4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Lisan ka Viimsi kontori pangaväljavõtte.
700 oli siis meedikutele passat mille just ära viisime ja eile sai soetatud vana hea Hiace buss 4wd versioonis. Suur tänu ksf-ile kes hinnas ja tingimustes vastu tuli ning ka registreerimise lõivu enda kanda võttis. 
Ja nagu ikka on ka püsiannetaja jälle mõned pärlid valmis treinud ja lisanud need oma kommentaaridesse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Eelmisel nädalal jõudis hr T kaasabil Tartu kandist kohale ukraina sõjaväele annetatud VW Caddy.
           
Auto on hooldatud ja igati korralik. Samuti ei puudu tal paar väiksemat ja üks suurem häda, milleks on 7 käigulise DSG kasti siduri plokeerumine. Praegu sõidab aga enne kasutusele võttu tuleb vahetada. Selle vahetamiseks on vajalik spets rakis ja mingid eriteadmised. Nii et kui kellelgi on ideid selle siduri vahetamiseks siis andke julgelt teada. Auto on hetkel veidi ootel, sest septembri jooksul käivad tööd Telci masinapargiga. Eile keevitas ta Folk Sorentol ühe raamipoole lõpuni. Õhtul tegime vahetuse ja võtsime ksf Rene01-ga maha paagi ja Rene01 jäi teist poolt keevitama.
   
Vasta

Eile sai käidud siis Tartu kandis shoppamas. Nagu mainitud,siis õnnestus saada 4wd Hiace (1500.-). Natuke nagu ikka keevitamist ja kütusepaak vahetada ning pidurid üle vaadata. Aga muidu nagu Hiace ikka. Keera võtit ja sõida. Korralik kütusepaak tuleb ka kaasa. Lisaks on all uue väärsed c talvekad ja sobilikult ka ilma naelteta. Kuna olen mõningaid sarnaseid isendeid ka vaatamas käinud,siis on see ikka päris heas korras võrreldes liigikaaslastega üldiselt.
Lisaks sai ostetud üks Ranger kastikas. On teist ikka päris sihtotstarbeliselt kasutatud,aga lühikesel testsõidul tundus suurtes piirides toimivat. Tagaluuk on kõver ja ei avane lingist ning esistangel on juhi poolt tükk puudu. Kaubaks läks 3700.- EUR eest. Imekombel on raam nagu tehasest ja isegi laiendite all porikoopad on olemas. Kastinurgad pole roostes ja karbid samuti kõvad. All on mudakad,ehk sinna sõiduks vaja midagi alla leida.
[Pilt: 457675504_470508195972164_81086265924843...e=67076C39][Pilt: 458617089_407855582413333_71799615092588...e=67075ADD][Pilt: 458240132_1038620301098028_5887057817990...e=670758D4][Pilt: 458408965_490990380411158_42624298159631...e=67075DFB][Pilt: 457735708_1043515863879558_7497059933524...e=67076BC4][Pilt: 457684227_868941211841056_11497227662191...e=67073B9E][Pilt: 457616178_1207766283805932_3106902760798...e=67075FC3][Pilt: 458395191_903111255172038_46378834563221...e=6707558E][Pilt: 457873488_877896697165690_54529018131635...e=6707697F]

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Kogu juuli lõpus viidud autopark on tänaseks jõudnud kenasti rindele ja tegutseb. 
Mändjala Sorentod 1 ja 2 63 brigaadis:
                   
Paide Sorento on 14 brigaadis:
       
Isuzu 32 brigaadis:
       
Kadrina Sorento on luureteenistuses:
   
Samade luurajate droonirühma käes on endiselt töökorras ka eelmise reisiga viidud Kristiine Sorento
       
Passat on 129 brigaadis (pilt üle andmisest)
   
 Sorento Nublu 56 brigaadis (Pilt üle andmisest. Sellest punktist Zaporižžjas tsivilistid kaugemale ei pääse.)
   

Igaüks, kelle käsi siin ühte või teist pidi mängus on olnud võib endale julgelt rinnale taguda ja öelda, et ma olen päris reaalselt aidanud! 
Aitäh teile selle eest!
Vasta

Nädalavahetusel on täide pandud erinevaid tegevusi järgmise, juba mõne nädala pärast teele pandavate masinate kallal.

Ford ranger nr. 4 kaotas kapotilt kärbsetapja ning kaotas mõnikümmend kilo kehakaalus peale raami puhastust. Kontrollisin õli tagasillas, leotasin ja töötlesin pneumomeisliga varuratta tõstukit. Keerasin puruks kaks varuratta tõstuki võtit ja peale korraliku võtme kokkukeevitamist keerasin puruks varuratta tõstuki...
Peale räpasemate tööde tegemist pesin käed, lakkisin küüned ja õmblesin kokku juhi istme.
   

Siis vahelduseks tahtsin kontrollida, mis toimub rataste taga asuvates pidurites... No ... piiks!!!
Rattamutrid on sellised, et nr. 19 hästi otsa ei mahu. Suure haamriga ehk takka andes. Nr. 21 jälle käib ringi.
Üle kahe aasta oleme remontinud igast ..... Ja nüüd ei saa rattaid alt .. Uskumatu eks?!.
Suure surmaga sain kahest esimesest eile vaid ühe ratta alt. Muide, isegi originaal- rattavõti ei sobinud. Täna käisin depos ja tõin paar 20mm padrunit ja saigi mutrid küljest. Ksf. Linnukese vihje peale avasin käial nimega P***e selle Pandora laeka, sest seal laekas pidi olema normaalselt keeratav mutter. Sealt tuli välja nr. 18, mis on tõenäoliselt Ukrainas sama levinud nagu nr. 20, kui sa just Prantsuse autot ei remondi.
Kuna sellist ebastandardset mõõtu me sõtta ei saada, siis tuleb minna poodi ja hankida jooks mutreid, mis alluvad tavapärastele mõõtudele. Keere õnneks meeter, 12x1,5:
   
Ühe ratta küljest võetud mutrid peale lahtikeeramisega seotud manipulatsioone:
    .

Jätkub....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ksf. Linnuke käis täna abis! Vahetas ära Soront Folk mahlad ja filtrid ning kinnitas erinevaid vedelikke liigutavad torud ja voolikud tagasi omale kohale peale raamikeevitamise talguid. 
Seejärel veeres tuppa Mitsu El'200, millel sai tagavedrude vahetamisega umbes poolele maale.
Ise käisin samal ajal Depos ja illustreerivat pilti polegi lisada.

Jätkub...

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Õhtu lõpetuseks veeres hoovile südamedoonor, Soront "Naftaveduk", mis sai oma nime selle järgi, et peale avariid pea alaspidi olles jooksis omajagu diislit salongi.
Masin sõitis ise treilerile ja masina mootor on plaanis juba mõne nädala pärast saata Ukraina suunas, meie saadetud Soront Hobutalu taaselustamiseks.
   
Tänase õhtu saldo meie kontol on 347,17EUR. Töö käib, raha kulub varuosadele, rehvidele ja doonoritele. Teie toetus on väga oluline, et saaksime järgmise plaanitud reisiga autod ja abikoormad Ukrainasse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(15-09-2024, 20:23 PM)isandpauk Kirjutas:   No ... piiks!!!
Rattamutrid on sellised, et nr. 19 hästi otsa ei mahu. Suure haamriga ehk takka andes. Nr. 21 jälle käib ringi.
 Ma pole küll suurem asi asjatundja, aga need mutrid on kangesti seda nägu, et sinna otsa võiks sobida E-Torx padrun. Aga võibolla ma eksin.
Vasta

(16-09-2024, 06:25 AM)tcumen Kirjutas:  
(15-09-2024, 20:23 PM)isandpauk Kirjutas:   No ... piiks!!!
Rattamutrid on sellised, et nr. 19 hästi otsa ei mahu. Suure haamriga ehk takka andes. Nr. 21 jälle käib ringi.
 Ma pole küll suurem asi asjatundja, aga need mutrid on kangesti seda nägu, et sinna otsa võiks sobida E-Torx padrun. Aga võibolla ma eksin.

Mercedesel igatahes ei istunud ei E-torx ega "Quattro"-universaalpadrun otsa. Tuli osta spetspadrun nende poltide jaoks.

RVkattega poltidele mõeldud "flower power" padrun:
https://www.forcetools-kepmar.eu/en/p/wt...d-kia-21mm .

Asendamine tavalistega on igal juhul hea mõte.
Vasta

Ma olen aastate jooksul neid selliseid plekkmütsiga kaetud rattamutreid kohanud ja ei ole siiani aru saanud mis krdi pärast see vajalik on? 
Ameeriklastele on need juba ikka ammu väga meeldinud. Ühel SantaFel olid ka sellised paigaldatud. No nuta või naera aga ei saa teel olles ratast alt. Toona päästis rehvivaht päeva ja töökojas viskasin need plekkmütsiga asjad minema ja soetasin normaalsed.
Mu oma puiduvagunil on ka sellised. Võti 18mm aga kui plekid ära kangutada siis 16mm. Vahest tõesti ei saa aru mida insenerid söövad,et nii head mõtted tulevad neil. Mul vähemalt klassikalise välimusega poldipea,ehk saab tavaliste padrunitega keerata.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Nädalavahetusel annetas Peeter Oopkaup Saaremaalt ukraina sõjaväele Gaz Gazelle Next väikeveoka
   
Minu esimene kogemus oli seda tüüpi autoga. Tallinna sõita oli üllatavalt OK. Päris suur on ikka. Parkisin oma sõiduauto kohale ja mõlemast otsast jäi pool meetrit üle. 
Ukrainlased kutsid, et varuosasid on sellele kole raske leida. Olen samas videotest vaadanud, et Kurski kandist peaks saama küll.
Vasta

Üks abipalve. Kas oleks teisipäev-kolmapäev kellegil võimalik mõistliku hinna eest Tartust ära tuua üks Ford Ranger. Sõidab ja toimetab kenasti. Miinuseks ajutiselt registrist maas kuniks ülevaatuse läbimiseni. Selle läbimiseks aga vaja natuke näppida enne. Ehk soovituslik oleks tuua treileril. Väidetavalt sellise autoga Tartust Tallinnasse sõitmisel vahele jäämisel pidavat politseid aktsiaid kirjutama. Suurusjärk 200+.- midagi. Auto saab kätte ainult tööpäeva ajal. Või kui kellegil on reaalselt infot sellise registrikandega liiklemise seaduslikkusest pikemal trassil kui lähim ülevaatuspunkt,siis võib teada anda. Oletusi ja arvamusi ei ootaks.
Asjaga natuke kiire,kuna tahaks ära saata selle varsti juba,aga endal ei ole ühegi nipiga hetkel vaba päeva leida,et treileriga Tartus käia.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Politseist lõbusam saab olema tango kindlustusega, kui satud intsidenti. Parem treileril tõesti.

Suudab ise peale sõita?

Kas laius rehvide välisküljest on teada? 

TRAM pakub tühimassiks 1785 kg. Reaalne kaal vist väiksem ei ole?
Vasta

Tellisin transpordi ära jah. Riigieelarve põhjatu auk vajab väidetavalt täitmist ja sellise autoga liiklemisel(kuigi suht õilsa eesmärgi nimel) enam mööda ei vaadata. 
Kusjuures sain Politseist täitsa adekvaatset infot ja isegi mõeldi kaasa probleemile. Ja minu üllatuseks arvati,et meil võiks ka olla selline süsteem nagu näiteks Soomes. Saad võtta omale nii öelda ajutised numbrid auto liigutamiseks(siirtokilvet). Olin kohe päris üllatunud sellise teemaarenduse kohalt. Nii,et virtuaalsed + punktid sinna asutusse.
Ja nagu KSF Võsagi mainis,siis on ka kindlustusega Tartu ja Tallinna vahel natuke problemaatiline Smile

PS! Tänud paarile tuttavale ka kes oma abi pakkusid. A kuna ma olen kärsitu,siis panin juba veo lukku päeval ja peale tööpäeva oli jube kiire garaazis. Nii,et vastamata kõnesid nägin alles kell 23.35 Smile

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.
   
   

Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(17-09-2024, 07:59 AM)wagoneer Kirjutas:  Ja nagu KSF Võsagi mainis,siis on ka kindlustusega Tartu ja Tallinna vahel natuke problemaatiline Smile

No kindlustuse ostmine teil nüüd küll üle mõistuse ega jõu ei käi...

(st registripidaja poolt peatatud kandega isendi puhul vanakooli meetodil ehk emailitsi kindlustuslepingu sõlmimine)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

13piisab loe selle ajutiselt arvelt maas oleva auto kindlustuse tingimusi  Big Grin 
Kindlustuse saab peale paari klikiga. Pole probleemi.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

(17-09-2024, 10:02 AM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.



Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Tegime väikse rauavarumise, mille tulemusel on enne kaalulesaatmist võimalik soetada järgmiseid tooteid:

-toru:
seinapaksus 3mm
välisø 22
sise ø 16mm
pikkus 3000 (3tk lühemad)
kogus 20

- nelikanttorust keevitatud raam
toru välismõõdud 25*60
raami mõõdud 2400*1580
(pulber?)värvitud
kogus 8tk

Materjal nädala jooksul saadaval kahekordse rauahinna eest meie Pelgulinna koopas, esmaspäeval laome pärisvanaraua koormasse lisaks ja läheb sõit kaalule.    
Vasta

(17-09-2024, 11:30 AM)wagoneer Kirjutas:  
(17-09-2024, 10:02 AM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.



Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Välistatud.Seal oli ainult  kummipuks , mida polnud keegi vahetanud iidamast aadamast. Üllatavalt oli polt enam vähem ,mitte kulunud " väntvõlliks "Vedrulehe silmas originaalis ainult kummipuks .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: olli, Peeter2, 1 peidetud kasutaja(t), 8 külali(st)ne