30-06-2025, 19:18 PM
(30-06-2025, 18:53 PM)iisak Kirjutas: Üks soront: https://www.facebook.com/share/1Ed4RCgBGi/
Ilma dokumentidetta vist raske üle piiri sõita
(30-06-2025, 18:53 PM)iisak Kirjutas: Üks soront: https://www.facebook.com/share/1Ed4RCgBGi/
(30-06-2025, 19:18 PM)klemm Kirjutas:(30-06-2025, 18:53 PM)iisak Kirjutas: Üks soront: https://www.facebook.com/share/1Ed4RCgBGi/
Ilma dokumentidetta vist raske üle piiri sõita
Ok. Üks mootor on samuti mis 4wd sisse krutib vahekastis.
(30-06-2025, 22:35 PM)wagoneer Kirjutas: ... 4wd low ei lülitu...Selline juhus oli ka. Ravimine oli lihtne - tuli läbida RTFM protseduur, mille käigus tekkis teadmine, et M/T kasti puhul on vaja lülitumiseks sidurit all hoida...
(01-07-2025, 09:40 AM)wagoneer Kirjutas: Mul lülitusnupul 2 asendit. Ehk 4wd(piltlikult öeldes püsiv 4wd) ja siis 4wd/low. Ehk see TOD peaks reaalselt ise jagama vastavalt vajadusele vedu sildade vahel ja on kogu aeg aktiivne. Low lülitab vahekastist mehaaniliselt ülekannet ning siis peaks see TOD süsteem minema suhtesse 50:50 sildade vahel.
Praegu just plahvatas,et äkki on asjaga seotud ka mitte toimiv ABS (peale põlengut hakkas tuli põlema ja ei tööta). Kuidagi peab ju see TOD aru saama mis libiseb ja mis ei libise,et lisada vastavalt vedu. Krdi ajukümnastika. Fronterad on lihtsad. Asjad toimetavad vaakumiga ja on mehaanilised. Ei ole igasugu mambojambosid seal veel leiutatudOk. Üks mootor on samuti mis 4wd sisse krutib vahekastis.
(27-06-2025, 16:55 PM)Telc Kirjutas: Sel nädalavahetusel poseerib meie saavutus Vana-Vigalas, Hard Rock Laagri väravas!
. Seekord sellest abi ei olnud. Kuigi siit tärkas jälle mõte,et äkki siduripedaali andur otsad andnud ja TOD aju ei saa infot?(01-07-2025, 10:41 AM)margus61 Kirjutas: Selline juhus oli ka. Ravimine oli lihtne - tuli läbida RTFM protseduur, mille käigus tekkis teadmine, et M/T kasti puhul on vaja lülitumiseks sidurit all hoida...
AWD kettapaki test võiks olla umbes selline, et seisva mootoriga vähemalt 1 esimene ratas õhus (tagumised paigal) keerata esimest kardaani või ratast ja peaks tunda olema veidi rasket käiku nagu friktsioonketastega limited slip difri läbilibisemist. Siis mehaanika töökorras. Kui esimene ja tagumine kardaan jäigalt koos, siis mehaanikaga jama.


(02-07-2025, 08:39 AM)wagoneer Kirjutas: ... Aga mis endiselt ei toimi on 4wd/low. Peab aja tekkides süvenema hakkama,et mis seda ahelat reaalselt juhib...Vt. käigukasti ülemise osa peale, seal 2 lülijat/asendiandurit. Vist oli nii, et juhipoolne on tagurdustulele ja parempoolne vaba käigu neutral switch. Äkki see on ka mängus Lo lülituses ja ei toimi või on ühendus katkenud.
. Riiulites tuhlates leidsin mingi ventika mis natuke modifitseerides sobis enamvähem etteantud avausse. Samuti sai ennetavalt tellitud ära see kontroller riiulisse mis nüüd kasutusse läks.
