4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Põhja-Tallinna uudised:

Citroën Jumper - karbid lapitud, värske ülevaatus peal.
Vajalike tööde nimekiri:
- vahetada õlid-filtrid
- vahetada veovõllide kaitsekummid

L200
Koos isand Nastikuga saime liikuma rooliotsad. Kaotustesse tuleb kanda üks tšineesiumist 24 võti.
Töö tegi ära USSSR kirjaga tiblatoodang ja kinnitust sai tõdemus "protiv loma net prijoma"
Järgmiseks silda stendima.
Neliveo märgutule probleemi membraani vahetus ei lahendanud. Pusime edasi.
Siis uued rehvid alla.

Sorento "Folk"
lammutasin laiali kundepoolse tagaukse ja kruvisin maha katkise käepideme. Uus käepide sai ka paika, aga pimedas ei viitsinud lõpuni muterdada.
töödenimekiri:
- esidiferentsiaal vahetada
- tagadiffri leke likvideerida
- paak vahetada
- juhipoolne esituli tööle saada ja poleerida
- õlid-filtrid
Vasta

(03-08-2024, 10:19 AM)Telepoisike Kirjutas:  10 senti on ka raha. Meest võiks nimetada juba püsiannetajaks(vist juba üle euro kokku), aga kui mingi arve maksmiseks läheb ei ole minu meelest mingisugust vahet mida sinna selgituste reale kirja pandud oli.

Viimaselajal on ikka väga suur vahe. 350 eurot ja selgituses: Lada Samara 21099. Nädal hoiti raha kinni. Ma ei tea mis saatelehti jne taheti . Suht jaburaks on läinud see asi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Kas see super annetaja on tibla või eestlane?
Vasta

Positiivset ka veidi. 
Olin mina parasjagu hõivatud meie Põhja-Tallinna koopa kõrval välikemmergu ehitusega, kui tuli üks härra, uuris kas me oleme needsamad sellid siit teemast ja andis seejärel üle kena ümbriku 120 rahaga. Ütles, et ostku me endile õlut. 
Krt küll! Oleks keegi nii lahke olnud 25 aastat tagasi, kui palk oli väike ja maks oli tugev! 
Kuna meil õlut hetkel rohkem, kui maksad käidelda jõuavad, siis paneme selle ikkagi maasturite remondifondi. 
Tänan!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(03-08-2024, 18:06 PM)janek p Kirjutas:  Kas see super annetaja on tibla või eestlane?
 Sellise küsimuse juures tuleks esmalt kumbki määratlus täpselt defineerida.

Huvitav, kas pangakontole saaks vastuvõetava summa alampiiri seada?
Kui tahab plärtsuda, las paugub a`la 10€ korra eest. Big Grin
Vasta

(03-08-2024, 18:21 PM)tcumen Kirjutas:  
(03-08-2024, 18:06 PM)janek p Kirjutas:  Kas see super annetaja on tibla või eestlane?
 Sellise küsimuse juures tuleks esmalt kumbki määratlus täpselt defineerida.

Huvitav, kas pangakontole saaks vastuvõetava summa alampiiri seada?
Kui tahab plärtsuda, las paugub a`la 10€ korra eest. Big Grin

Ei saa ja poleks ka mõistlik, sest siis kaoks säärane sissetulek automaatselt ära. Las aga plärtsub ja kannab kümne sendi kaupa, lõpuks prindib keegi selle kumuleeruva sendihunniku arvelt jälle kastitäie kesti droonimoonale, mida tema sõprade peale loopida. Minu meelest pole selles midagi halba.
Vasta

(03-08-2024, 13:36 PM)hobiautod Kirjutas:  
(03-08-2024, 10:19 AM)Telepoisike Kirjutas:  10 senti on ka raha. Meest võiks nimetada juba püsiannetajaks(vist juba üle euro kokku), aga kui mingi arve maksmiseks läheb ei ole minu meelest mingisugust vahet mida sinna selgituste reale kirja pandud oli.

Viimaselajal on ikka väga suur vahe. 350 eurot ja selgituses: Lada Samara 21099. Nädal hoiti raha kinni. Ma ei tea mis saatelehti jne taheti . Suht jaburaks on läinud see asi.
"middle office" elik AML teeb oma imetabast tööd Big Grin sõnastuse baasilt pakuks, et Swed.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(03-08-2024, 19:41 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(03-08-2024, 13:36 PM)hobiautod Kirjutas:  
(03-08-2024, 10:19 AM)Telepoisike Kirjutas:  10 senti on ka raha. Meest võiks nimetada juba püsiannetajaks(vist juba üle euro kokku), aga kui mingi arve maksmiseks läheb ei ole minu meelest mingisugust vahet mida sinna selgituste reale kirja pandud oli.

Viimaselajal on ikka väga suur vahe. 350 eurot ja selgituses: Lada Samara 21099. Nädal hoiti raha kinni. Ma ei tea mis saatelehti jne taheti . Suht jaburaks on läinud see asi.
"middle office" elik AML teeb oma imetabast tööd Big Grin sõnastuse baasilt pakuks, et Swed.

Swed jah. Aga samal päeval oluilselt suurem summa Mercedes samade kontode vahel ei tekitanud mingeid küsimusi.
Vasta

Loo moraal ongi see, et ülekandeid tehes tuleb panna selgituseks "ülekanne", "võlg", "kingutus" vms süütut, et see läheks kuhugi statistikasse, mida keegi ei uuri. Ei ole pankadel tarvis teada, mis eesmärgil me ülekandeid teeme. Igasugustele muudele eraviisilistele tehingutele viitamine paistab olevat probleemne.
Vasta

(03-08-2024, 20:26 PM)suvasass Kirjutas:   tuleb panna selgituseks "ülekanne", "võlg", "kingutus" vms süütut

Vaidlen vastu! Eraisikult midagi ostes neti teel tuleb sinna kirjutada täpselt see asi, mille eest maksad! Vastasel korral väheneb oluliselt su võimalus vaidlustamiseks kui tehinguga mingi jama on.
Tundmatu aferist võib näiteks jätta kauba saatmata ja südamerahus öelda, et maksid vana võla ära.
Rämeda OT oleme muidugi tekitanud siia  Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(03-08-2024, 22:02 PM)Marko Kirjutas:  
(03-08-2024, 20:26 PM)suvasass Kirjutas:   tuleb panna selgituseks "ülekanne", "võlg", "kingutus" vms süütut

Vaidlen vastu! Eraisikult midagi ostes neti teel tuleb sinna kirjutada täpselt see asi, mille eest maksad! Vastasel korral väheneb oluliselt su võimalus vaidlustamiseks kui tehinguga mingi jama on.
Tundmatu aferist võib näiteks jätta kauba saatmata ja südamerahus öelda, et maksid vana võla ära.
Rämeda OT oleme muidugi tekitanud siia  Sad

Ka õige märkus. Rämeda OT osas teeme rahalise hüvituse paile MTÜ-le.
Vasta

Seesamuses MTÜ-s tehti täna jälle ka Pelgulinnas tööd.

Vahetasin ära Sorento "Folk" esidifri, kuna alloleva membraan oli teadaolevalt ja kontrollitult katski ja ei lülitanud.

Oli päris paras pusimine, et see raske rauast põrsas sillatala ja karteri vahelt välja keerutada. Õnneks sai väljavõtmisel õiged liigutused meelde jäetud ja teist põrsast alla upitades samu liigutusi vastupidiselt tehes oli jurakas hetkega oma kohal.
Veovõllide külgesaamisega veel pisut pusimist ja siis sai juba testida.
Test näitas, et lisaks difrile tahab vahetamist ka pumbakesekene aku juures. See on õnneks mugavam kui palavaga auto all aeleda.

Kuna esikardaani üks ots oli juba lahti, tundus mõistlik enne kinnikruvimist ristid üle loksutada. Tulemus - võtsin kardaani alt ära ja tõstsin risuhunnikusse.

Lisandus: Jumper on ka tänasest alates ülevaatusega ja igati tänavalegaalne.
Vasta

Ja sama MTÜ Viimsi osakonnas lõppes ka just tööpäev.
Poiss nühkis valmis Rapla frontera. Ja mina lahkasin Jõhvi fronterat õues sest sisse ei saanud lohistada kuna tagarattad kinni.
Selguski,et selel on tagadiffer laiali mis laiali. Samas sain vaakumpumbaga vahekasti lülitada ja ka 4wd elektriline lülitus toimis. Mootor käib ka ringi kenasti. Põhja alt on puudu ainult kütusefiltri majandus. 
Suure hurraaga lendasin ka doonor fronterale peale,et sealt sild maha kruttida ja Jõhvi oma alla keerata. Õnneks tuli idee ära kontrollid ülekande sobivus. Ja loomulikult on ATM kastiga fronteral tihedama ülekandega sillad  Sad A noh. Pool jõudsin juba lahti harutada enne kui mõttevälgatus tuli oma eelnevatest kogemustest lähtuvalt.
Ehk peab natuke maad kuulama. Aga enne tahan mootori käima saada. Siis vaatab sellega edasi.
Aga nüüd pakin kiirelt ka omad asjad ja tellin 5.30 eks takso ja lähen Rumeeniat avastama natukeseks. 
Saab äkki natuke motivatsiooni ja no pere ees mõned plussid tuleviku tarbeks.

   
   
   
   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

(03-08-2024, 18:21 PM)isandpauk Kirjutas:  Positiivset ka veidi. 
Olin mina parasjagu hõivatud meie Põhja-Tallinna koopa kõrval välikemmergu ehitusega, kui tuli üks härra, uuris kas me oleme needsamad sellid siit teemast ja andis seejärel üle kena ümbriku 120 rahaga. Ütles, et ostku me endile õlut. 
Krt küll! Oleks keegi nii lahke olnud 25 aastat tagasi, kui palk oli väike ja maks oli tugev! 
Kuna meil õlut hetkel rohkem, kui maksad käidelda jõuavad, siis paneme selle ikkagi maasturite remondifondi. 
Tänan!


Peab tunnistama, et tänu sellele teemale siin foorumis, sai ka üks kollane 17 kohaline "Tibu" MTÜle annetatud. 
See Tibu oleks muidu läinud vanarauaks kuna heitgaasid olid paigast ära. 
Aga sain ülemused ära räägitud, et selline asjalik MTÜ on olemas kes võibolla oleks sellest Tibust huvitatud isegi juhul kui tal on mingid väikesed vead küljes. 
Seega jõudu Teile mehed!!!
Vasta

Sihtotstarbelise korjanduse esimene vahekokkuvõte.

Maasturi saajaks on valitud brigaad Hartija, kes paikneb Harkivi piirkonnas. (Бригада Нацгвардії «Хартія»)
Kuna neid on raske kätte saada, siis saime neilt korjandust sissejuhatava video alles nüüd.



Neil on vaja:
Variant A: viiekohaline, nelja uksega maasturit umbes täpselt nagu viimane Isuzu Dmax (NB! Navarat ei taheta!) 
Variant B: suur, võimsa katlaga maastur a'la Pajero, Patrol, Sherokee, Landcruiser.

Sobivate isendite otsing algab juba nüüd hinnaklassis u. 5000EUR. Auto peaks olema ilma suurema remondita valmis teenistusse asuma.
Näiteks eelmisel Isuzul me vahetasime ainult õlid ja filtrid, kontrollisime pidurid (uue klotsiringi panime kaasa), panime peale tagasi kastikuudi, määrisime varuratta tõstuki, kardaaniristid, värv läks selga ja valmis. Rehvid olid all veel korralikud, mistõttu ostsime kaasa jooksu kasutatud rehve varuks. Ukrainas muidugi vahetasid kohalikud sellid enne auto üksuse juurde viimist meie nö. varurehvid alla ja allolevat AT rehvid koormasse, kuna ei tahtnud järgneva 1000 kilomeetriga AT rehve lõhkuda/kulutada. Ütlesid, et neil on AT rehve sügisepoole palju rohkem tarvis.

Soovitused auto ostuks on teretulnud privaatsõnumiga, kõik soovitused vaatan läbi, igaleühele eraldi "aitäh" vastama ei hakka. Tänan soovituste eest siin ja korraga - sellest on palju abi, AITÄH!

Alates 2. Augustist on kogunenud meie kontole 1732EUR sihtotstarbelisi annetusi, mis sisaldab siin varem mainitud 120EUR "õlleraha".
Sellele lisandub eelmisest maasturist saadud käibemaksu tagastus 901,64EUR.
Kokku seega pea pool eesmärgist täidetud 2633,64! Täname kõiki toetajaid.

   
Tähelepanelik lugeja näeb ülevalt pildilt, et ksf. Nastik ei puhka peale viimase portsu masinate Ukrainasse toimetamist ja leidis järgmise Sorondi-projekti. Kia Sorento nr. 27 kannab nime "Peipsi".


Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

See maasturite muterdamine on veidi ikka nagu sõltuvushaigus. Big Grin Mõtlesin, et praegu põhitööl kiired ajad, et võtan see nädal soo-rontide rindel rahulikult.
Eile mõtlesin siis korraks garagest läbi hüpata ja teretada.
Ära sain ikka tükk aega hiljem kui olin Folgi pealt esisilla kompressori maha kruvinud ja varuosalademetest sama tüki välja kaevanud ja asemele kruvinud.
Tundub, et asendus töötab. Nüüd vaja ainult kardaan alla keerata ja saab minna kuskile kruusaplatsile nelikut testima.
Vasta

Järjekordse 0.1 EUR toetusega koos laekus ka jälle tükike folkloori. 
"ront eesti ameerika tallalakkujatelt ukraina mässulistele"

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Täna laekus abipakike aeromootorist, mille hulgas õlid filtrid, Jumperile veovõlli otsad ja sorontidele kaks esimest kardaani ja üht-teist veel.
   

Esimene "esimene" kardaan läheb käesoleval hetkel juba Folkile alla ja teine läheb riiulisse, kuna sellest on kujunenud kuluosa. Lihtsam on riiulist võtta, kui 3+ päeva oodata.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Parem kui poleks seda kardaani autole külge riputanud. Tuju sai ära rikutud.  Big Grin

Proovisõit ilmutas järgmist:
- kardaan töötab.
- esisilla lülitamiseks kasutav kompressor töötab.
- esimene diferentsiaal töötab samuti.

AGA

Tagarattad hakkasid nelikuga sõites kaapima. Difri ülekanne on vale. Sad
Valikute tegemise koht - kas üritada leida õige ülekandega differ või lammutada "põrsad" laiali ja üritada vahetada membraan.

Nende sorentosildade ja vahekastidega on paras keemia. Erinevaid vahekaste on juba piisavalt palju, et vahetuse leidmine on paras limbo.

Esidifreid on ka õhuga lülitatavaid ja elektriga juhitavaid. Ja nagu selgus ka sama lülitusega on neid erinevate ülekannetega.
Vasta

Oleme nüüd reisilt tagasi. Juulis tehtud sõiduga sai viidud 7 autot ja 2 haagist. Lisaks sõitis kaasa saateauto, mis pooled juhid tagasi tõi. Need autod on hangitud ja remonditud aprillist juunini. Tänud kõigile, kes on toetanud rahaliselt või auto soodushinnaga või tööajaga või mingit muud moodi!
Viidud autod:
1. Kia Sorento  911BRD, VIN KNEJC521845285145
2. Kia Sorento 867AXK, VIN  KNEJC521865580113
3. Kia Sorento 697BDX, VIN KNEJC521565566355
4. Kia Sorento 872ATY, VIN KNEJC521855381115
5. Kia Sorento 428ATA, VIN KNEJC521545296833
6. Volkswagen Passat 404AVG, VIN WVWZZZ3BZ5E081962
7. Isuzu D-Max 564BCK, VIN MPATFS85H8H577776
Ja haagised
8. Respo 750 723DG, VIN V6900075120002093
9. Tiki Treiler C-250 146DI, VIN V6AC250L020000093

Koormaks kokku 250 10kg kustutit, 140 L antiseptilist desovahendit (kasutatav ka priimustes), Sorento mootor, mootorsaag ja 19 varurehvi. Iga auto varustuskomplektina läks kaasa:
1. Helkurvest
2. Kävituskaablid
3. Nipukad venelaste kinni sidumiseks jms
4. Tõkiskingad
5. ohukolmnurk
6. kompressor
7. rattarist
8. meditsiinipakk
9. 2 rulli MacGyveri teipi venelaste kinni sidumiseks jms
10. Veoköis
11. Tungraud
12. Telefonikinnitus

Startisime reedel peale töiseid toimetusi kell 14:00. See tähendas peatuskohta Lomzas jõudmist kell 1 öösel. Peab tunnistama, et töönädala lõpp ja pikk päev mõjusid ja paar viimast tundi oli sõita päris raske. Varem ööbima keerata keegi siiski ei soovinud.
Seitsmes auto liitus nii, et viimasel hetkel küsisid ukrainlased, et kas saame ära tuua ikka ka Isuzu, millele nad tahtsid muidu ise järgi tulla. Niisiis liitus meie reisiseltskonnaga ksf Telepoisike, kellel olid ehitusmaterjalid ostetud, et kodus remonti hakata tegema. Kui luges, et auto jääb juhi puudusel maha siis viskas kellu nurka ja tuli hoopis Ukrainasse.
Esimesel sõidupäeval sujus kõik ilusti ainult Isuzu tagumise ratta poldid kruttisid ennast lahti. See viga sa piisavalt kiiresti märgatud ja kõrvaldatud. Teisel päeval 200km enne Ukraina piiri lõi mõra sisse Nublunimelise Sorento jahutusvooliku ühenduskolmikusse. Püüdsime seda viga paar tundi parandada, sest asi on väga lihtne ja asenduseks oleks sobinud suvaline torukolmik. Kahjuks ei õnnestunud sellist juppi laupäeva õhtuses Lõuna-Poolas leida ja jätsime auto töökotta. Nüüd olen arutanud targematega ja tegelt oleks võinud salongiradika tagant toru pimedaks teha ja paisupaagi mootori otsa ühendada küll aga kartsin tsirkulatsiooni katkestada.
Ukraina piiri ületamine on alati eraldi peatükk. Poolakad olid Hrebenne piiril heas tujus ja lasid enamuse ilma igasuguste ekstsessideta üle. Haagises olnud mootori kohta küsisid, et kust nad teavad, et see varastatud pole? Ise muigasid ja selgitus sobis.
Ukraina poolel said kiiresti üle need, kellel kõik koorem sõjaväe abina deklareeritud oli. Kahel autol ei olnud ja nendel tuli lasta ukrainlastel deklaratsioonidesse parandused teha. See võttis aega nii et nendega läks kokku 4h. Minu arvates on Ukraina suurim probleem korruptsioon ja seega on mul hea meel näha kõiki selle vähenemise märke nagu korrektsuse nõue ja ametnike rinnakaamerad. Ustiluhi piiripunktist oleks saanud lihtsalt üle, sest kohalik abistaja tunneb piiripunkti ülemat ja saab ette helistada. Aga tuleb tunnistada, et isegi kui endal on lihtsam siis tegelikult on kõik sellised kokkulepped ja heal eesmärgi „määrimine“ ka korruptsioon ja sellises asjas ma osaleda ei soovi. Niisiis võimalusel kasutan edaspidi ukraina vahendusorganisatsioone, kes kogu kauba on nõus deklareerima ja tegelema arvele võtmise jms paberimajandusega.
Lvivis võttis meid vastu varem TTÜ-s töödanud doktorant ja oli päris meeleolukas istumine. Kuna komandanditund oli käes siis küll kinniste uste taga. Edasi andsime autod üle ja tutvusime Lvivi ümbruskonnaga. Esimesele autole tuldi järgi juba kell 5 hommikul. Peale kahte päeva sõitmist ja õhtust istumist oli see päris üpris ootamatu aga kellelegi delegeerida ka ei õnnestunud nii et ärkasin ise. Imelik oleks tal lasta hommikuni lihtsalt oodata ka nii et tegin ikka silmad poollahti, andsin vajalikud allkirjad ja läksin tagasi magama.
Autod andsime Lvivis üle peamiselt aja kokkuhoiu mõttes, sest edasi Kiievisse ja Žapporrizijasse sõitmine oleks tähendanud vähemalt 2 lisapäeva. Lisaks tunnevad ukrainlased ennast oma teedel roolis ilmselt mugavamalt. Enne Lvivi panin pimedas ühest sihukesest august haagisega läbi, et hambad lõi plagisema. Päris imelik, et rehvid jm terveks jäid.
Esmaspäeva hommikul startis saateauto koos poolte juhtidega tagasi. Neil läks piiril kiiresti ja öösel olid juba tagasi kodus. Passatit remontinud hr A läks Karpaatidesse ja sattus tee peal mingisse sado-maso baari, kus oldi väga pettunud, et ta ennast piitsutada ei lase. Meie ksf Rene01 ja Muxiga läksime öörongiga Odessasse. Käisime Mustas meres ujumas ja tutvusime sealse elu-oluga. Rahvast on rannas päris palju aga ilmselt ikka vähem kui enne sõda. Odessas on väga paljud naised enda välimust korrigeerinud huultesse mingi aine süstimisega. Paksud huuled peaks olema hea fertiilsuse tunnus. Tuleb küll tõdeda, et nii täis ma seal ei jäänud, et selline ilunipp meeldima oleks hakanud.
Üks tähelepanek, mis on võrreldav meie ajalooga on turvavööde mittekasutamine. Autodesse on ostetud spetsiaalsed „pimedad“, et karjuma ei hakkaks. Mõnes pole vööd üldse ja enamuses vaadatakse vöö kinnitamisele viltu. Mälu järgi hakati Eestis turvavöösid esiistmel kinnitama 90nendate keskel. Enne oli see tegevus nii ebamugav, et segas sõitmist. Siis läks veel mitu aastat enne kui tagapingil vöid kinni hakati panema.
Odessast rändasime tagasiteel edasi Moldovasse. Arutasime veel, et ei tea, mis keeles seal hakkama saab aga selgus, et seal on venestamisega päris kaugele jõutud. Tänavapildis andis tooni vene keel, poes on sildid venekeelsed, teenindajad ja üldse inimesed pöördusid praktiliselt kõik vene keeles. Nii et vene keelt kuuleb seal oluliselt rohkem kui Lääne-Ukrainas. Ukrainas on omajagu põhimõttelisi inimesi, kes vene keelt üldse ei räägi isegi meiega mitte.
Lisaks näeb Chišinjau välja nagu autojuhtide paradiis. Risti-rästi läbi linna jooksevad 3+3 või 4+4 reaga magistraalid, kus autod panevad sellise kiirusega nagu torust tuleb. Ja sealt üle läheb sebra ilma ühegi ohutussaareta.
Linnas oli loomavagunitega näitus küüditamisest. Moldovast oli viidud 70000 inimest. Samal ajal on seal alles Leninlikud ja „Au suure isamaasõja võidule“ monumendid. Tundus üsna paradoksaalne aga kokkuvõttes veetsime aega meeldivalt. Tutvusime nende ajalooga, mis sai alguse 30000 aastat varem kui Eestis ja sain paremini aru Bessaraabia olemusest.
Tagasi tulime sealt lennukiga.
Nüüd edasi paneb oma reisi jaoks autosid kokku ksf Telc. Võimalust mööda aitame teda remonttöödes. Käib korjandus väikese remondivajadusega maasturi soetamiseks. Ise plaanin uuesti sõita millalgi aasta lõpupoole ja selleks peame hankima ja sõidukorda seadma ka madalama hinna ja ühtlasi suurema töömahuga autosid, sest meie Põhja – Tallinna üksuse juurde on kogunenud inimesi, kes tahavad ukraina sõjaväge toetada ja on nõus oma käed külge panema. Oleks puhas raiskamine see tööjõuressurss kasutamata jätta.

PS Igaks juhuks mainin, et toetajate raha ei ole reisiks kulutatud. Iga juht maksis oma auto kütuse ise. Samuti majutuse, tagasisõidu ja muud kulud.

                                                   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: IUrmoI, mikk92, 4 külali(st)ne