4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Hiacel juhiuks enam viltu ei vaju ja lävepakul võib viibida niipalju inimesi kui mahub. Aga mõned kohad veel ja siis saab teisele poole siirduda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Hiace keevitused lõpetatud. Tagapidurite torumajandus veel ära lõpetada,tuled ja viled ka üle vaadata ja võiks prooviringile minna.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
   

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Hea õppematerjal, meil ka üks hiace hoovil, millel ilmselt sama plekitöö tegemist tahab. Tänan!

Täna sõitis omal jalal otse Tamperest, olles vahepeal laeva kõhus, meie hoovile meie koopa  esimene hilux. Vana nagu dinosauruse ...., tagaveduline ainult aga kingitud hobuse suhu ei vaadata. Kobeda rehviga on see kulda väärt pill isegi maastikul. Vabalthingav katel ei väljutanud tibagi suitsu aga generaator vajab remonti, kojamehe mootor vahetust, veidi plekki karpidele ja siis ülejäänud on vaid kukepiss.
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ma Telcile ka mainisin,et mul on Hiacele üle ülemised õõtsad ja alumised zarniirid mis minu omale ei sobinud. Sobivuse korral tooks nad teie Hiacele. 
Ehk siis üleliigne õõts kinnitud kahe poldiga raami külge. Mul aga kolme poldiga. Ja zarniir on mul kinnituspoltide "keskel" üleliigsel aga nihkes.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

"Kus Hiacet, seal nu**i!", ütleb uuema aja vanasõna Harjumaalt.

Paar päeva tagasi toimus Pelgulinnas küljekarbi pidulik avamine. Ainsa kohaletulnu meel läks kurvaks.
   

Karbi asemele lõigatud august paistis auk sisemises karbis. Täpsemalt öeldes on kunagi juba üks remont tehtud ja sisemist karpi on lapitud nii pikalt nagu seda oli lihtne ja mugav teha, ehk siis sirge osa juhiuksest tagarattani. Astmelaua ja B-piilari ümbrus on masendavalt mäda.

Nagu juba õpetaja Laur ütles - kui tervet karpi ei jõua, tee pool. Eile sai tükk toruisolatsiooni plekki taaskasutatud küljekarbina.
   

Samuti sai eelmainitud sisemise karbi osas külge keevitatud esimene 10cm värsket materjali. Nüüd on vähemalt mingi sirge ja keevitatav serv, kust edasi minna.

Nagu Viimsi nelikveolisel, nii ka meie tagaveolisel lekib karteripõhi. Uue õlipanni otsingud käivad.
Vasta

(27-07-2025, 19:34 PM)Dexter Kirjutas:  
(27-07-2025, 19:04 PM)wagoneer Kirjutas:  Seega kui kellegil on üle kahte kasutatud aga korraliku mustriga 31x11.5xR15 rehvi,siis oleks neist huvitatud,...
 Soovitud mõõtu pole kuid pakkuda jooks (4tk) Ug500 rehve mõõdus 235/70R16. Rehvidel vanust aastaid palju aga väga vähe kasutatud. Seega mustrit ja naelu jagub.
Asukohaks  Saaremaa. Rolleyes
Tõin ksf Dexteri rehvid ära ja panin lattu. Järgmise reisiga lähevad kaasa. Ilmselt nii, et kohale sõidab suvekatega ja seal paneb karvased naelad alla. Nii pole mõtet hakata neid välja kiskuma.
Dexter mainis veel, et see on hull värk, mida me teeme. Kõlas nagu tunnustus Smile

     
Vasta

Tsitaat:Dexter mainis veel, et see on hull värk, mida me teeme. Kõlas nagu tunnustus

Mitte ainult tunnustus, vaid kiitus ja sügav kummardus teie ees, kes te enda vaba aega sisustate kiiduväärt tööga meie rahva eest.
Vasta

Fordi pikap 2003a pakkuda doonoriks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(23-08-2025, 17:57 PM)allarmiin Kirjutas:  Fordi pikap 2003a pakkuda doonoriks.

 helista 5 I I 4 2 3 8 ja räägime. Ühe sellise taastamine praegu käib... ehk saab midagi asjalikku sealt.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ma olen nüüd mõne nädala linnast ära olnud aga vana arm ei roosteta.. või noh tegelt natuke ikka roostetab.
Igatahes panin Rangerile alla tagumised rattad ühe pidurisadula ja esistange. Teise sadula liuguri välja saamisvõistluse võitis täna sadul. Induktsiooniga kuumutasin punaseks ja sain ringi käima aga välja veel mitte. Lisaks tuvastasin, et turbo vahejahuti on väljast paksult õliga koos sest selles on auk.

           
Vasta

Hiacel sai täna välja lõigatud juhiukse lävepakk ja Aeromotorsist soetatud remondiplekk asemele õmmeldud. Sisemise karbi mädanenud osa sai ka näppusattunud plekitükist välja vingeldadud ja külge.
Ja astmelaua peale panin ka tüki plekki.

Nüüd on plekitööd karbi alguses ja lõpus tehtud, vaja vaid otsad keskele kokku tuua.
   
Vasta

Mõtlesin siis,et võtan järgmiseks L200 ette. Aga kohe tekkis kerge probleem. Kuna alla on pandud mingid popimad veljed,siis rattamutrid on mingid debiilsed sisekantidega. Autos olnud savist tehtud võti neid rämeroostes mutreid lahti ei keeranud. Või noh ühe sain kätte.
Nüüd oleks vaja teada millisest poest leiaks sobilikku võtit? (tavalised tähikud on erinevad ja ei toimi).  Või oleks kõige kindlam lasta keevitusega polt külge ja nii üritada?
Teiseks kui oleks kellegil normaalsemaid velgi L200 le,siis oleks huvitatud. Lisaks ka tagaluugist ei ütleks ära.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Krt mul vist isegi on midagi taolist, aga muidu sai neid kohalikust autopoest kui uusi mutreid tellisin. Möistagi on neid sada erinevat versiooni...Oli mingi möneeurine junn, samas sul vöibolla töesti on lihtsam nad sealt keevitusega eemaldada, vaevalt söjas keegi rattaid varastama jöuab minna....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Ma arvan samuti,et läheb keevitusega polt külge ja krutin nad ära. Need veljed alla ei jää ka kuna offset on ikka rämedalt väljas(45mm kerest eemal). 
Üks küsimus oleks veel.
Kas on kellegil võimlaust treida 15" velje siseava suuremaks. On jooks Frontera velgi,aga neil on siseava 100,+midagi mm kuid L200-ja jaoks oleks vaja 108,+ midagi mm.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Ära neid mutreid keevitama hakka, nendele velgedele sobivad ainult sellised mutrid.
Kui veljed kaasa annad autoga siis ilma nende mutriteta pole midagi teha.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Neid velgi alla ei jäta,sest offset on liiga vale nagu kirjutasin ülal. Sinna jah teist tüüpi mutreid panna ei saa. Seda enam pole neid mõtet UA-sse saata. Kaob võti ära ja ongi kogu moos. Küsin hommikul Kummiproffist,et kas äkki leidub midagi kõvemat mis sobiks ja ei oleks savist tehtud,et neid kinniroostetanud mutreid keerata. Kui ei ole,läheb keevitamiseks ikkagi. Pole kahjuks aega mööda linna hakata sobilikku asja otsima.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Nende mutrite rikkumine pole eriline kaotus, pole kallid. Ja velgede uus omanik ei pruugi sama keermesammuga niikuinii pääseda.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Ma prooviks enne keevitamist sinna mingi ligilähedase 1/2 sabaga torxi või 12 kandiga M.... otsiku sisse lüüa. Nüpeldamine teeb juba niikuinii poldi lahtikeeramisel pool tööd ära. Pärast tooks riistamarketist rikutud otsa asemele uue. 5-6 eur otsa eest on kukepea iga mutri keevitamisega võrreldes.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(24-08-2025, 21:23 PM)isandpauk Kirjutas:  Ma prooviks enne keevitamist sinna mingi ligilähedase 1/2 sabaga torxi või 12 kandiga M.... otsiku sisse lüüa. Nüpeldamine teeb juba niikuinii poldi lahtikeeramisel pool tööd ära. Pärast tooks riistamarketist rikutud otsa asemele uue. 5-6 eur otsa eest on kukepea iga mutri keevitamisega võrreldes.

Seda sai juba ka tehtud. Aga keerab üle ja tolku polnud. Lisaks üritasin mingi tagurpidi keermega junniga mis mõeldud murdunud poltide väljakeeramiseks keerata. Aga ei miskit. See tööriist on aga nii rabe,et murdus samuti kohe ära. Need mutrid on lastud looma jõuga kinni. Lisaks on nad saanud soolast merevett ja mutrite otsad on lahtised. 
Ega see keevitamine mind ennast ka väga motiveeri,aga kangesti tundub,et muud väljapääsu pole.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Raamivahetust läbiv Ranger sai täna pidurisadulad külge. Liuguri välja saamiseks oli vaja lihtsalt suuremat haamrit. ABSi juhtmestiku mõistatasin ka külge tagasi. Käisin vahepeal Ristiku tänaval ühe suvalise sama suguse kastika alt vaatamas, et, kuidas see käib aga sellel polnud ABSi. Siis leidsin ikka ise õige teekonna.
Teine ABSi kaabel oli katki hõõrunud. Kuna uut sama sugust leida ei õnnestunud (numbri järgi pakutavad on kõik valed) siis paikasin ära ja jootsin kaablile jupi vahele. 
Lisaks keevitasin kere külge kinni piduritoru hoidiku  ja ühe murdunud kaablikõrva. Nii see päev õhtusse sai ja vahepeal sain ikka õnneks kenasti kastetud ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne