Kustutada
#1

Palun teema kustutada
Vasta
#2

Sile liikur. Kuidas põhi?

Kas säärane Sunny on kuidagi endale oluline auto ka?

Edu ja kannatatust!
Vasta
#3

(25-07-2024, 06:52 AM)v6sa Kirjutas:  Kas säärane Sunny on kuidagi oluline auto ka?
Esimene esiveoline Sunny ?!
See auto siis ilmselt
https://www.osta.ee/nissan-sunny-174073493.html
Vasta
#4

Sunnik on nii harjumatult kandiline et tänapäeval hakkavad silmad valutama seda ilu nähes Big Grin 169 kW'se(!) tuuningu jaoks on kere liiga kerge ja nõrk, juhitavus ka kahtlane, oskas saba liputada kurvis hoogu maha võttes, ühesõnaga selle ajamasina võiks jätta nagu on.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#5

On see limusiin ede, või tagavedune? Umbes samal ajal läksid paljud jaapanlased (carina, bluebird, hondad) edevedusteks.
Tagaveo puhul oleks suurema mootori valik veel mõistlik, aga väike kerge ja pehme kere puhul võib äkilisemal katsel tagaots maha jääda..
Omast kogemusest võin kinnitada, et isegi mitteroostetavat kere ei tasu ühelt küljelt tõsta, pärast uksed ei käinud. Kunagi ammu sai (oli vist )´87 sunnikuga saksamaa vahet sõidetud, ikka 1800km üks ots. meeletu 1,7D mootori toell sai isegi 140km/h sõita, kuigi mitte pikalt. samas kütuse kulu oli viisakas, 40+ paagi täiega, kestis 1000+km .


Vasta
#6

Olles ise viimaste aastate jooksul mõned tuhanded 1982. aasta Honda Civicuga läbinud, soovitaksin küll need mootoriswappimise mõtted maha matta. Vähemalt Honda, mis on viiendiku võrra jõuvaesem, saab oma mitte-kõige-paremini-hääles mootoriga küll kõigega hakkama, milleks ta on ette nähtud. Kõik meie teedel legaalsed kiirused on suurema vaevata saavutatavad ja ka püsivalt hoitavad. Ja enamat ei oska selles konservikarbiplekist tehtud autos soovidagi. Mitmekordne jõulisa ei muuda seda autot kindlasti ühestki otsast paremaks, pigem lisab lihtsalt probleeme.

Aga üldiselt soovin jõudu ja edu. Neid paberist kerega jaapanlasi just palju säilinud pole, seega on antud isendi tänavateletoomine igati tänuväärt tegevus.
Vasta
#7

Mine siis juba elektrile üle, on veel tänapäevasem. Ning mõnes mõttes ka algsele ideele lähemal.

Mingeid pikamaaetappe tänapäevane inime selles niikuinii ette võtma ei hakka.
Vasta
#8

(27-07-2024, 00:18 AM)Jarlis Kirjutas:   Ei tasu leili minna, võõraste inimeste arvamus mulle nagunii korda ei lähe. 

Juhin tähelepanu, et siin mõned räägivad füüsikast, mitte ei "avalda arvamust".

Küsimus ei ole selles, et sa tahad paigaldada sunnikule moodsat katelt. Probleem tekib sellest, et su moodsal katlal on umbes kaks korda rohkem kilovatte kui autole (ja halvemal juhul seetõttu ka juhile) tervislik oleks.

Pane moodne pada, pane automaat, aga riskivabalt 2-kohaline arv kw.

Järgneb arvamus:
Isiklikult vaataks mõne volkari igiliikurbensuka, mida on aretatud kõigele, mis liigub (palju oskusteavet!) ja on odavaid juppe.
Vasta
#9

(27-07-2024, 14:32 PM)Telc Kirjutas:  Pane moodne pada, pane automaat, aga riskivabalt 2-kohaline arv kw.

Järgneb arvamus:
Isiklikult vaataks mõne volkari igiliikurbensuka, mida on aretatud kõigele, mis liigub (palju oskusteavet!) ja on odavaid juppe.

 Lihtsaim variant oleks vaadata palju esimese otsa Almera kapotialune erineb sellest Sunny'st. Ning siis paigaldada kogu mootor ja kkast. 1,6 Almera mootor on piisavalt võimas Almeralegi, sellele peaks küll ja veel olema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#10

Ei ole mõtet väga kuulata jah seda halakoori, kõik teevad nagu teaksid kindlalt midagi, stiilis "auto läheb võimsama mootoriga pooleks", aga tegelikult käib lihtsalt luuletamine, reaalselt pole kellelgi selline auto ju pooleks läinud. Ega saagi minna, sest enam-vähem mõistuse piiridesse jääva võimsusega mootori kinnitamise juures domineerivad tema mass ja sellest tulenevad jõud pika puuga seda hiirepiiksu, mis väntvõllilt tuleb.

Arvestades, et sellised swapid ei ole lihtsad ja ei ole odavad, siis pole mõtet mingi +50% nimel üldse jändama hakatagi, sa harjud sellega nii kiiresti ära, et pmst on vaja kohe jälle uuele ringile minna.
Vasta
#11

Seda minagi - mis on täpselt "liigne võimsus" ja mis ta täpselt kerega (või millegi muuga?) teeb? Välistamaks niisama targutamise: mis masina(te)ga on täpselt  probleemi nägijatel vahetatud tehnika praktikat?

Mul on sunny-kogemus puudu, aga nt kadettE (st esisillatalata kerge FWD-masin; väikese mootoriga isendite tühimass sunnikuga sarnane ca 850kg) puhul pole kerel mingit vahet, kas aiste vahel on 55kW või 110kW. Ning kulgetakse ka 150kW-ga. Ehk siis milles on täpselt probleem ja miks see on nii ületamatu?
raske(m) nina käib esiveoga niikuinii käsikäes. Samas R4 mootori asendamine vaid veidi suurema R4-ga lisab kaalu imevähe. Viidatud Volvo mootor on veel ka alumiiniumplokil.

igatahes tore mõte ja loodan, et teemaalgatajal edeneb käesolev projekt paremini kui esimene datsuni-vasikas, mis lõpetas ilmselt esimesele vasikale kohaselt aia taga. Kui Nissani oksjonil viidatud augulised karbid ära keevitatud saavad, on vast selge, et see masin niipea vanarauda ei lähe ning tehnikavahetus ei jää seejärel vast kah enam mitte pelgalt märjaks unelmaks. Jääme tegusid ootama Big Grin

Jõudu!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne