaata otse, vaid näivad justkui väljapoole vahtivad kõõrdsilmad. Selliste "priskete" puhvritega väljusid 1970. a. 19. aprillil ka kuus kõige esimest "Žigulid".
"Kõhnad" on  siis  hilisemast perioodist alates 1973 ja pandi selliseid kuni tootmise lõpuni, seega "ülimasslevinud" värk.  "Kõhnade" tunnuseks on asjaolu, et nende otsad lõpevad umbes stange poole peal. Aga selle tulemusena saavutati tohutu metall kokkuhoid! Ka kataloog neid "kõhnu" enam  ei erista vasakuteks või paremateks poolteks, vaid kõik on ühe koodiga ehk siis omavahel vahetatavad.
Eesmised ja tagumised puhvrid ei ole samuti ühesugused ja ei ole omavahel vahetatavad.  Eesmistel puhvritel on stangekujuline pesa stantsitud keset puhvrit, tagumistel mõttelisest poolitusjoonest ülespoole, see tähendab et puhvrid ripuvad taga rohkem allapoole kui ees.
Nüüd vastus ksf. aavule: 1970. aasta jooksul mingil X ajavahemikul paigaldati ka neid "nurgaga" puhvreid. Ilmselt enda omi ei suudetud tarnida ja tehas ostis neid sisse kas Poolast või Itaaliast. 1971 ja hiljem selliste paigaldamist pole täheldatud.

"Priske" eesmisele stangele.
   

"Kõhna" eesmisele stangele.  Võrrelge metallist osi nüüd omavahel.
   

Ja "nurgaga" puhver  esistangel.
   

Ja "nurgaga" puhver  tagumisel stangel. Siiski metallosa ei ole päris kaarjas, vaid omab ka teatud koha peal nurka. Sellel puhvritüübil eesmise ja tagumise stantsierisust ei tähelda, mõlemad ühekõrgused.

   

Ja veel üks pilt
   
Vasakpoolne "kõhna" tagumine, keskmine "priske" tagumine, parempoolne "priske" esimene. Nende kahe "priske" põskelele stantsitud stangekuju asukoht on kõrguseti erinev. "Prisked" omavad ka alaosas drenaažiauku, sinna koguneva vee välja tilkumiseks. "Kõhnadel" selline ava all puudub.

Kui VAZ 2101 puhul eesmised ja tagumised puhvrid juhslikult vahetusse ongi mingil põhjusel läinud, pole sellest nagu  midagi. Aga kui nii on juhtunud VAZ 2102 universaaliga, siis kõrged puhvrid lihtsalt tagaluuki ei lase avada, luugi serv jääb puhvri taha kinni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: siimik, 4 külali(st)ne