4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(17-09-2024, 10:02 AM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.



Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tegime väikse rauavarumise, mille tulemusel on enne kaalulesaatmist võimalik soetada järgmiseid tooteid:

-toru:
seinapaksus 3mm
välisø 22
sise ø 16mm
pikkus 3000 (3tk lühemad)
kogus 20

- nelikanttorust keevitatud raam
toru välismõõdud 25*60
raami mõõdud 2400*1580
(pulber?)värvitud
kogus 8tk

Materjal nädala jooksul saadaval kahekordse rauahinna eest meie Pelgulinna koopas, esmaspäeval laome pärisvanaraua koormasse lisaks ja läheb sõit kaalule.    
Vasta

(17-09-2024, 11:30 AM)wagoneer Kirjutas:  
(17-09-2024, 10:02 AM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.



Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Välistatud.Seal oli ainult  kummipuks , mida polnud keegi vahetanud iidamast aadamast. Üllatavalt oli polt enam vähem ,mitte kulunud " väntvõlliks "Vedrulehe silmas originaalis ainult kummipuks .
Vasta

(17-09-2024, 17:14 PM)linnuke Kirjutas:  
(17-09-2024, 11:30 AM)wagoneer Kirjutas:  Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Välistatud.Seal oli ainult  kummipuks , mida polnud keegi vahetanud iidamast aadamast. Üllatavalt oli polt enam vähem ,mitte kulunud " väntvõlliks "Vedrulehe silmas originaalis ainult kummipuks .
Antud auto puksidest tõesti ei tea ma midagi. e28-l on puksil väljas kumeeritud metall mille sees siis kummi sisse valatud hülss millest polt läbi käib. Välise kumeeritud hülsi seina paksus on aga nii õhuke,et välja pressida ülimalt keeruline. Seega on samalaadsete pukside eemaldamiseks levinud meetod see nii öelda välimine hülsi osa läbi puurida. Kui õieti teha,siis täitsa toimib. Kui läheb lappama,siis ongi pool õõtsa materjali ka läbi puuritud. Antud buumeril olid puksid ajatemplist lähtudes vahetatud 20a tagasi  Toungue

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

See soon on jah kulunud sisse mitte puuritud.  Mõlemal vedrul enam pukse polnud ja polt toetab täpselt sellele kohale. Läbipuurimisel oleks ka hooletum mehhaanik valinud koha, kus murdumine oleks vähem tõenäoline.

Igatahes töövõitudest rääkides tuleb ära mainida, et parandasin ksf. Linnukese eemaldatud  Fordi varuratta tõstuki ära, pikkusest läks kaotsi mõni lüli aga küll ta töötab.
   
Siis viisin varuratta remonti, fordi viisin käigukasti õli ja filtri vahetusse ja El'kahesajal rookisin maha enamuse sillaga seotud vaakumvoolikuid. Selgus, et üks toru on umbes. Homme asendan selle voolikuga ja lappan kokku tagasi. Ehk saab parem.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Lisaks sai L200 hästi õlitatud mootoriruum puhtaks nii ülevalt kui ka alt.
   
Vasta

Eile hommikul tegeles L200-ga ksf Linnuke ja õhtul möllas seal Isandpauk vaakumvoolikutega. Vahepeal käis Erm ja ladus haagise kustuteid täis, et nendega Ukraina poole teele asuda. Kustutid hakkavadki nüüd otsa saama. Lähipäevadel võetakse veel mõned Ukrainasse minevatesse autodesse ja kõik, mis üle jääb läheb ilmselt Telci konvoi koormasse.
Mul oli õhtul vaba aega pool tundi. Mõtlesin, et kasutan seda sihtotstarbeliselt ja vahetan ära Gazelli õli. Sain teada, et Gazelli õlivahetus ei võta pool tundi. Ja lisaks, et kui kiirustades teha siis määrid õliga ära nii enda kui ka tööriistad. Igal juhul tehtud sai ja hiljaks jäin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne