4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

81. Brigaadi maasturi korjanduse seis täna hommikul 4681,6EUR. Lisaks allolevatele annetustele, mis laekusid meie pangakontole, toetas üks lahke inimene ka 100 euroga kontoväliselt.
   

Kuigi kahe nädalaga ei õnnestunud korjanduse eesmärki saavutada on nö. koerast üle saadud ja veidi üle 75% korjanduse eesmärgist täidetud. Jätame korjanduse veel käima ja käivitame aktiivsed masina otsingud. Kõik vihjed on teretulnud!

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Nublu raamitööd on lõppenud. Summuti ka alla tagasi kleebitud ja auto taas ratastel ja sõiduvõimeline.

Teel tanklasse oli auto juhitavus vedelavõitu. Uskumatu kui palju paremaks see läheb kui rehvirõhud 1-1-1-1,6 kõik 2,5 peale pumbata.  Big Grin
Vasta

Selle töönädala võitudest võib veel nimetada, et hr T, kes talve poole meie õuelt ära lohistas lume alt välja sulanud Peugeot Partneri on selle keevitustööde ja muu remondiga lõpule jõudnud. Nüüd plaanib ta sellega juba lähiajal ise ka Ukrainasse sõita ja seal üle anda. Väga super ja igati kiitust väärt, et ta selle ette võttis, ära tegi ja kohale toimetab!

Mändjala Sorentole sai ülevaatus tehtud. Ülevaatajal oli paha tuju ja arvasin, et läheb pisiasjade otsimiseks aga ei midagi sellist. Kõik sujus ladusalt ja sooviti autole head sõjateed.

Vormsi Sorentol sai ka eile esisild kokku tagasi. Uus esidiffer, uued laagrid, ABSi andurid, roolilatt vahetatud. Ühte laagrit sai kohe 2 korda vahetatud, sest esimesel katsel jäi märkamata, et rattarummul puudub ABSi võru. Aga no selle võib küll puhtalt oma lolluse arvele kirjutada. 

Mazda B2500-le keevitasin tagastange/allasõidutõkke ühel õhtul kui Vormsi veovõlli pikenduse uut tugilaagrit ootasin. 

Mux remontis ära Kadrina Sorento pidurid ja vahetas õlid/filtrid.

Rene01 ühendas tagasi Paide Sorento vahekasti ja suundus proovisõitudele.

Nii et tööd käivad. Iga liigutust siia jooksvalt kirja ei pane. Sõbra töökaaslased lähevad augustis sõtta ja komplekteerivad hetkel varustust. Plaan on juulis neile midagi ära viia.
Vasta

Mõned autod ja paar käru koos tulekustutite ja väikeste labidate ning Põhjatallinna osakonna sorento mootorite kogumiga ja terve käru täis köögitehnikat Harkivi kadettide koolile (mida uuesti üles ehitatakse) sai ära viidud. Lisaks palus ksf Telc ära viia ka mõned akupangad ja arvuti. MTÜ Südamega Ukrainale poolt läksid Harkivisse ka suvised vormiriided ja tahvelarvutid.
Galloper läks vabatahtlikele rindemeedikutele
Terraano läks 111 Brigaadi 110 pataljoni käsutusse (Eesti sõdurpoisile)
Sorento läks 92 Brigaadi käsutusse
Kerghaagis läks 3 nda ründebrigaadi droonioperaatoritele
BE haagis läks Sergo(täitsa ka Eesti kodanik) kasutusse ja hakkab enda seljas kandma suurt generaatorit (stabilisatsiooni punktide elektrivarustus)
Lisaks sai T-bonele(ka täitsa kodumaised juured) viidud suur hulk tööriistu.
Tulekustutid said ka laiali jagatud. Väiksed labidad said samuti edastatud ning jõuavad neid vajavate sõduriteni. Nagu öeldi on hetkel kõige kuumem ja valusam kaevamise aeg seal.
Autod pidasid vaatamata kohati 32 kraadisele kuumale ja koledalt üle koormatud haagistele kenasti vastu. BE haagisel küll lahkusid kaks ventiili. Üks Leedus ja teine Poolas. Aga muid anomaaliaid ei olnud. Omale tuhka pähe raputades oleks võinud Sorentol kohe ka tagumised amordid ära vahetada kui juba esimesed vahetasin. Aga tundusid nagu korras. Noh ülekoormatud käru ja auto ning olematud teed said neist aga jagu. Tänaseks peaks olema uued amordid all ja auto ka üle antud. (pildid tulevad hiljem)
Harkivis sai kohatud ka UDM-i poolt läkitatud liikurit. Räsitud,aga sõidab. Hea meel oli näha,et ka Stingeri nime kandev soomustatud Transporter on liikvel.
Tänan reisikaaslasi Jaani ja Hannot. Samuti Lauri L. ja Andres A. kes abistasid kütusega. 
Seekord sai tagasi tuldud Harkivist rongiga Kiievisse ja sealt rongiga Chelmi ning sealt jälle rongiga Warssavisse. Ja siis huvi pärast bussiga Eestisse. Viimane etapp ei ole väga jätkusuutlik  Big Grin Ja nagu ikka ei ole sõiduks ega muudeks UA pinnal toimunud kulutustest kasutatud sentigi MTÜ rahasid.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kui kellelgi on veel kustuteid või mingeid muid asjalikke vidinaid, millega Ukraina kaitsjaid toetada, tooge meie Põhja-Tallinna koopasse hiljemalt teisipäeval peale tööpäeva. Siis jõuame need veel järgmisse koormasse pakkida.
Kontakti saab 5 I I 4 23 8

Ühe lahke foorumlase käest saime hunniku piduritorusid ja muid asjalikke abivahendeid ning komplekteerisime abipaki Ukraina mehaanikutele.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Siin pool(Viimsi) linna paiknevad võivad asjad viia ka otse Ants Ermi juurde Randveres. Hea oleks ette helistada talle 5 55 45 null 72

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Järgmisena lähevad võimalikult kiiresti (oodatakse) tegemisse.
1. Frontera Soomest 
Tehtavad tööd:
1.1 Käigukasti vahetus (hetkel pooleli)
1.2 Roolilati vahetus
1.3 Kütusepaagi kinnituste taastamine
1.4 Tagavedru ülemiste kandurite uuendamine (roostes ja kere küljest lahti)
1.5 Paar väikest auku ka raami tagaosas
1.6 Väljalase alla leiutada
1.7 Tagasilla ülemiste hoobadele uued kinnitused raami külge (vanad roostest auklikud)
1.8 Piduritele hooldus (esimesed jäävad peale ja tagumised on 0)
1.9 Tavapärane hooldus filtrite ja õli ning abirihmade näol
Arvele panek

2. Sorento Tartust (seekord automaat)
Tehtavad tööd:
2.1 Leida ülihalva käivitumise põhjus
2.2 Piduritorud (need juba tegin ära)
2.3 Pidurite hooldus (kässarit pole ja pidurid jäävad peale)
2.4 Stabika varda otsad nii ees kui ka taga
2.5 Esisillas mingi loks(ilmselt rooliotsad,aga vaja veel täpsustada)
2.6 Tavapärane hooldus filtrite ja õli ning abirihma näol

3. Punane Frontera
3.1 Kahest käigukastist ehitada üks ja alla kruvida
3.2 Esiistmed ära vahetada (sisse pandud mingid suvalised ja mitte reguleeritavad. Asemele lähevad Frontera enda istmed)
3.3 Tavapärane hooldus filtrite ja õli ning abirihma näol
PS! loodetavasti käivitub ja sõidab peale käigukasti installeerimist ja siis selguvad kõiksugu muud asjad nagu pidurid ja roolimajanduse loksud


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinna uudistest nii palju, et reedel liitus meie juulis startiva seltskonnaga hr L, kelle sõbra töökaaslased lähevad augustis sõtta ja koguvad hetkel tehnikat. Küsisid, et kas me saame autoga toetada? Nädalavahetusel soetasime 1700.-€ eest ühe Sorento lisaks. Selle raha eest sai veel ühe jooksu velgedel rehve ja kaks jooks rehve ning terve autotäie varuosi, kus olid pihustid, tugev karterikaitse, mida kohe Vormsil vaja läheb ja igasugust muud nodi.
   
Kuna meil kontol on palju sihtotstarbelisi korjandusi siis auto ostmiseks kandsin sinna 335.- € metalli müügist saadud raha ja ukraina sõber toetas ka 200.- €-ga.
Auto juures on nii mõndagi head nagu töötav nelivedu, kehtiv ülevaatus jms end silma hakkasid ka mõned vead nagu turbo, käsipiduritross jms Seda silma kõvasti kinni pigistades sõidab muidugi nii ka ära aga meil on veidi teine stiil. Eks hr L ise vaatab, mis ta seal korda teeb aga päris ilma näppe õliseks tegemata ilmselt siiski ei pääse.
   
Vasta

Märkamatult on saabunud ka juuni nii et tagumine aeg on postitada ka Põhja-Tallinna üksuse kontoväljavõte.

Konto: EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukrainat

       

Kollasega on märgitud Terracani mootori remondiarve, mille meiega kaasas käinud Terracaniekipaaž kinni maksis.
Vasta

81. Brigaadi maasturi korjanduse seis täna hommikul 5181,6EUR.
       

Auto otsing käib nii siin-, kui ka sealpool lahte. Jätkuvalt kõik vihjed teretulnud!

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Edit:
Kahe päevaga kulus brigaadil kaks autot. Üks põles maha, teine lasti sodiks (pildil).
   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(10-06-2024, 14:28 PM)isandpauk Kirjutas:  Auto otsing käib nii siin-, kui ka sealpool lahte. Jätkuvalt kõik vihjed teretulnud!
Eelmine suvi sai külastatud Prangli saart ning sinna veetud 4-veoliste hulk oli esmapilgul muljetavaldav. Kahjuks valdavalt ülevaatus- ja registrivabad liikurid.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Paar Isuzut on saadaval, millest ühele võib isegi hammas peale hakata. Kuna endal Isuzu kogemust ei ole, siis palun teadjamad kommenteerige masinaid, seisukorda, müüjaid. Nõrgad kohad, mida vaadata-kontrollida. Kas on küsitavat hinda väärt jne.

https://www.auto24.ee/4050871
https://www.auto24.ee/4051483

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tere!


Pidasin uuest peast kuni ca 110 000km läbisõiduna 2,5 liitrist manuaalkastiga versiooni, umbes nagu see tumepunane. Lollikindel masin, lapsehaigusi sisuliselt ei esinenud. Ainuke häda oli, et nö "sõi" eelsüüteküünlaid, ma sain neid 6a jooksul vist 3x vahetada. Vahetasin alati komplektis, alati oli min. 2tk mittetöötavad. 4WD lülitamine käib nupust.
Tuttaval oli samal ajal analoogne 3,0 automaat, janune ja uimane oli kommentaar, muud midagi.
4x4 foorumi analoogne teema kannataks ka läbi lugeda silmaringi mõttes:
https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=42&t=3141&start=480


Lugupidamisega, Janis.

www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Vasta

Kas seda oled vaadanud https://www.osta.ee/ford-ranger-2-5-105k...73155.html
On isegi kontakt-saad vestelda ja hinnapakkumise teha.


Vabandan reostamise pärast-lõpus küsimustest selgub,et see on vist läinud süsteemi-paku oma hind kaudu.
Vabandused.
Vasta

(11-06-2024, 16:41 PM)saarik Kirjutas:  Tere!


Pidasin uuest peast kuni ca 110 000km läbisõiduna 2,5 liitrist manuaalkastiga versiooni, umbes nagu see tumepunane. Lollikindel masin, lapsehaigusi sisuliselt ei esinenud. Ainuke häda oli, et nö "sõi" eelsüüteküünlaid, ma sain neid 6a jooksul vist 3x vahetada. Vahetasin alati komplektis, alati oli min. 2tk mittetöötavad. 4WD lülitamine käib nupust.
...
Mul sarnane 2,5 manuaal pika kastiga ainult uuest peast siiani (ca 270 000+ läbisõit) käigus, ülevaatused läbitud ilma eriettevalmistuseta. Jah, sõi eelsüüteküünlaid aga nüüd on millegipärast pidama jäänud Rolleyes. Sama egr klapi kohta, algul jubis ja pidi mitu korda puhastama, nüüd pole viimased 10 a muret olnud. Veel on kuluosa amordid või täpsemini amordipuksid, need kuluvad maastikul imekiiresti. Tagumistel aitab Žiguli polüpukside paigaldamine, siis on pea igavesed. Ees aitab ainult tihe vahetus aga on väga odavad, isegi esindusest. Veel on vahetatud 1 kardaanirist, tagumine ja eelmisel aastal tagumised piduritrumlid, piduriklotsid. Pole paha 15 a auto kohta.
Kui saaks samasuguse osta uuest peast siis ostaks iga kell tänaste  autode asemel.
P.S. Oma ma selle kuulutuste hinna eest ei müüks!
Vasta

81. Brigaadi maasturi korjanduse seis täna hommikul 5541,6EUR. Koos on üle 90 protsendi seatud eesmärgist.

   

Auto otsing käib nii siin-, kui ka sealpool lahte. Jätkuvalt kõik vihjed teretulnud!

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele


Eile toimetasime Randvere üksusele enda viimased üheksa kustutit lootuses, et saame neid juurde selleks ajaks, kui meie üksuse masinad sõidukõlbulikuks saavad. Lisaks veel abipakk Ukraina mehaanikutele, paar kasti humanitaarabi, annetatud generaator ning apteegid igasse Randvere üksuse autosse.
   
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(11-06-2024, 16:02 PM)isandpauk Kirjutas:  Paar Isuzut on saadaval, millest ühele võib isegi hammas peale hakata. Kuna endal Isuzu kogemust ei ole, siis palun teadjamad kommenteerige masinaid, seisukorda, müüjaid. Nõrgad kohad, mida vaadata-kontrollida. Kas on küsitavat hinda väärt jne.

https://www.auto24.ee/4050871
https://www.auto24.ee/4051483
Tere!
Oman hetkel ühte 1.generatsiooni (2006a) Isuzut.
Lühidalt kokkuvõttes olen väga rahul, alguses sain muidugi korralikult raha alla tampida eelmiste omanike hooletuse tõttu, kuid tänaseks veermik üle käidud ja väga rahul.
Jah 3.0 96kw automaat on väga uimane ja janune (tühi mnt 8, tühi käru + mnt 9-10, autohaagis+mnt 11-12, linnavahel 15-17, talvel 15-20 oleneb palju soojendad - mõõdetud siis reaalset tankimiste vahel). Samas mootor täiesti lollikindel.
Isiklikult olen kogenud muidugi on varuosadega keeruline, näiteks pihustiseibe konkreetsele saab vaid originaalina (hind 10+eu tk ja tarne pikk), sarniire, konte,  pukse jms on veel saada b-osa. Kui näiteks esimest pooltelge hakad vahetama ja käendmiku seest nõellaager ära pudeneb, siis ootad nädala ja maksad jaburat hinda selle eest.
 
Mis veel kuulnud/kogenud olen:
Aknad all ära akuklemmi maha võta
Kõik 4 rattalaagrit on kuluosad
Kui elektriga liigutatav 4wd siis esindus (vähemalt Tartus) tõstab käed ülesse(mulle öeldi, et näevad esimest korda sellist, et enamus vaakumiga)- tuli ise korda teha
Immorõngas laske kruvist lahti ja tooge väljapoole
Keskluku mootorid ja lukud ei armasta külma
4wd on reaalselt ka ainult pehme pinnase jaoks
Käigukasti karter mädaneb seest välja(mul joonis, kui keegi tahab lasta laseris uue serva ja põhja lõigata)
Ette tõstet lihtsalt ei saa, tegemist siis torsioonvedrustusega
Esituled on rämps

Tõin küll palju miinuseid välja, kuid tegelikult olen väga rahul ja metsas/lumes möllan enesekindlalt.
Vasta

(12-06-2024, 16:33 PM)Nopzzzz Kirjutas:  Isiklikult olen kogenud muidugi on varuosadega keeruline, näiteks pihustiseibe konkreetsele saab vaid originaalina (hind 10+eu tk ja tarne pikk), sarniire, konte,  pukse jms on veel saada b-osa. Kui näiteks esimest pooltelge hakad vahetama ja käendmiku seest nõellaager ära pudeneb, siis ootad nädala ja maksad jaburat hinda selle eest.
 
Mis veel kuulnud/kogenud olen:
Aknad all ära akuklemmi maha võta
Kõik 4 rattalaagrit on kuluosad
Kui elektriga liigutatav 4wd siis esindus (vähemalt Tartus) tõstab käed ülesse(mulle öeldi, et näevad esimest korda sellist, et enamus vaakumiga)- tuli ise korda teha
Immorõngas laske kruvist lahti ja tooge väljapoole
Keskluku mootorid ja lukud ei armasta külma
4wd on reaalselt ka ainult pehme pinnase jaoks
Käigukasti karter mädaneb seest välja(mul joonis, kui keegi tahab lasta laseris uue serva ja põhja lõigata)
Ette tõstet lihtsalt ei saa, tegemist siis torsioonvedrustusega
Esituled on rämps

Tõin küll palju miinuseid välja, kuid tegelikult olen väga rahul ja metsas/lumes möllan enesekindlalt.
Vist ka joppamise ja omanike probleem... mul loetletud probleeme pole esinenud 15 a jooksul, ei akendega aku vahetusel, kesklukuga ka mitte, viimasel 4-5 aastal on hakanud probleemid niiskuse ja järgneva külmaga, kusagil külmab hoovastik kinni, ei saa ka võtmega juhiust lahti, vaid kõrvalistuja kohalt sisse ja auto soojaks, siis kõik augud niiskusttõrjuvat õli  täis piserdada ja saab jälle paar kuud ka külmaga sõita.
Šarniirid, kondid jms on mul siiani üllatusena tehase omad  Wink  
Tuled poleerisin eile üle ja näeb jälle. Muidugi pole ksenoonid ega ledid aga käib küll, eest torsioone keerad peale ja saad kõrgema ning jäigema masina, taga on keerulisem tõsta.
Vasta

(12-06-2024, 18:40 PM)honkomees Kirjutas:  
(12-06-2024, 16:33 PM)Nopzzzz Kirjutas:  Isiklikult olen kogenud muidugi on varuosadega keeruline, näiteks pihustiseibe konkreetsele saab vaid originaalina (hind 10+eu tk ja tarne pikk), sarniire, konte,  pukse jms on veel saada b-osa. Kui näiteks esimest pooltelge hakad vahetama ja käendmiku seest nõellaager ära pudeneb, siis ootad nädala ja maksad jaburat hinda selle eest.
 
Mis veel kuulnud/kogenud olen:
Aknad all ära akuklemmi maha võta
Kõik 4 rattalaagrit on kuluosad
Kui elektriga liigutatav 4wd siis esindus (vähemalt Tartus) tõstab käed ülesse(mulle öeldi, et näevad esimest korda sellist, et enamus vaakumiga)- tuli ise korda teha
Immorõngas laske kruvist lahti ja tooge väljapoole
Keskluku mootorid ja lukud ei armasta külma
4wd on reaalselt ka ainult pehme pinnase jaoks
Käigukasti karter mädaneb seest välja(mul joonis, kui keegi tahab lasta laseris uue serva ja põhja lõigata)
Ette tõstet lihtsalt ei saa, tegemist siis torsioonvedrustusega
Esituled on rämps

Tõin küll palju miinuseid välja, kuid tegelikult olen väga rahul ja metsas/lumes möllan enesekindlalt.
Vist ka joppamise ja omanike probleem... mul loetletud probleeme pole esinenud 15 a jooksul, ei akendega aku vahetusel, kesklukuga ka mitte, viimasel 4-5 aastal on hakanud probleemid niiskuse ja järgneva külmaga, kusagil külmab hoovastik kinni, ei saa ka võtmega juhiust lahti, vaid kõrvalistuja kohalt sisse ja auto soojaks, siis kõik augud niiskusttõrjuvat õli  täis piserdada ja saab jälle paar kuud ka külmaga sõita.
Šarniirid, kondid jms on mul siiani üllatusena tehase omad  Wink  
Tuled poleerisin eile üle ja näeb jälle. Muidugi pole ksenoonid ega ledid aga käib küll, eest torsioone keerad peale ja saad kõrgema ning jäigema masina, taga on keerulisem tõsta.

Kindlasti joppamise teema kasutatud autot ostes. Nagu ma ütlesin, siis alguses tulid vead üksteise järel, kuid nüüd pidama saanud kõik. 
Torsioonid põhjas eest, niipalju kui julgenud olen. Tagant saaks tõsta minumeelest lihtsamalt - sild vedrude alla ja naksti ca 10cm tõstet Smile
Vasta

Tänase seisuga on 81. Brigaadi maasturi sihtotstarbelise korjanduse eesmärk täidetud ja loeme korjanduse lõppenuks. Kahe nädala asemel jõudsime eesmärgini kolmega, kuid ikkagi jõudsime. Tänan kõiki toetajaid!
   
Sihtotstarbelise Korjanduse saldo 6079,6EUR. Kui autoostu järel sellest midagi üle jääb, siis investeerime jäägi varustusse ja rehvidesse.
Auto otsingud käivad ning kui selles osas tulemusi on, anname kohe teada. Vihjed ja nõuanded on jätkuvalt teretulnud.

See sihtotstarbeline korjandus on küll läbi, kuid jätkub üldine korjandus, sest meil on töös veel Nublu, Mändjala, Mändjala-räim, Kadrina, Vormsi, Paide ja Kalmistu. 
Iga teie toetus on oluline.

Töö käib masinate kallal töökojas ja ilusate ilmadega ka õues. Järgmisel nädalal on lootust ports masinaid ka üle võõbata.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne