VANASÕIDUKITE REGISTER

(26-06-2024, 21:38 PM)klaabu Kirjutas:  
(22-06-2024, 20:21 PM)Andres_T Kirjutas:  17.06.2024 väljastati akt nr 1345 sõidukile BMW R 50/2, 1968, registreerimismärk M466

Üks sõbralik tähelepanek näpuvea kohta. Real 5.1.3 (Poritiivad, pakiraam, riistakast, tugijalg) on 14,8 asemel märgitud 16,8.

Väga hea tähelepanek. Punktid korrigeeritud. Ka akti genereerimise programm täiendatud, et hindaja ei saa enam üle lubatud maksimumi hinnet anda.
Vasta
Car 

17.06.2024 väljastati akt nr 1342 sõidukile Mercedes-Benz 300d, 1961, registreerimismärk A716
   
Vasta
Car 

30.05.2024 väljastati akt nr 1318 sõidukile Porsche 928 S4, 1987, registreerimismärk 808MPD
   
Vasta
Car 

30.05.2024 väljastati akt nr 1319 sõidukile D-Rad R9, 1930, registreerimismärk M064
   
Vasta
Car 

25.06.2024 väljastati akt nr 1355 sõidukile INZ K-125, 1947, registreerimismärk M486
   
Vasta

(30-06-2024, 20:21 PM)Andres_T Kirjutas:  25.06.2024 väljastati akt nr 1355 sõidukile INZ K-125, 1947, registreerimismärk M486

Õhtust!
Pole küll oluline, aga mulle ei meeldi selle K-125 sutsklapi / dekompressiooniklapi hoob ja spidomeetri osuti, maitse asi muidugi ...
Huvitav on ka see, et pooled K - d registris on ZiD ja pooled INZ tehase toodang.
Vasta

(30-06-2024, 22:26 PM)kass Kirjutas:  
(30-06-2024, 20:21 PM)Andres_T Kirjutas:  25.06.2024 väljastati akt nr 1355 sõidukile INZ K-125, 1947, registreerimismärk M486

Õhtust!
Pole küll oluline, aga mulle ei meeldi selle K-125 sutsklapi / dekompressiooniklapi hoob ja spidomeetri osuti, maitse asi muidugi ...
Huvitav on ka see, et pooled K - d registris on ZiD ja pooled INZ tehase toodang.
Tehase nime ajalugu:
29 декабря 1927 года Ковровский пулемётный завод был переименован в Инструментальный завод № 2, с 7 июля 1932 года именовался Инструментальным заводом № 2 имени К. О. Киркижа.
В 1946 году на заводе организовано мотоциклетное производство, создан образец первого мотоцикла К-125.
В 1949 году завод получил новое название — Завод имени В. А. Дегтярёва.

Veidi samamoodi nagu osa "Moskvitše" on MZMA ja osa AZLK, rääkimata muudes tehastes valmistatud "Moskvitšidest". Nõukogude Liidus valmistatud sõidukite puhul on valitud selline joon, et margiks on üldjuhul sõiduki tootnud tehase nimi. Kaasajalgi eristatakse marki, mudelit ja kaubanduslikku nimetust. Diskussioon on sellel teemal igati tervitatav ka laiemas ringis - asjatundjad teevad tsist tööd kirjanduse ja valmistajatehaste enda kasutatud nimetustega. Rahvasuus on veel omakorda hulk oma nimetusi välja mõeldud. 
Vasta

Tere!
Tänan selgitamast! Aktis on kirjas Kirkizi nimeline, korretksem oleks Kirkiži nimeline. Pole kursis, kas tehasesildil (eesti keeles - birkal) toimus millalgi INZ muutus ZiD - ks ja kui toimus, siis millal?
Vasta

(Eile, 10:08 AM)kass Kirjutas:  Tere!
Tänan selgitamast! Aktis on kirjas Kirkizi nimeline, korretksem oleks Kirkiži nimeline. Pole kursis, kas tehasesildil (eesti keeles - birkal) toimus millalgi INZ muutus ZiD - ks ja kui toimus, siis millal?

Kui juba lingvistikaks läks, siis aktis on kirjas "Instrumentaaltehas", kuid tõlkeks on pakutud ka "Instrumenditehas". Milline võis olla täpsem tõlge eesti keelde? Z asemel Ž on õige märkus ja seda võtame tulevikus arvesse. 

Siltide disaini osas on mul keeruline kaasa rääkida. Enamasti on selle perioodi andmesildid tunnustamisele esitatud ratastel juba vahetatud replikate vastu ning seetõttu nad faktilist kindlust meile ei anna. Pakkuda on foto 1952. aasta ratta originaalsildist, millel on INZ veel kasutusel. Samas need Degtjarjovi nimelise tehase eelse perioodi rataste replikasildid ei sisalda täheühendit INZ. 

         
Vasta
Car 

25.06.2024 väljastati akt nr 1356 sõidukile Jawa 350/638, 1989, registreerimismärk M461
   
Vasta
Car 

01.07.2024 väljastati akt nr 1364 sõidukile Ford A, 1928, registreerimismärk A742
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: mistac, 5 külali(st)ne