(24-08-2025, 19:48 PM)tõnn Kirjutas: Ära neid mutreid keevitama hakka, nendele velgedele sobivad ainult sellised mutrid.
Kui veljed kaasa annad autoga siis ilma nende mutriteta pole midagi teha.
Mida silmas pead täpsemalt? Padruniga tavamutri keeramiseks puudub ruum?
Täpselt nii, see mutriauk on nii väike, et normaalne mutter ei mahu sisse. Tehtud ainult selliste tähikuga mutrite jaoks.
Tean kuna mul selliste mutritega veljed kastiauto all.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2025, 08:28 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(24-08-2025, 16:41 PM)wagoneer Kirjutas: ...,siis rattamutrid on mingid debiilsed sisekantidega. ...
Nüüd oleks vaja teada millisest poest leiaks sobilikku võtit? ...
Kas induktsioonkuumutajaga neile mutritele ligi ei saa?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Balti Autoosadest tellisin 5tk neit tähikvõtmeid (1.30tk) Kaks jäi lõpuks terveks. Kolm mutrit keerasin seest tühjaks ja lahti saamiseks keevitasin poldid sisse (samad katki keeratud võtmed ). Ma tõesti ei saa aru miks inimesed oma elu ise keeruliseks tahavad teha. Aga ma olengi rumal ja ei saa paljudest asjadest aru. Igal juhul käes ja kastikas asetatud tõstukil pukkidele nii,et raam suht õiges asendis oleks. Esipidurid kangutasin ka lahti. Vist peaks ka klotsid vahetama Ühesõnaga defekteerisin nii palju kui oskasin ja tellisin hunniku asju ära.
Sorondil lisaks 4wd low puudumisele endiselt oli ka väike probleem selles,et tankida sai vast max 5L korraga. Kuna see pole jätkusuutlik siis parandasin mitte käivituva Sorento paagi ära. Keretina läks peale ja vähemalt päev otsa seina ääres seistes midagi ei lekkinud enam. Alt võetud paagis oli auk küljel alaservas(keerasin kruvi sisse,et liiga välja ei lödiseks maha võtmise ajal), lisaks siis ka tavaline koht tagaosas mis lekib. Eks mingi päev teeb selle ka korda mitte käivituvale Sorentole.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071
Lapitud paak Sorondil all ja sai ka triiki täis pandud. Tundub,et parandatud koht jäi pidama ja ka mujalt ei leki.
L200 lammutamine sai ka alguse. Siis meenus,et kunagi ühel punasel vanal Fronteral olid all mitte originaalsed veljed mille keskava oli suurem kui pidi. Rehvid sealt läksid UA-sse,aga veljed jäid vedelema. Kaevasin nad välja ja voilaa. Olemas. Täpselt need mis vaja
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071