Postitused: 1,526
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Auto varastati ja kasko kindlustus maksis selle mulle välja. Asi toimus lähiriigis. Kõik asjad on olemas ja tehtud. Meie riigi Politseid ei olnud minul põhjust teavitada aga seda tegi kindlustus toona,sest ka siin avati toimik. Süsteem ei näita kelle kasuks võõrandamise keeld on (2003). Aga jurist pakkus,et see on seatud peale,kuna auto ju varastati ära ja imelik oleks kui ma selle natukese aja pärast maha saaksin müüa
Aga teabenõue on ka esitatud juba selle huvi lahendamiseks.
Aga las nüüd kindlustusselts ja ministeerium nuputavad. Õnneks on mõned saatusekaaslased veel,nii,et ma päris üksi ei pea kemplema.
Tänaste aktide ja avalduste või mis iganes asjadega ei ole seda autot võimalik minu jaoks ära kaotada. Proovitud
Härrased lasid omale päris kõvasti mõlemasse jalga. Sest kõik erisused on läbi mõtlemata ja töötamata. Ja neid erisusi on tegelikult päris üksjagu. Ehk mingi hetk tekib päris palju vaideid riigiga nendel teemadel kui nad kiiresti ennast ei liiguta. Ja saadava tulu asemel hakkab tiksuma miinust erinevate vaietega kohtus.
Aga hoian tulemustega kursis.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 2,987
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Palun viidake mõnele kalkulaatorile mis on kaasaegne s.t. vastu võetud seaduse kohane.
Ja võimaldaks kalkuleerida tingimustega sõiduauto m1 või kaubik n1 ja füüsiline isik ning juriidiline isik kui see määrab midagi. Et saaks sisestada aastat, kw, saastet vms. mis määrab makset.
Numbrimärgipõhine ei sobi. Ehk kui oleks vaja valida autot kas A või B aga auto ei ole meie registris või siis kui vaja mõelda kas auto jätta ettevõtte või eraisiku nimele jms. Tahaks mängida andmetega.
Teab keegi sellist toimivat kalkulaatorit ?
Postitused: 14
Teemad: 0
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
09-09-2024, 16:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2024, 16:04 PM ja muutjaks oli
zagyex.)
Mul on 1971 aasta Citroen DS, peatatud registris aastal 2014.
Ostsin selle paar aastat tagasi, hiljuti kere oli liivapritsitud, keevitatud, tuhanded eurod on investeeritud. Hetkel ootab kokkupanekut aga sellega läheb aega. Nüüd tuleb välja et ma pean hoopis romulasse ära andma.
Kas see on tõsi?
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Miks romulasse ära andma?
Piisab nii vanale autole suure tõenäosusega kehtestatava 50€ aastamaksu tasumisest.
Kabetamiseks läheb siis, kui aastamaksu tasuda ei taha.
Postitused: 327
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
No aga registresse tagasi saab sellise ülevaatuse läbimisega? Nii ju ei saa, et kuulge pange ta arvele tagasi.
Postitused: 70
Teemad: 3
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Ajutiselt kustutamine siis edapidi mõtetu? Vean oma poolikud ja tegemist vajavad autod üv ja kukun läbi aga vähemalt jääb registrisse alles? Mure asjakohane sest mul mōned autod pikalt kustutatud.
Postitused: 2,987
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
panin veel tähele sellist asja
kui kunagi maksuteema alguspoolel karavani inimesed võtsid teema üles
kuidas sama autona kaubiku N1 ja sama kaubiku aga elamu versioonina M1 maksud olid kordades erinevad
siis öeldi, et pole hullu M1 elamud lähevad N1 maksumääraga
noh jah nii nagu isegi läks või siiski mitte ?.
paragrahv ütleb isegi nii M1 puhul
(9) M1-kategooria mootorsõiduk, mis on liiklusregistri andmetel kerenimetusega „elamu”, maksustatakse N1-kategooria mootorsõiduki maksumääraga.
samas on üks teine lause samas seaduses mis ütleb N1 maksumäärade all
(10) N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab liiklusregistri andmetel 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki maksumääraga.
mina võtan seda et M1 arvutame N1 järgi aga kuna ta pole registris kui N1 siis seda punkti ei saa rakendada - ametnikud aga loevad mõnda teksti vahest teistmoodi
kuidas seda nüüd lugeda kas M1 elamud lähevad lihtsalt N1 arvutsukäigu alla ja ilma seda punkt 10 rakendamata kuna nad on M1 mitte N1 või
võrdsustatakse M1 autod elamu puhul N1-ks kaasates ka seda punkti ?
kuidas teie seda loete kuidas seda mõista ehk mida tegelikult sooviti selle punktiga reguleerida
ise arvan, et sellega reguleeritakse Porcched mis tehti kunagi kaubikuteks ehk ka reaalselt registrisse N1
lihtsalt nende kw ja kandevõime suhe on suurem kui see 0,2
kahjuks on sama ka paljude matkaautodega sest see 0,2 saab täis 100kw mootori ja 500kg kandevõimega
kuid paljudel on kandevõime väiksem kui 500kg ja kw on kah mõned üle 100 tavaliselt ehk 102...106...110.
Postitused: 483
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
See koefitsent 0,2 on küll huvitav teema, mul N1G 177kW ja kandevõime 864kg.
Kas nüüd maksustatakse seda siis M1 na?
Postitused: 214
Teemad: 4
Liitus: Nov 2017
Maine:
7
Mis aga näeb uus seadus ette autodele, mis on kohtutäituri poolt arestitud? Kas nende eest hakkab passis vastutav kasutaja/omanik maksma?
Tihti on selliste sõidukitega protsetuur see,et täitur kohtu otsusega sundvõõrandab sõiduki ja paneb selle müüki. Vastavalt siis kui suur on võlanõua kas juriidilise või füüsilise isiku suhtes.
Käsundamise keeluga sõidukitega on see häda,et neid ei saa müüa ei füüsilisele, juriidilisele isikule ega ka lammutusse viia ega kokkuostu ümber töötlemisele.
Seadus näeb ette,et kui ka sõiduk on kavas utiiliks viia tuleb täiturile teada anda, sest käsunduskeelu märkega sõidukeid ei saa kustutada.
Praktikas aga liiguvad sellised sõidukid kuskile vasakule ja ebaseaduslike lammutajate kaukasse.
Palju sihukseid sõidukeid on veel registrisse jäänud väga ammust ajast kui ka hiljuti on hetkel ebaselge. Kuid kindlasti neid on ja mitte vähe.
Pigem on siin väike nüanss, kui täitur juba sul arved arestinud on ja sulle jääb vaid elatusmiinimum, kui sedagi. Siis hakkab teine täitemenetluse pomm, tiksuma tasumata automaksu tõttu. Vahet pole kas sa oled saanud seda kasutada või ei. Eesti riigil on õiguslik alus, tasumata maksude tõttu sinu suhtes täitemenetlus algatada. Ka 50eur koos viivisega on küllaltki mõjuv põhjus täitemenetluse algatamiseks. Igatahes kohtutäituritel saab järgmisest aastast alates päris palju tööd olema ja see pole meeldiv töö.