4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Võib lattu piiluda küll jah. Kuigi kõige pealt pean saama selle krdi IMMO jamaga ühele poole. Muidu pole seda mõtet elustada ja läheks doonoriks.
Kusjuures naljakas on see,et kui IMMO põleb ja käima ei lähe,siis brake cleanerit sisselaskesse lastes läheb käima ja jääb käima. Kui sõitma hakata,siis kooleb mingi 500m pärast ära. Aga brake cleaneriga läheb jälle käima.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Minu arust ma katsetasin kunagi ja IMMO võtme ümber olev antenn/rõngas oli vahetatav. Nii et ma esimese asjana prooviks selle teise panna. Kui sul pole siis meil kuskil kindlasti on aga võibolla on see koht Saaremaa. Tagaluuke on seal mitu tükki.
Vasta

Siin on mai kuu Põhja-Tallinna abigaraaži kontoväljavõtte

EE387700771008885941
MTÜ Toeta Ukrainat

       

Mulle kahjuks tundmatu härra Mihkel on tähistanud mai alguses oma sünnipäeva ja tema sõbrad on meid selle puhul rohelisena märgitud ridadega toetanud. Mina omalt poolt soovin Mihklile kõike kõige paremat ja tänan tema sõpru ja samuti teisi, kes meie tegevust selliselt hindavad, et oma raha meie käsutusse annavad! Kollasega on märgitud Ukrainas elava ukrainlase toetus. Pean tunnistama, et neid on mul üsna raske vastu võtta, sest ukrainlastele on selle raha väärtus midagi muud kui meile. Sama kokteil, mis siin baaris maksab 15.- € on seal 2.-. Aga kui ukrainlased ise näevad meie tegevuses nii palju abi, et oma õlg rahaliselt alla panna siis annab see tunnistust ainult sellest, et teeme õiget asja.
Vasta

Töö käib nii sees, kui väljas
   

   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Hetkel sai üks Sorento asendatud hoovist teisega. Pea tossab otsas ja ei saa aru mis jama seal täpsemalt on. Põhjatallina garaazist saan teise immo vastuvõtja ka. Aga kole kahtlus,et viga on mujal.  Igaljuhul sai üks varem hangitud Sorento sisse aetud. Nagu ikka küljekarbid ja tagatiiva kaared ning "mõned" lapid raamile. Paak ka tilgub. Lisaks on seistes paksuks pundunud 4wd low lülitusmootor. See ootab ka juba Põhjatallinna garaazi "nõudmiseni" postkastis.
Kässarit pole ja piduriklotsid ka täiesti otsas. Lisaks jääb peale mõnda vajutust sidur lahutatud asendisse. Peale päevakest seismist saab jälle paar korda vajutada. 
Tellitud sai ka suur hunnik varuosasid mõlemale Sorondile ja ka Fronterale.
Augustiks tahaks mõned liikurid ikka joonele saada ja katsuda sinna ka kuidagi ära toimetada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Täna sai soront Vormsi edukalt korduva ülevaatuse. Peale suuremate tagasilöökide likvideerimist suundus masin pikemale proovisõidule.
   

Samal ajal valmistus Soront Peipsi-kaks ülevõõpamiseks
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(23-03-2025, 21:49 PM)Telc Kirjutas:  Isand Wagoneeri Ssangyongi saagat lugedes valdavad mind kahetised tunded.
Ühest küljest kergendus. Muidu oleks ma ise selle Sangaga hädas kui lits lapsega. Aga nüüd tegeleb asjaga vähemalt spetsialist, mitte diletant.

Lihtsalt ca 20a vana Ssangyongi kohta: nägin masinat, mis kole kui öö ja vaatasin TA registrist järele, mis imeloom see on. Oli Ssangyong Actyon aastast 2008. Igati vääriline nimi sellele koledusele.
Mis kirjutama pani, oli aga masina TÜV-ajalugu: läbisõit nüüdseks 79Mm, aga ülevaatused on juba olnud veermiku osas paras bingo: rooliotsad, šarniirid, puks(id). Lisaks mootori lekkimine ning hädad tuledega.
Antud isendil on veel janune nõrk bensumootor.
Point: see isend on täiendav kinnitus arusaamale, et vähemasti hiinlaste (edit: minu viga - Ssangyong on siiski Korea) esimestest katsetustest meie regiooni sobiva sõiduki tootmisel tasub kaarega mööda minna. Eriti veel, kui ka jupimajandus on, nagu on.

   

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Mis ma siin ikka seletan. Piltidel näha, mis toimub.
   

   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(01-06-2025, 20:29 PM)isandpauk Kirjutas:  Auto kapotil paistab üks tööriistakomplekt, mille annetas ksf. M.....   Ukraina mehhaanikutele saatmiseks. Kui on saadetud, siis anname teada, kuhu ja kellele läks.


mõned päevad tagasi jõudis annetatud tööriistakohver Volodimiri mehhaanikutele, kes on meid korduvalt igasugu muredega välja aidanud ja mis siin salata, ka meie tööd pidanud korduvalt üle tegema.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ksf. Telci juhtimisel on järgmised 3 masinat Ukrainas - Sorondid Vormsi ja Peipsi-kaks ning Tibu-kolksvaagen.
Vormsi soronti menetleti meie hoovil täpselt 775 päeva ehk mõne masinaga lähebki kauem.
Ksf. Telc kirjutab pikemalt, kui aega leiab.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Vormsilt toodud Sorentot on jah vahelduva eduga remonditud meeletu aeg aga see, et proovisõite alustas ta paar päeva enne väljasõite tekitas viimasteks päevadeks ikkagi avaldunud vigade parandamisega kiirustamise. Üldine õppetund on see, et sealt, kus tehnoülevaatus ei ole vajalik pole mõtet autosid osta.
T4 bussi jõudis Mux ära karestada aga siis ukrainlase palusid, et jätaksime ta värvimata. Hakkab tegelema tagalast ettevedudega ja roostesurmalapiline sobis neile. Nii et jätsime siis värvimata.
Vasta

Sellel nädalal pidin täitma MTÜ-le Põhja-Tallinna abiüksuse konto 2024 aasta aruande. See sai võrdlemisi lihtne:
  • viidud materiaalne abi -88 791,46 €
  • tegevuskulud 14,93 €
See tegevuskulu on üksik auto kindlustus, mis on toetuskontolt makstud. 

Ühtlasi täitsin paarikuise hilinemisega ära ka oma tuludeklari ja sain teada, et ise olen eelmise aasta jooksul toetuskontole kandnud 1500.- €. Lisaks sellele oleme kamba peale oma raha eest maksnud ülevaatused, mis 30 auto kohta on 1650.- €, kindlustused ja kohale sõitmise kütuse ca 7000.- € (selle on iga juht oma autole ise ostnud). Tööajale ei oska hinnasilti külge panna aga kui kulunud aja oleks vahetanud autode rehve siis tööga teenitud tulu oleks ilmselt samas suurusjärgus viidud materiaalse abiga. Mis omakorda tähendab, et 2024 viidud autode turuväärtus on ca 178 000.- €

Nagu Nassim Taleb ütleb, et kui millegagi  tegeled siis oma nahk peab mängus olema. Sellel juhul on ettevõte õigel teel. Ja mida ma eelneva jutuga öelda tahtsin ongi see, et lisaks toetajatele panustame ka ise päris märkimisväärselt, sest usume, et see, mida teeme on oluline. Ja oleme ausad, et eks selles tegevuses on Eestile natuke omakasu ka mängus, sest nii kaua kuni vene vägesid Ukrainas rapitakse on Eesti päris turvaline koht. Meie mikropanus aitab kaasa nii materiaalse abi kui ma moraalse toetusena, mis pole üldse väheoluline. 

Tänan kõiki, kellega koos ja kelle abiga me seda projekti teeme ja ilusat saabuvat võidupüha!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne