25-01-2025, 13:07 PM
Alles mõni päev tagasi vaatasin sellist videot kus seda geomeetriat selgitatakse hästi. Nagu ikka, saab sätetest ka eestikeelsed subtiitrid peale panna, tulemus on täitsa mõistlik.
(25-01-2025, 12:20 PM)Raivo Kirjutas: Sellest võiks aru saada nii, et kurvi sõidetakse vale kiirusega (kurvi geomeetria ei vasta kiirusele).
Kui mina koolis käisin, siis õpetati, et kurvis on sisemise rongiratta kontaktpind rööpaga väiksema läbimõõduga (sest kontaktpind ei ole teatavasti horisontaalne (silinder), vaid kaldega (koonus)). Välimise ratta kontaktpind aga suurema läbimõõduga, võrreldes otsesõidust.
(25-01-2025, 11:39 AM)alfredo Kirjutas: Siinkohal vähe mõtteainet kaaskannatajatele. Teatavasti ühendavad Balti riigid oma raudteevõrgu Veebruarikuu 8-ndamal päeval veremaa omast lahti...
(26-01-2025, 18:48 PM)pannkook Kirjutas:(25-01-2025, 13:07 PM)olli Kirjutas: Nagu ikka, saab sätetest ka eestikeelsed subtiitrid peale panna, tulemus on täitsa mõistlik.kuda see käib?
Mulle pakub vaid inglisekeelseid
(25-01-2025, 15:39 PM)M.R. Kirjutas: See, et Partsi porganditel rattapaarid vastu ei pea on vana uudis, see oli teada põhjusmõtteliselt kohe.
Aga meie poliitikutele ja muudele asjasse puutuvatele pulkadele oli tarvis teha teisiti nagu euroopas.
Vaatamata sellele, et neid hoiatati ette, et R8-st tehtud rattad meil ei kesta.
P.S. Vigade parandus kursiivis
(27-01-2025, 23:11 PM)mutikas Kirjutas: Tulekustutuspallidest teab keegi midagi rääkida?Meil on mootoritel (siseruumis!) mingid Fogmaker seadmed peal. Firetek võiks osata aidata.
Vajalik töömasina mootoriruumi midagi.
(Eile, 11:34 AM)maaks Kirjutas:(27-01-2025, 23:11 PM)mutikas Kirjutas: Tulekustutuspallidest teab keegi midagi rääkida?Meil on mootoritel (siseruumis!) mingid Fogmaker seadmed peal. Firetek võiks osata aidata.
Vajalik töömasina mootoriruumi midagi.