4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Vaikselt käivad tööd järgmiste autode kallal. Täna läbis kordusülevaatuse puhaste paberitega Peipsi Sorento, mille suvel ostsin ja vahepeal keevitustööde käigus põlema panin. Ülevaatust kordama pidin minema, sest avakatsel purunes piduritoru ja vahetasin selle eile õhtul ära.

Peale oma reisi on Telc maandanud pingeid mootoridoonoriks olnud paberiteta Sorento puhtaks nokkimisega. See läheb nüüd peagi metalli. Lisaks läheb rauda teise katusele maandunud mootoridoonor Sorento kabiin. Raami võtsin täna lahti ja selle jätame varuosadeks alles. Lisaks eemaldasin salongist juppe, mida võib vaja minna. Aga kui kellelgi on salongiplastiku või mingi muu salongisisu vastu huvi siis enne reedet on kõik saadaval. 

       
Vasta

Ühest küljest on päris kurb lugeda elust rindejoone läheduses. Paneb ikka mõtlema, kui habras see olukord sellise suure naabri kõrval olla võib. Enda kodustki vaevu 50 km piirini. Teisalt aga vägagi muljetavaldav ja julgustav on näha kui väsimatult ja vapralt need mehed (ja naised) siin Eestiski selle ebaõigluse vastu võidelda aitavad. On tõesti au Teid siin (virtuaalselt) tunda! Ja muidugi suurimad tänud Tanelile selle kirjatüki eest, viis pluss!
Vasta

(10-10-2024, 19:37 PM)Telc Kirjutas:  Leian võimaluse, sõidan.
Kirjutan kui ajaliselt plaan selgem.
Lisaks on üks töökorras mootorsaag ka valmis ukrainasse minema.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

(16-10-2024, 19:22 PM)olli Kirjutas:  Ja muidugi suurimad tänud Tanelile selle kirjatüki eest, viis pluss!

Selline kiitus teeb sooja tunde, päris ilmaasjata ei ole 40+ aastat saia sõnnikuks tehes maamunal tolgendanud.

Siiski olen ma kogu lugupidamise juures see tõbras, kes teatab, et parem pisike kupüür kui suur tänu:

Toeta Ukrainat MTÜ
a/a EE387700771008885941
Selgitusse: maastur Ukraina kaitseväele.

Ja siis olen jälle mina tänulik.  Cool
Vasta

Meie Põhja-Tallinna koopa varuosalaos on tekkinud ootamatult vajadus tummiste riiulite järele. Lammutame mõningaid doonoreid, sorteerime varuosi ning soovime need paigutada nii, et need oleks vajadusel leitavad. Üksteise otsa kuhjates kahjuks ei leia midagi üles.
Riiulit võiks olla kaks u. 4-5 meetrist juppi. umbes 60cm sügav ja ~2m kõrge.
Kui kellelgi on midagi sellist, andke palun teada privas. Meile sobib need osta (isikliku, mitte annetatud raha eest) ja ka LAENATA kuni Ukraina abitegevuste lõppemiseni.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tänane päev pildikeeles
   

   
   
   
   
Vasta

selle rohelise all tundus olema kõlbulik?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(18-10-2024, 01:35 AM)DevilDeVille Kirjutas:  selle rohelise all tundus olema kõlbulik?

mis rohelise all on mis kõlbulik?
eelpooltoodud piltidel:
Punane soront oli üle kuudi käinud, mootor on juba ammu Ukrainas. Olulised jupid on maha keeratud, kere läks täna koski. Raam-sillad-kastid jäävad alles.
Teise paberiteta sorondi kere, mille värv on pigem midagi kuldse metalliku taolist, utiliseerime juppidena koski ja jõelähtme kaudu.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mõlemad raamid on väikese putitamisega kasutatavad. Ise me nendega midagi tarka ei tee ja hoiame rohkem varuosadeks. Nii et kui kellelgi on vaja siis võime vabalt mõõkade vastu vahetada.

Kere on 104.- € eest ära antud.
   
Vasta

(10-10-2024, 18:15 PM)janek p Kirjutas:  Kes ja millal Ukrainasse läheb ja kas ka pakki kaasa võtaks?
Saadaks vähemalt zkutid ja akupangad ära, ja äkki jõuab ka soe pesu kohale selleks ajaks.

Ääää, täna sain teada, et era isikule üle kolme zkuti saata ei tohigi. Sad
Pidavat mingi hull spekulatsiooni uurimine lahti minema
Vasta

Kus kohast see info pärineb?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Nova Posta.
Keegi võiks selle väite ümber lükata oleks väga tore.

Ants Punning pidi minema 23.10 aga õde on ta telefoni numbri ära kaotanud.
Kas Ants Punning on siin foorumis ka kasutaja?
Vasta

Zgutid või turnikeed?
Üle Ukraina piiri saab riiki viia ilma deklareerimata kuni 50kg lisaks isiklikele asjadele. Enamusel abistajatel on see limiit nii juhi, kui kaasreisija kohta täis isegi ilma, et keegi postipakke kaasa suruks. 
Punn vahel võibolla loeb siit meie tegemistest, täna astus ta lausa meie koopast läbi ja sai meilt kaks kasti niiskeid salfasid ja üht-teist veel. Kontaktiks sobib FB.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mõni päev tagasi sai proovitud üllatusmuna Sorentot käivitada. Käivitus kenasti ja oh üllatust,ka sidur oli kusagilt tagasi tulnud. Ehk ajasin korra ka tõstukile. Selgus tagasillas kolksu põhjus ka kohe. Karbid on ka terves pikkuses seest ja väljast otsas. Raamil samas ees osas paar mäda kohta. Katalüsaator on ka toruga asendatud Big Grin  Eks mingi hetk peab mõtlema,mis tast edasi saab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(19-10-2024, 19:39 PM)isandpauk Kirjutas:  Zgutid või turnikeed?
Üle Ukraina piiri saab riiki viia ilma deklareerimata kuni 50kg lisaks isiklikele asjadele. Enamusel abistajatel on see limiit nii juhi, kui kaasreisija kohta täis isegi ilma, et keegi postipakke kaasa suruks. 
Punn vahel võibolla loeb siit meie tegemistest, täna astus ta lausa meie koopast läbi ja sai meilt kaks kasti niiskeid salfasid ja üht-teist veel. Kontaktiks sobib FB.

Turnikeed jah, mitte tavaline kummipael.
Postiga saatmisel oli väärtuse piirang ka, täpset numbrit ei mäleta kahjuks.
FB info õele edastatud.
Vasta

DasLehmakest siis sai tegema hakatud. Nagu ikka,siis lootus on lollide lohutus. Kiire paar lappi mõte jäi märjaks unistuseks ning nädalavahetus möödus garaazis auto all lõigates ja keevitades. Mõned lapid veel tagasilla parempoolsele kinnitustele ja ei pea põdema enam. Ehk siis tagatiiva ääred ja karpide otsad. Tagasilla ülemite õõtsade kinnitused ja tagasilla diagonaal? varda kerepoolne kinnius, Kundepoolne esiuks ka auklikuks roostetanud. Õnneks doonorilt korralik olemas. Kuna kütusenäidik ei toiminud, pidin paagi alt ära võtma. See oli aga sinna püsivalt kinni keevitatud kuna kinnitused olid mädad olnud. Doonorilt sai teine paak ja näidik. Lisaks sai ära vahetatud doonorilt ka tankimise torustik. 
Tagastange tala oli ka oksiidiks muutunud. Ehk sinna peab ka mingi uue tala leiutama,et plastik peal püsiks. Esialgse prognoosi järgi on keevitamist vast sellised 2 pikemat päeva veel ja siis peenemat näputööd veel lisaks pidurite näol. Siis ülevaatus ja värv. Hoolduse tegin juba kunagi varem ära. 
Täna tellisin ära ka suure hunniku varuosasid nii DasLehmakesele (tagaamordid/piduriklotsid) ja Tartu1 ja 2 sorondile filtrid ja piduripudinad. Lisaks ka Tartu1-le tagaamordid.


Manustatud failid Pilt (pildid)
                                                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinn raporteerib, et meie hoovile on jõudnud järjekordne pikap - Mazda B2500, mis maksis 1500EUR.
Masinal on vaja tegeleda kütusepaagi anduriga, teine paak on kaasas, sealt ümber tõsta.
Siis on vaja leida üles ABS tule põlemise põhjus aga enne seda on vaja leida üles OBD pesa, mis on kadunud nagu "tina tuhka".
Peale seda muidugi tarvis plekke plaasterdada, katlas õli vahetada jne.
Tööd on omajagu, kuid hind on ok ja mis peamine - masin ei ole motivatsiooni tappev lootusetu juhtum.

   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Hartija brigaadi võitlejatelt tänusõnad kõikidele, kes toetasid eelmise kobeda maasturi korjandusega hangitud Ford Rangeri ostmist

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

DasLehmakese keevitusmaraton sai suht lõpusirgele. Kui algul plaanisin roosteauguga esiukse ära vahetada,siis kiire exel peas liitis ja lahutas ning teatas,et kiirem on lapp peale panna kui hakata uksi vahetama ja siis kogu ukse sees sisalduvat ühest teise tõstma jne. Aga no krt lihtsalt ei jõudnud enam. Ülevaatuse jaoks lasin veel hõbedase värviga hallid kohad üle. Tagatiibadele kruvidega laiendid ka peale panna.  Katuseraamilt arutasin maha ka mitte töötavad led tuled ja juhtmed.Aga PunaneBull sai ka otsa ning tõmbasin tänasele joone alla.
Lähipäevil loodetavasti jõuavad kohale ka tagaamordid ja piduriklotsid igasse nurka. Need alla ja siis natuke elektri kallal nokitseda ning võiks ülevaatusele veereda. Tunneli lõpus juba särab pilvede varjus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
                                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

DasLehmakesel sai laiendid külge,ukse auk ka kadunud,uued tagaamordid ja kõikidesse nurkadesse uued piduriklotsid. Ja kuna algeline aju näitas õlisensori viga,siis vahetasin ära ka õli temp ja rõhu andurid. Kässari klotsid olid ilmselt suht värskelt juba vahetatud,nii,et neid ei näppinud rohkem. Katkine esituli sai ka doonorilt asenduse. Ja kui kõikide muude asjadega saab tegeleda peale tööpäeva,siis maailma nõmedaima tööga,ehk elektriga peab tegelema võimalikult värskena,et vihast autot lihtsalt põlema ei paneks. Sorry no ei ole minu tassike teed need juhtmed. Harutasin kõik mis ei olnud tehasest maha. Doonorilt jootsin külge ka õigema tulepistiku selle imeliku sinise jubeduse asemele. 
Panin kõik kokku ja voilaa. Taga ei põle enam gabariit ja pidur ning ees pooltuled. Lõpuks leidsin keskonsooli juurest jämedast juhtmekimbust mõned katkenud juhtmed. Sealt oli mingit lisaühenduse teemat arendatud ja,eks kui ma üleliigseid juhtmeid sealt välja tirisin,siis ei pannud seda juhtmeporri seal tähele. Juhtmed uuesti kokku ja kõik põleb. Homme veel motonetist mingi universaalse numbritule vaatama ning ukseliistu tagasi teipima ning võibki ülevaatusele siirduda. Peale ülevaatust siis juba värvimine.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne