Annan kindlasti tagasisidet, kuidas tellitud võti ennast üleval peab. Olen arvestanud, et tegemist ei ole kvaliteettööriistaga. See on juba välistest gabariitidest ja eelkõige hinnast näha, et väga suurt varu selles võtmes ei ole ning seda ei maksa üle "pingutada". Võtme pilt (1/2"), mille ma oma esialgsesse posti panin ja mille täiendav foto üleval on, on oma reaalsetelt mõõtmetelt ikka väga suur. Juba väliselt võib arvata, et päris jõuline kett sees. Seda 7kg piirangut nägin ise ka ning sellega peab arvestama. Õnneks on suurus, mis enamasti on ka käe sees. Seega ei pea alati dünamomeetrilise võtme järgi haarama.
Aga eile ei andnud süda ikka rahu. Leiutasin nii kaua, kuni oma kangekaelse poldi ikkagi lahti sain. Tahtsin siia pilti teha, kus urruaugus see asub, kuid fotokas ei mahtunud ja asja arusaadavalt pildile ei saanud. Sisuliselt võtame 2" toru 50mm pikkuselt ja läbi selle peaks hakkama opereerima polti, mis on torust veel ca 20cm kaugusel. Lisaks muud kergemad takistused tee peal. Lahenduseks sai kaks 1/2" kardaani, mis fikseerisin omavahel kokku 90-kraadiseks nurgaks ja liimisin kokku kuumaliimi püstoli ning plastikuga. Pikk vars otsa ning nii sain selle asja läbi kitsa koha poldi peani toimetada ilma, et asi kokku variseks. Seejärel löökmutrikeeraja otsa, millega sain poldi lahti "ehmatatud" (plastik andis järgi ja kardaanid koos võimaldasid korraks 90-kraadise nurga all keerata). Käsitsi keerates see asi aga koos ei püsinud. Õnneks oli polt selline, et pärast ehmatust liikus kergesti ning selle lahti kruvimiseks ei kulunudki palju üle poole tunni
.
Tellitud võti aga jääb siis asja kokkupanemiseks ning tulevikus mutrite-poltide opereerimiseks auto mootori ja tulemüüri vahel. Näha on, et see on järgmine koht, kus sellist tööriista päris kindlasti vaja läheb.
Aga siinse foorumi kasutajatele veelkord suured tänud. Väga kiire ja asjakohane abi, nõuanded ning eelkõige soov aidata. Vägev!