4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Tänasel jõululaupäeva laupäeval oli nii kena soe ilm, et hõivatud töökoda ei olnud takistuseks. Hr. L ja Hr. K tulid kohale ja vahetasid õues isuzul ühe esimese piduriketta, klotsid ja liugurid. 
   
Nikerdamist oli omajagu aga kõver, lekkiv hüdropress suutis ikkagi viimaste hingetõmmetega rummu ketta küljest lahti pressida ja pärast abs rõnga peale suruda....
Kui kellelgi seisab mõni hüdropress tühjalt, siis teeme kaupa. Võib ka laenuks, nõudmiseni.

Toredaid pühi kõikidele!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(22-12-2024, 02:14 AM)Telc Kirjutas:  /järellood järgnevad/
Niisiis.

Ahjud on käigus. Piltidelt saab näha ka, kuipalju on sõja ajal kasu keskkütteradikatest
       

65. brigaadi mehhaanikud said kätte tööriistakohvri, mis meile annetati. 
   

Ranger on Zaporižžjes, Soldatskij Privalis, lähiajal saab sealt koorma varustust peale ja läheb rindele.
   
Vasta

Transitile siis väike hooldus. Uued õlid ja filtrid. Uued stabikakondid ning piduriklotsid ette ja tagumised reguleerida. Damper hakkas ka jälle häält tegema ja see läks ka vahetusse koos popi veniva rihmaga. Lisaks läheb vahetusse ka agregaatide rihm koos pingutiga. Kuna väljas jahe,siis üritab käima saada ka webasto. Kuna ilmselt salongi soendus ei suuda külmaga tervet kongi soojaks kütta on plaan tekitada mingi kardina laadne asi teise istmerea taha. Siis vast ei ole väga külm tagasiteel.

https://youtu.be/XaPcgX4tLio?si=1qXEpXAjPS-0SgNg

Aga häid ja rahulikke pühi kõigile!!

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Aasta lõpus on tegevusi olnud omajagu. Esmalt suured tänud Hiteh autoteenindusele, kes annetas VW Transpoter T4 bussi.
   
Buss on küll seisnud aga korralik. Regulaarselt on liigutatud. Tegemist on muidugi ka aga hetkel jäi kokkulepe, et võtame töösse peale seda kui veebruaris praegu töös olevad autod ära viidud.

Detsembri arengutest tuleb ära mainida, et meie kauaaegne toetajaliige Tarmo, kes kodus Ukraina sõjaväele autosid korda teha nokitseb otsustas, et sügisel annetatud VW Caddy 393TNF tuleb enne aasta lõppu ära viia. Autol oli plokeerunud sidur, mis õnnestus küll lahti loksutada aga pikale sõidule sellega ikka minna ei julgenud. Endal oli see remondijärjekorras aga ukrainlased olid nõus sidurivahetuse ise ära tegema. Nii et pakkisime siduri (ostetud toetuskontolt 365.- €) kaasa, Tarmo tõmbas Caddy treileri peale ja viis kohale. Lisaks oli tema reisi autokolonnis üks meie Ford Ranger 282ARD, mille pildi ksf Telc siin üleelmisesse postitusesse lisas. Korda tehtud ja värvitud Tarmo enda poolt, auto hinna 1500.- € maksime Põhja-Tallinna toetuskontolt. Sellest hinnast 500.- € kandsid kontole reisisellid ise.  
       
       
Treileriga autokolonn tekitas Poolas reisimisel ikka probleeme ka. Abikolonn oleks tulnud registreerida aga trahvidest Tarmo õnneks siiski pääses.

Oma tegevused keskenduvad viimasel ajal kuuele autole, mis plaanis veebruaris ära viia. Nende kõigi kallal on veel tegemist aga jõulueelne aeg kippus olema nii kiire, et hullumaja. Vaikselt ikka asjad liiguvad ja entroopia väheneb.
Liikuvasse seisukorda on jõudnud ka Kalmistu kastikas Mazda B2500. Seal vaja ka veel vahekast, kardaaniristid, termostaat paistab olevat kogu aeg lahti jms vahetada aga sellega tahaks natuke rohkem enne ringi sõita, et julgeks pikale teele minna. Nii et otsustasin, et veebruaris ta kaasa ei tule. Parema meelega tegeleks välja tulevate probleemidega tee ääres siis kui on soojem. 
Üks mõte oli, et võiks selle auto ära värvida, ehitada kasti kuulipilduja või miinipilduja maketi ja kasutada autot aasta jooksul reklaamiobjektina. Nii et kui kellelgi on vanarauahunnikus, midagi, mis meenutab kuulipildujat või näiteks vana rauast traktoriiste siis palun andke teada! Päris kindel ei ole, kas mõte ka teostub aga kogume ideid.
   
Vasta

kuna statistikapealik isandpauk on juba nädalapäevad aastakokkuvõtet voolinud ja kujundanud siis puhtast õelusest käisin jõuluoste sooritamas ja tõin õuele Ssangyong Rextoni, tööpealkirjaga "Seewald"
Statistik peab nüüd taas hullukandle välja võtma ja 1200€ soetusmaksumust ja 55€ riigilõivu erinevatesse tabeliridadesse ja diagrammidesse lisama.
   

Esialgse ülevaatamise järel võiks masinaga pärast õlivahetust Ukraina poole ajama panna. Midagi katastroofilist pole. Ühest küljest on isegi raamikeevitamise võimalus olemas, samas on see  roosteauk raamitala kõige tagumises otsas ja vaid teoreetiline probleem.

Pildilt on muidugi näha, et autol on nina maadligi.
Asjatundjate sõnul on häda B-varuosadena soetatud esivedrudes, mis pole piisavalt jäigad.

Prooviks ründasin ühte lamavat politseinikku  märksa kiiremini kui ilus on. Vedrustus põhja või rattad koobastesse siiski ei jõudnud.

Variantidena on võimalus leida OEM pruugitud vedrud kuskilt lammutuskojast.

Samas tahaks targematelt küsida - kas neid keerdvedrusid kuskilt kataloogidest pikkuse-diameetrite-njuutonite järgi ei annaks tellida kui varuosakoodi järgi tellitud B-tükid lahjaks jäävad?
Vasta

Statistikaosakonnal oli kindlasti unetu öö, et kogu aruandlus uuesti asjakohastada. 

Hankeosakond soetas seepeale täna veel ühe Sorento.

/ja arvelaud klõbiseb, felixi vänt raksub ja sulg vatmanil kriuksub uut graafikut joonistada.../

Seda, et tänane ost läheb varuosadeks, ütleme statistikapealikule alles homme.  Cool
Vasta

Nonii.. varsti tuleb elektrikilbid kaitse alla võtta. 
Ksf. Rene01 voolis järjekordse raamiosa kilbi luugist.
   
Sellega peaksid Soront Passati keevitustööd olema lõppenud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ajasin järgmise mootoridoonori garaaži.
   
Pealt vaadates on üllatavalt kena, läikiv ja viisakas. Näiteks saab täisringi uksekäepidemeid, mis kipuvad katki olema. Igasugust muud pudipadi jagub ka kuhjaga küljest keerata.
Isegi originaaltung ja varuratta varras olid olemas.
Alt muidugi igakülgselt ja põhjalikult mäda.
Näidiseks pilt Eriti Sõltumatust Vedrustusest, mis ei sõltu enam õõtshoovast.
   

Harutasin nina laiali, et saaks homme mootori aiste vahelt välja tõsta.
Vasta

(27-12-2024, 20:19 PM)isandpauk Kirjutas:  Nonii.. varsti tuleb elektrikilbid kaitse alla võtta. 
...

Kas elektrikilbi materjal on kuidagi hää raamide paikamiseks? Vajate juurde?
Vasta

(29-12-2024, 10:31 AM)v6sa Kirjutas:  
(27-12-2024, 20:19 PM)isandpauk Kirjutas:  Nonii.. varsti tuleb elektrikilbid kaitse alla võtta. 
...

Kas elektrikilbi materjal on kuidagi hää raamide paikamiseks? Vajate juurde?

Lihtsalt sobiva paksusega levinud materjal, millel on palju taaskasutatavaid nurki.  Hetkel veel jagub.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tänase õhtuga sai mootor igakülgselt paljaks roogitud ja auto küljest lahti muterdatud. Ainult väljatõstmise operatsiooni riputasime homse varna. Las vedeleb raami vahel, on vähem jalus kui tõstuki nokas kõlkudes.

Nastik korjas auto küljest veel hulgaliselt pudipadi ära.

   

Kui kellelgi on õnnest puudu üks 2-DIN Androidiline automakk siis tasub ka meie poole pöörduda. Üks säherdune "telekas" kaunistab veel selle doonori armatuurlauda.
Vasta

Tarmo viidud Ford Ranger asus teenima 155. brigaadi 1. pataljonis. Foto auto üleandmisest.
   
Vasta

Panime täna ksf. Telciga ühe paki kokku. 
   
See siis jämedalt kolmekümne meie poolt Ulraina saadetud sorondi kohta kolmas doonormootor. Lisaks oleme saatnud ühe mootori kellegi teise annetatud/viidud sorondile ja paar rikkis katelt on läinud lihtsalt varuosadeks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Täna sai kaalule viidud selle aasta viimane vanametalli koorem.

Ja mootor sai kõlkuma, auto garaažist välja ja siis juba mootor alusele transpordiks valmis.
   

Eelmises postituses mainitud makist ka pilt.
   

Maki ühendamiseks kasutatud Wagod (20tk) kaasa ei tule  Big Grin
   
Vasta

Mul oleks võibolla ühte sorondi varuratast vaja. Täna avastasin,et ühel mineval on puudu. Homme tuulan oma varasalve läbi. Kuidagi nagu meenud,et mingi aeg ostsin kaks velge koos rehviga ja ühe kasutasin varurattaks ära,aga üks peaks veel olema. Aga krt ei meenu kas oli selle veljega mingi probleem või oli see Frontera varuveljega.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(31-12-2024, 02:08 AM)wagoneer Kirjutas:  Mul oleks võibolla ühte sorondi varuratast vaja. Täna avastasin,et ühel mineval on puudu. Homme tuulan oma varasalve läbi. Kuidagi nagu meenud,et mingi aeg ostsin kaks velge koos rehviga ja ühe kasutasin varurattaks ära,aga üks peaks veel olema. Aga krt ei meenu kas oli selle veljega mingi probleem või oli see Frontera varuveljega.

Originaalvaruratas olemas ja veel palju muud, kui vaja peaks minema. Tee nimekiri ja tule kasvõi täna õhtul järele. Ega siis doonoritelt ainult mootoreid saa...

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tolle Muhu saatusest paar pilti.
Vahekastist said rupskid ilma suurema austuseta välja kisutud ja ülejäänule korralik läbiotsimine igasugu jäänustest:
   
   

Üks vedru, mille nimi on clutch spring oli mööda kasti laiali ja mitmel pool vahel. Samuti plastseib katki. Isevärki vedru osakoodiga 1900.156.006 ei paistnud enam varuosa kujul ilma peal leiduvat. Õnneks üks hea inimene loovutas mõlemad oma puutumatust tagavarast.
   
   

Sellises kavalas kohas peidus oma munadega taldriku all:
   

Ja kokku tagasi. Kettad vanast puhtaks ja värske õliga kokku. Üks millimeetrine peiliseib ka vahele asendama tagumise pulsiratta kulunud osa.
Ega ta päris hea ei saanud, lontis keti asemele oleks tulnud oodata uut poole jaanuarini ja tolle kolme muna vastus, millele siis kui vaja elektromagnetiga pidurit pannakse, keerab tänu kulunud ketastele ka veidi liiga palju. Eks sõidukatse näitab, kas kõlbab sepik või tuleb sai teha. Halvemal juhul uuesti alt ja laiali. Alumise friktsiooni alla kulumise kompensatsiooniks mingi rõngas, uus kett ja kulunud plastseibi saab tänapäeval vast hoopis prinditud originaalpaksuses.

Jõuluvana oli helde, kuna polnud ammu selle Sorentoga kokku sattunud:
   

Kummaline garaaž on, alatasa käib mingi iludusvõistlus
       

ja paaritamine...
   

Katseliselt on kindlaks tehtud, et tulemus on parem, kui sildades on võrdsed peaülekanded. Peetis 3,333 asemele leidus varuosapangast samasugust ainult lülitatava difri korpuses, mis ilmselt töötab koos 4WD vahekastiga. AWD vahekasti juurde kuulub tavaline mittelülitatav differ ja tuli tigu+taldrik sellisesse ringi tõsta. Tuleb tunnustada tootja täpsust - hambumus sai ilma täiendava regullita väga hea. Crush sleeve laagrite vahel (masintõlkes meie kaunisse ja raskesti omandatavasse keelde 'purusta käis' Big Grin) saab millimeetrise peiliseibi alla ja läheb taaskasutuses jälle pinget pakkuma.
Vasta

Kerge SOS.
Kas kellegil oleks laenata või müüa plekkvelgesid 14" 4x100 valemiga ja eriti hea kui rehviga 185/70/14
Välimus ei ole oluline. Haagise tagavaraks vaja.

Vaja hiljemalt laupäeval kui koos rehviga olemas ja hiljemalt reedel kui ainult veljed.

Tel: 5 kuus  6 6 6 1 o o  või siia.

Head Vana Lõppu ka kõigile ja tulgu see uus parem kui eelmised!!!

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Panin sulle pildi posti kui sobivad ehk valuveljed ?
Vasta

Vana aasta viimasel päeval võtsime oma arvele veel ühe Sorento enne kui registreerimistasu peab maksma.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne