Vw T3 syncro 91, IZ412 82, (Ex Range Rover Classic, Porsche 944)
#21

[Pilt: 2M6A0135.jpg]

Läheb siis uus tutikas plokikaas, uued boschi otstega pihustid, eelsüüteküünlad, tihendid, kolvirõngad ja saaled. üks kolb oli ka viga saanud ja läheb uus. 300tdi on väga lahe mootor, aga kuna veepump on täiesti üleval siis nii kui natuke vett kaotad läheb kuumaks. kuna temp seier on ka kõrgel siis kukub see hoopis ära kui keema läheb ja tulemusena saab korralikult küpsetada. mul piisas ühest plastik kolmiku purunemiseks sellest. nüüd tuleb kindlasti lisakell temperatuurile ja era hoiatus tuli jahutusvedeliku kaole.
Vasta
#22

JA TA SÕIDAB JÄLLE! 
Mitmeid asju olin kogemata 200tdi omi tellinud ja siis võttis pidev ootamine iga kord mõnuga aega... 
Ehk siis, kaas, saaled, kolvirõngad, 1 kolb, 1 nookur, rihmad, tihendid, andurid jne sai kõik tutikas. Lisaks eraldiseisev temp kell.
Tundub et jahutussüsteemi tuleks õhutada, hetkel testsõidul salongi ja lisakella soojaks ei saanud. võimalik et ka termostaat kinni jäänud. uus riiulis olemas, aga unustasin sisse panna.
Lisaks lisakellale ootan ka EGT andurit ja jahutusvedeliku koguse andurit. hea ikkagi jälgida ja ennetada sellist totaalset meltdowni. Kuigi mootor on lihtne ja jupid pigem odavad siis rohkem seda aja ja rahakulu läbi teha ei taha...
[Pilt: 2M6A2746.jpg]


[Pilt: 2M6A4305.jpg]
Et siis see aasta veel 
1. õhutada, andurid üle vaadata jne, peale sissesõitu õlivahetus teha.
2. kuna kapi nurgas seisavad webasto, inverter, paar tahvlit vineeri, liugurid jpm siis ehk jõuan ka need ära realiseerida ja pagassi integreerida.
3. Korrosioonitõrje teha. Olen erinevaid võimalusi kaalunud. Tallinnas CSG oleks kindlasti  parim variant, aga hind + aeg tallinnas käimisele lööb hetkel valikust välja, ise saaks ka teha, aga garaazi mahub see väga nibin nabin mul. kolmas võimalus on krown ja kui auto kuiv ja just tehtud siis veel ise üle vaadata ja korralikumalt kohti üle uputada...

Porsche sai ka sõitma lõpuks. 3.0 vahel ja päris lõbus... Hooaja lõpuks muidugi

[Pilt: unnamed-6.jpg]
Vasta
#23

Kas seesama Porsche venis reede õhtul lörtsisajus 80ga Tartra oru poolt Tartusse  Big Grin
Vasta
#24

(31-10-2023, 16:52 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kas seesama Porsche venis reede õhtul lörtsisajus 80ga Tartra oru poolt Tartusse  Big Grin
just. sama päev käisin pühajärvel katsetamas ja pildistamas. pangodist Tatraoruni oli nii libe et iga kerge pedaali puutumine tahtis tagaotsa ära visata, kuigi tee ei näinud üldse halb välja. Tatraorust tartuni oli tegelt täiesti ok tee, aga alguses sai pigem rahulikult võetud, siis pigem võtsin rahulikult. Toyo rajasunnitlusega suvekas on kõige halvem rehv kah selles ilmas mis olla saab muidugi
Vasta
#25

Kuna ega metsikult aktiivne ma oma autopargiga ei ole siis otsustasin kõik üheks teemaks koondada...
[Pilt: 2M6A3072.jpg]

Moskvich läks siis eelmine reede talvepuhkusele ära, porschega naudib veel viimaseid kuivi päevi ja üritab seadistusvigu välja juurida. tundub et uus tps hetkel ikka jamab veel.

[Pilt: 2M6A7251.jpg]
[Pilt: 2M6A7315.jpg]
[Pilt: 2M6A7191.jpg]
Vasta
#26

[Pilt: 2M6A1471.jpg]
Läks ka talveks garaazi. kui kuskilt hea hinnaga või laenuks veljed leiaks kaaluks ka aegajalt mõne sõidu tegemist, aga hetkel pole keegi pakkunud...
Vasta
#27

5×130 pole just eriti levinud poldivalem.

Ajutisi, odavaid rattaid võid leida MB Sprinteri, VW LT või VW Touraegi alt.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#28

(20-11-2023, 14:04 PM)tõnn Kirjutas:  5×130 pole just eriti levinud poldivalem.

Ajutisi, odavaid rattaid võid leida MB Sprinteri, VW LT või VW Touraegi alt.
Mul pakkuda flantse (4tk)   5x130 》5x112 ja neid juba palju saadaval.
Vasta
#29

(20-11-2023, 14:04 PM)tõnn Kirjutas:  5×130 pole just eriti levinud poldivalem.

Ajutisi, odavaid rattaid võid leida MB Sprinteri, VW LT või VW Touraegi alt.

noh tegelikult niisama velgi leian igat pidi. endalgi üks set olemas, pildistamiseks ikka pigem ilusaid velgi vaja... nt kasvõi mõned elu näinud "cookie cutterid" tegelt mujal maailmas ei maksa ei suurt midagi. meil lihtsalt on turg väike.
Vasta
#30

[Pilt: 2-M6-A7841-Edit.jpg]

läksid enda teledial veljed käiku, hea hinnaga saadud tutikas nankang peale ja kuusk ära toodud... 

Ikka maru lõbus on aga Kui kellelgi peaks seisma kuskil kuurinurgas audi d11 v8 tagumine torsen differ siis olen huvitatud ostmisest et täiustada...
Vasta
#31

Nii range rover kui 944 lahkusid minu garaazist... 944 panin protestiks auto24 monopoli vastu eksklusiivselt autodiilerisse plaaniga mitte tegelt müüa, aga leidus huviline ja viis minema. Range roveriga sain aru et tegelt ikkagi selles ei ela ja katusetelk ei ole minu teema... tuleb buss leida. Palun väga buss... ja kohe sai velgedega alustatud, aga plaanid on suured. 91a caravelle Syncro siis, 1.9Tdi swapiga. Teemat kinni ei pane, vaid jätkan siin oma garaazi muudatuste ja edasiminekutega jooksvalt niipalju kui jõuan.

[Pilt: 8N7A8987.jpg]
[Pilt: 8N7A8999.jpg]
[Pilt: 8N7A9007.jpg]
Vasta
#32

Mitte et kastil midagi viga oleks olnud... aga ikka õrna häält tegi ja profülaktika mõttes lasen selle bussi kõige kallima ja ainulaadsema osa siiski üle teha kõigi uute laagrite ja muuga. lisaks läheb külge decoupler, lõuna aafrika õli suunajad, pealaagri tugevdus metallkestaga nõellaagrid jne. sest tahaks ikka läbi maailma selle bussiga kunagi sõita...
[Pilt: 8N7A3595.jpg]
[Pilt: 8N7A3607.jpg]

Vahepeal sattus ajutiselt  minu kätte ka üks kena kutsikas. 3.0 5k ja kohtuavalt ilusa sisuga. kui keegi huvi tunneb siis see tuleb ka mingi hetk turgu

[Pilt: ld-export-9ebc700c-07072024.jpg]

[Pilt: 8N7A4311.jpg]
Vasta
#33

Mis mootor täpsemalt kutsikale vahele pandud ja kas passis märge olemas ümberehituse kohta,
kolmeliitrine ilmselgelt originaal pole. Sisu on tõesti ilus Smile

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#34

Avalike andmete järgi on passis 3 L ja 132kw.
Vasta
#35

(08-07-2024, 06:22 AM)Maamees Kirjutas:  Mis mootor täpsemalt kutsikale vahele pandud ja kas passis märge olemas ümberehituse kohta,
kolmeliitrine ilmselgelt originaal pole. Sisu on tõesti ilus Smile

m103 3l w124 pealt. ehk siis näeb täiesti autentne välja. kõik on nii tehtud nagu muidu 2.6 oleks. aga ega neid tehase 2.6 kutsikaid on isegi väga vähe...
Vasta
#36

Tuleb ikka juurde... vahel mõni läheb ka, aga üldiselt tuleb juurde... seekord siis 99a mx5. käredama 1.8 mootori, torsen lsd ja koni vedrustuse paketiga. ostsin ühelt audi ingolstadi tehase insenerilt ja tulime üle alpide san marino, dolomiitide ja sloveenia ringiga 4500km eestisse tagasi.

[Pilt: 8N7A4945.jpg]
Vasta
#37

Lõpuks sai siis buss ette võetud. Kuna aknaservad tahtsid nagunii keevitamist, siis ei olnud võimalik et jätangi kogu selle asja hall-metallik diisel universaaliks. St et kõik laiali ja täiskere ülevärv….

Tegelt ei olnudki seis väga hull. Paar üksikut auku tuli küll välja aga noh 35 aastat vana töösõiduk ka. Tundub et mingil hetkel tehtud korrosioonitõrje on enamuses oma tööd hästi teinud. Küll vajasid enamused aknaservad keevitamist. Mart Alivinautost (Tartus võtke temaga igasugu klaasitöödega kindlasti ühendust) tegi kogu mahavõtmise ja pealepaneku töö. (lisaks uued kroomliistud, tagaakendele läbipaistev UV kile ja uus esiklaas) ning jaanus (ksf pvr) tuli ja tegi roostekohad jälle metalliks….
 
Mina siis lihvisin ja tuiskasin. Kõike päris sirgeks ei ajanud. Mõni mõlk jäigi täiesti sisse, ka värvimisel tegin väiksemaid vigu. Mõnes kohas jäi kollase hele tolm valgele peale. Mõnes kohas tuli üksik jooks jne. Aga kogu aja pidin endale meelde tuletama et see on maastur ja päriselt aastaringselt kasutamiseks mitte lakutud näituseauto… ehk siis ei muretse ka selle pärast.
 
Läks siis 5l epokrunti, 3l lada koodiga kollast, 2,5l vw koodiga valget pinnakat mis sai uuesti ära matistatud ja 4l lakki + lugematult muid vahendeid.
 
Nüüd siis tuleb vaikselt komplekteerida ja kogu see jura mis garaazi põrandal on + mingi 5 tahvlit vineeri veel kuidagi enne talve õigel kujul bussi saada. (enne talve sest see mu kodugaraazi kus kõik töövahendid on lihtsalt ei mahu ja väljas pimedas väga teha just ei viitsi…

Ahja. tuunitud ja värskendatud käigukast jõudis ka bussipesast tagasi. lisaks neid pudinaid mis lahti võttes laili pudenevad ikka järjest tekib ja jälle tuleb uus tellida. ukse tihendid embleemid, liistud jne... rahakott hakkab nii kaunis õhukeseks jääma...

[Pilt: a13-8-N7-A4054-Enhanced-NR.jpg]
[Pilt: a16-8-N7-A4089-Enhanced-NR.jpg]
[Pilt: a17-8-N7-A4111.jpg]
[Pilt: a21-8-N7-A4136.jpg]
[Pilt: a22-8-N7-A4142.jpg]
[Pilt: a129-8-N7-A5523-Enhanced-NR.jpg]
[Pilt: a81-8-N7-A5045.jpg]
[Pilt: a25-8-N7-A4154.jpg]
[Pilt: a24-8-N7-A4151.jpg]
[Pilt: a130-8-N7-A5525-Enhanced-NR.jpg]
[Pilt: a131-8-N7-A5532-Enhanced-NR.jpg]
[Pilt: a18-8-N7-A4116.jpg]
[Pilt: a132-8-N7-A5534-Enhanced-NR.jpg]
[Pilt: a12-8-N7-A4049-Enhanced-NR.jpg]
Vasta
#38

Sa tekitad lisamasinatega segadust Smile
Kastikas ja lammutusplatsi isend on lihtsalt pildile jäänud võõrad?

Masin on kena ja sellest saab midagi toredat!
Muidu Type1 & Type2 on vähemalt mu silmis sellised, millel mõni mõlk, värvijooks ja eelkõige kulumisjäljed on isegi kohased. Ikkagi locost hipikulgurid ju Smile
Aga miks pinnaka peale lakk - kaitseks kulumise eest?

Ma loodan, et Sa ei piirdu juppide hankimisel Paruzziga (mille kirja pildilt näeb)? Spetsialiseerunud poed pakuvad küll paljusid asju (nt interjööri-ekrsterjööri jupd eri värvides ja kvaliteediklassides), mida muud ei paku - samas on hinnapoliitika "salongi tase". Tehnikavidinaid ja ka paljut muud (a la põrandamatid, laepolstrid, ukselingid) pakub ka JP. Ning kui JP kataloogist koodid üles otsida, annab Forss uskumatult pisikesi ühikhindu ning mu kogemuses kahenädalaseid tarneaegu ilma minimaalse tellimuse mahu või saatmistasuta. Hinnad 2..3x pisemaid, kui Paruzzi ja Heritage, kes a la euro tükk tavalisi külmgalvaanika-mutreid ning seibe müüvad.

Aasta tagasi olid JP-l vankooli .pdf-kataloogid, nüüd paistab asi veebi kolinud olevat:
https://jpgroup.dk/en/classic/volkswagen...porter/t3/

jõudu,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#39

(05-09-2024, 12:18 PM)13piisab Kirjutas:  Sa tekitad lisamasinatega segadust Smile
Kastikas ja lammutusplatsi isend on lihtsalt pildile jäänud võõrad?

Masin on kena ja sellest saab midagi toredat!
Muidu Type1 & Type2 on vähemalt mu silmis sellised, millel mõni mõlk, värvijooks ja eelkõige kulumisjäljed on isegi kohased. Ikkagi locost hipikulgurid ju Smile
Aga miks pinnaka peale lakk - kaitseks kulumise eest?

Ma loodan, et Sa ei piirdu juppide hankimisel Paruzziga (mille kirja pildilt näeb)? Spetsialiseerunud poed pakuvad küll paljusid asju (nt interjööri-ekrsterjööri jupd eri värvides ja kvaliteediklassides), mida muud ei paku - samas on hinnapoliitika "salongi tase". Tehnikavidinaid ja ka paljut muud (a la põrandamatid, laepolstrid, ukselingid) pakub ka JP. Ning kui JP kataloogist koodid üles otsida, annab Forss uskumatult pisikesi ühikhindu ning mu kogemuses kahenädalaseid tarneaegu ilma minimaalse tellimuse mahu või saatmistasuta. Hinnad 2..3x pisemaid, kui Paruzzi ja Heritage, kes a la euro tükk tavalisi külmgalvaanika-mutreid ning seibe müüvad.

Aasta tagasi olid JP-l vankooli .pdf-kataloogid, nüüd paistab asi veebi kolinud olevat:
https://jpgroup.dk/en/classic/volkswagen...porter/t3/

jõudu,
Teet

kastikas kuulub mardile kes käis klaase paigaldamas... oli hea töölauana kasutada. lammaribuss on siiumustis. sealt sain mõne vidina mille ära lõhkusin. seal on nii mõnigi vanem pill. näiteks ka sierra ja üks sisuliselt komplektne SL mosse oli just platsile saabunud...



paruzzist tellinud ei ole. 
käigukasti osad tulid vantopiast. suht tüütu asjaajamine ja decoupleri deposiidi tagastamisega läks aega, aga vähemalt oli kõik korraga saada.
muid tihendeid ja vidinaid olen üldiselt ostnud kas wagenteilest või werk34 lehelt. kust iganes odavam tuleb. neilt on asjad ca 4 päevaga eestis ja olemas. forssi ei ole kirjutanud, aga paar oe juppide päringut mis olen teinud siis tegelikult on siiski otsas olnud kuigi alguses näitab et võiks saada... salongi vist vägapalju asju ostma ei pea. esiosas on jääb enamvähem stock ja taga kõik nagunii custom. jällegi ei taha üleliia üle lakkuda sest see auto hakkab päriselt korralikku kasutust nagunii saama.

Värviga kuidagi kogematta sai nii et anti pinnakas kuna see oli juba purgis valmis ja ei pidanud segama ja tuli oluliselt odavam(päris klaar valget ka ei tahtnud, see on päris soe valge, aga kollase kõrval isegi vb võiks veel rohkem olla) ja kuna kollasele pidi nagunii laki laskma oli kergem ka see ära matistada ja siis terve auto lakiga veel katta...
Vasta
#40

Muide kui kellelgi seisab kuskil üle üksik enamvähem rahuldavas seisus 215/75r15 AT rehv siis olen huvitatud varuratta jaoks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne