4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Vaata palun valges ja vajadusel lambiga läbivalgustades üle kõik piduriõli anuma sektsioonid. See tule põlemaminek ei sobi kuidagi pildile koos vedeliku mittekadumisega.
Kui ei leia midagi muud, siis tuleb see peasilinder ikkagi ära vahetada.
Seda ei juhtu eriti tihti, et seal tihendid lähevad aga see-eest võiks varuosa olla odav Big Grin

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Kui see vedelik jookseb läbi manseti silindri vedruruumi siis on piisav  et nivoo korraks langeb ja tuluke süttib.
Vasta

Japsidel võib selle punase hüüumärgiga tule põlema panna ka ebapiisav piduri vaakum (eriti kui pedaali pumbates see juhtub) - andur on tavaliselt pidurivõimendi kopsiku küljes.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Walteril õigus. Lihtsalt vaakumi andur on eraldi asuva vaakumipotsiku küljes. Kui sealt pistiku nüüd lahti võtsin,siis põleb tuli püsivalt.
Hoovis katsetus näitas,et tagumised pidurid on millegi pärast täiesti 0. Esimesed võtavad põhjast võrdselt. Aga tagumisi võib pumbata enne pidurdamist ,aga ikkagi 0.
ja endiselt ei ole nivoo langenud. Äkki vaakum osaliselt lahja? Samas miks siis tagumised pidurid peaks ära kaduma?

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Kui tagumised ja esimesed pidurid on peasilindri erinevate sektsioonide alla ühendatud, siis on ühe sektsiooni mansett lepingu lõpetanud. Vaata, kuhu torud kokku jooksevad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ma jah tegin selle tehase regulaatori ja risti rästi jooksvate piduritorude asja lihtsamaks. Regulaatorit ei ole enam ja pumbast üks kontuur tuleb taha ja teine ette. Ega seal vist jah palju muid variante pole kui pumbas miskit. Lihtsalt peab tõdema,et mõnede autoaastate jooksul pole sellist asja ette veel tulnud. Tavaliselt on ikkagi kusagilt hakanud vedelikku ka lekkima. Ja see mitte lekkimine ajaski juhtme natuke sassi  Big Grin

Aga positiivne on see,et 4wd toimis adekvaatselt.  Kuna natuke läksin ka teelt välja,ning üle mingi madalama kraavi ja jäin pidama enne vastassuunda eraldavat metallpiiret,siis oli buss seal natuke vildakil. Vastassuunast tulnud veokamees kes oma rekkakga ka pidi ikka päris usinasti pidurdama tuli abi pakkuma,et uurib lällariga äkki kas keegi on teiselt poolt tulemas,et välja tirida. Aga natuke pusimist ja välja ta tuligi. Taga on lukuga sild ka Hiacel. Nagu targad ütlevad,siis alati tuleb midagi positiivset leida  Big Grin

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Kui peapumbas leke on, siis ainuke koht, kuhu minna, on vaakumpotsik. Sinna mahub palju, nähtud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-09-2025, 09:19 AM)wagoneer Kirjutas:  Kangi otsas on see nupp millest tuled sisse lülitada. Mul nusserdas see lüliti korra ühel. NImelt kui sealt tuled "sees" asendis ei ole,siis ei lülitu ka kaugtuled(vilgutada saab). See kui automaatselt käima pannes tuled põlema lähevad ei lugenud. Ma tegin lihtsalt eraldi lüliti armatuurile.

Jah.. sul on ilmselt õigus. See keeratav otsalüliti ilmselt ei toimi jah korrektselt, sest põhimõtteliselt ei tee selle keeramine midagi. See keeramine liigutab seda valget lüliti osa üles - alla. Ja seal taga on mingi veider kuulikeste ja vedrukestega solenoidi meenutav liugur. Kui nüüd uuesti lahti võtta siis peab selle hingeeleu vähe põhjalikumalt uurima.
   
Vasta

(22-06-2024, 23:53 PM)Telc Kirjutas:  
(22-06-2024, 23:44 PM)Marko Kirjutas:  Huvitav-huvitav, ma korra pakkusin Escorti universaalkerega, sellele oli konkreetne ei vastuseks, läks vanarauaks. Kas on olud muutunud, või on ukri sullerid leidnud võimaluse sihitud abi kõrvale toimetada? 
Ma pole pahane, et annetus ei sobinud, lihtsalt torkas silma, et sisuliselt sama asi nüüd sobilik võib olla.
Ma ei tea, kellele ja millal sa seda pakkusid. Seega ei oska isegi kõikide meie koopa meeste kaalutlusi selgitada, aga olud on kindlasti muutunud

Milline on hetkeseis staabiautode või evakuaatoritega? Ilmselt jääb mu 850 üle ja paras hetk sellele viimane töökoht leida. Ei ole BMW, Volvo on, universaalkerega. Vajab nokitsemist muidugi, palju asju on laos olemas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Evakuaatoriteks bensukaid vast mitte,aga kõiksugu muudeks liiklemisteks mis jäävad tagala ja staapide jne. vahele kindlasti kasutatakse.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

(06-09-2025, 17:03 PM)Marko Kirjutas:  
(22-06-2024, 23:53 PM)Telc Kirjutas:  
(22-06-2024, 23:44 PM)Marko Kirjutas:  Huvitav-huvitav, ma korra pakkusin Escorti universaalkerega, sellele oli konkreetne ei vastuseks, läks vanarauaks. Kas on olud muutunud, või on ukri sullerid leidnud võimaluse sihitud abi kõrvale toimetada? 
Ma pole pahane, et annetus ei sobinud, lihtsalt torkas silma, et sisuliselt sama asi nüüd sobilik võib olla.
Ma ei tea, kellele ja millal sa seda pakkusid. Seega ei oska isegi kõikide meie koopa meeste kaalutlusi selgitada, aga olud on kindlasti muutunud

Milline on hetkeseis staabiautode või evakuaatoritega? Ilmselt jääb mu 850 üle ja paras hetk sellele viimane töökoht leida. Ei ole BMW, Volvo on, universaalkerega. Vajab nokitsemist muidugi, palju asju on laos olemas.

Kindlasti leiab sellele tegevust.
Vasta

Raami esiosas siis ka igasugu kohti tugevdatud värske materjaliga(parem pool küll alles tehtud). Lisaks kõik uued piduritorud ja taga uued silindrid ja klotsid. Õnnestus saada ka sobiv poolass taha. Samuti ka puuduv esistabikas ja mõistlikult roostes tagaluuk Siinkohal pean tänama omal poissi,kes mööda lammareid ringi tuuritas. Kuna vaakumi torud ja salvestuspaak olid ammu ära mädanenud ei liikunud esisilla lukustus enam. Sai see korda tehtud ja uued vaakumid veetud. Nüüd lülib kenasti. Kõik õlid ja filtrid ka uued. 
Kokku kulunud 69h aega,millega midagi muud ju teha ei oskakski.
Teha veel:
1. Vasak esiraam korrastada
2. Vasakule uus amort
3. Tagasillale uued amordid
4. Intercooleri kinnitused korda teha (radikas on vahetatud ja nüüd ripub cooleri esiosa nipukate najal)
5. Kastile alla mingi tugevdusraam leiutada,et see pehkind asi seal natukenegi koos püsiks.
6. Leida õlileke.
7. Tuled korralikult tööle saada (lõhnab sama asja järgi millega ka ksf. Nastik maadleb)
8. Radiaatorile ülemised kinnitused ja mingi koda ventika ümber leiutada
9. Küljekarbid ära keevitada


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   


UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Mazda kastika tulede lüliti sain korda. Seal valges karbis ei ole midagi muud kui sild ja vahetasin kuulide all vedrud tugevamate vastu. Seda suures osas põhjusel, et suutsin ühe vedru ära kaotada. Igatahes peale seda toimus lülitamine testriga mõõtes normaalselt. Küll aga selgus, et tulede juhtmestikku on pandud lisarelee ja selle korrastamisega ei jõudnud enam tegeleda, sest päev sai otsa ja auto sõitis käest minema. 
Uus gene sai ka peale. Nüüd laeb ka tühikäigul, muidu laadis ainult kõrgetel pööretel ja läks soojaks.

       
   

Vivaro mootori osas sain targemaks, sest konsulteerisin spetsialistiga, kes ametlikult neid pihusteid eemaldab. Ma olen nüüd suvi otsa erinevate eraldusõlidega pihusteid leotanud ja vahel pneumotõmbajaga proovinud kas tuleb? Mingeid edusamme selles osas ei ole. Sain selle mootori kohta teada sellised faktid:

1. Kuna pihustid on augus siis vesi poeb sinna vahele, aurustub ära ja alles jääb katlakivi, mis paakub kinni. Seega võidelda ei tule mitte rooste vaid katlakiviga kui tahta kätte saada. See seletab ehk natuke, miks eraldusõlid ei ole töötanud mitte üks raas.
2. Pihusteid saab kontrollida mõõtes pistikust takistust. Peab olema 180 kΩ . Üle 150 kΩ on OK. Kui on vähem siis on pihusti pekkis.
3. Minu hangitud mootoril on teised pihustid takistuse mõistes OK aga esimene, millel pihusti polt puruks oli keeratud ongi katki.
4. Kui pihustid on nii kinni nagu nad mul on, et poldid ka lahti ei tule peale paari kuud leotamist siis võib rahulikult ilma pihusti kinnituspoltideta ringi sõita. Spetsialist andis 99% garantii, et sõiduga need pihustid ka lahti ei tule. Oma hüdrotõmmitsaga suudab ta selle pihusti välja võtta aga ilmselt tuleb kolmes osas ja viimane ots tuleb välja puurida. Töö maksab sealjuures rohkem kui see mootor.

Lühidalt jõudsin järeldusele, et võtan selle mootori endale koolirahaks ja maksan selle ostmiseks kulutatud raha toetuskontole ning proovin leida korras pihustitega uue mootori. Ühtlasi proovin, kas sidrunhappega leotamine töötab katlakivi eemaldaja ja pihustite eraldajana paremini? Tõenäosust pean üpris väikseks, sest pragu, mille kaudu ta peaks pihusti ja ploki vahel mõjuma on siiski imepisike. Aga noh.. proovida võib. 

   
Vasta

Sain veel Vivaro mootori asendamiseks soovituse, et bussi pealt seda leida on suhteliselt lootusetu või siis on kõigil sama moodi pihustid kinni. Küll aga on sama mootor kasutusel sõiduautodel ja asendus tasubki sealt võtta. Kinnitused kõik sobivad, turbo ja mingid manused tuleb ümber visata. Tänu turbode erinevusele võivad kilovatid ka erineda vajalikust 84kW-st. Et asi liiga lihtne ei oleks siis variante on 2 - nukkvõlli anduri taga 1 laba (sobiv) ja nukkvõlli anduri taga 4 laba (mittesobiv). 
Tehisaru andis mulle sobilikud mudelid, millelt otsida. Kui kellelgi on midagi sellist pakkuda (auto või mootor) siis andke palun lahkesti teada!

Opel Zafira B (2006–2011, 1.9 CDTI asendaja)
Opel Vectra C ja Signum (u 2006–2008, 2.0 CDTI 110–125 kW, sama perekond)
Renault Laguna II/III (2005–2011, 2.0 dCi 110–150 hj)
Renault Espace IV (2006–2010, 2.0 dCi)
Renault Koleos I (2008–2014, 2.0 dCi)
Renault Megane II/III (alates 2006, 2.0 dCi 110–160 hj)
Nissan Qashqai J10 (2007–2013, 2.0 dCi 110–127 kW)
Nissan X-Trail T31 (2007–2013, 2.0 dCi)
Vasta

Natuke lõigatud värsket materjali ja külge plärtsutatud. Taga ja esiamordid ka all ning cooler ja radikas seisavad samuti nüüd ilma nipukateta. Tagaluuk sai ka külge.
Väike testsõit tõestas,et esisilla lülitused toimivad ja kuna nüüd on vaakum olemas,siis liigub ka turbo nii kuis peab. Kütusenäidik tundub ka ikka,et töötab peale 20L tankimist nagu liikus midagist. Elektriga on ka mingi kala. Kojameeste särts tuleb ja läheb. Samuti vahelduva eduga kaovad vaskaul ja paremal pool tuled ära.
Tagakardaanil ristid täitsa kinni ja läbi. Samuti keskmine laager. Aga vähemalt mootro/käigukast/sillad/pidurid toimivad kenasti esialgu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
       

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Ukrainlased küsisid 1996a Nissan Pick-Up / King Cabile tagasilda või tagasilla reduktorit. Kui kellelgi on selline sild või reduktor kuskil vedelemas või teab, kust see oleks soodsalt hangitav siis palun andke teada!
Ülekanne  37/8=4,652
VIN: JN1KSMD21U0415718

   
   
Vasta

Äkki keegi teab kedagi või vedeleb kellegil endal üleliigne korralik Nissan Teraano 2 3.0TD mootor,mida sooviks mõistliku raha eest UA omadele loovutada? Pada läks kotti ja oleks uut asemele vaja. Saaks jälle auto liikvele.

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Isandpaugult saadud vihje viis lõpuks selleni,et täna lohistasin 350.- euro eest ära Rakvere tagant Opel Frontera mis natuke kannatada saanud. Idee on saada selle abil liikuma roheline Frontera millel oli kokku jooksnud kas siis tagasild või käigukast. Igaljuhul olid tagasilla taldrik ribadeks ning sild kinni kiilunud ja käigukastist kostus ka ragin ainult. Ehk vaja sinna tagasilda/käigukasti ja tagakardaani. Reaalselt on olemas kaks tagasilda,aga mõlemad on vale ülekandega. Sellel aga on sobiv ülekanne. Siis vedeleb hoovis üks hõbedane Frontera millel on KSP katki. Nii,et loodetavasti saab ka sellele eluvaimu sisse nüüd,sest sinna doonorile on juba paigaldatud uus renoveeritud KSP koos ajuga. Kõikide varuosade eest eraldi küsisid ärikad suurusjärgu 1500.- EUR-i mis oli ka põhjuseks miks ma neid ostnud ei olnud. 
Auto oli peale laksu pool päeva ka katuse peal ja käivitatud rohkem poldud seda. Ega muidu und ju tuleks kui ei prooviks käivitada. Tööle jõudes sai aku peale ja sõber lasi brake cleanerit natuke ning käima ta läks. Kerge ehmatus tuli ka kui mootor natuke lõhkuma läks kuna silindrites oli ilmselt üksjagu õli. Aga töötab. MIda oligi vaja kuulda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Eile õhtul toimetasid Põhja-Tallinna garaaži ümber suuremad abijõud. Mux remontis ära Kohila Sorento tagumise ukse, mis ei avanenud ja tagaluugi, mis ei sulgunud. Mõlemad lukumehhanismid käisid korduvalt küljest ära ja pulkadeks laiali.

Me AP ja Rene01-ga tegime tööd 18:00 - 22:00 Rangeri kallal. Kapotialune sai kokku. Kõige rohkem pusimist oli turbo vahejahutiga, mis tuli suurem. Nii et sellele tuli ka alusraam suuremaks keevitada ja ühtlasi külge minevad torud ümber disainida. Külge sai ka käsipidur, küljekarp sai lapitud, salongi said puhtaks pestud põhjamatt ja istmed. Ka nende juures päris ilma keevituseta ei pääsenud, sest üks istmepolt oli lahti võtmisel vaja läbi lõigata ja nüüd tuli sinna mutter vastuseks asemele keevitada. Ja lõpuks said istmed sisse.
Kokkuvõttes võib tõdeda, et asjad mis tunduvad, et võtavad aega pool tundi siis tegelikult läheb 2.
Nüüd ei olegi muud kui paigaldada käigukangid, keskkonsool, piduriõli, roolivõimu õli ja jahutusvedelik ja võib juba käima panna. Tundub mingi poole tunni töö Smile

       
Vasta

Kas sellega oleks midagi peale hakata? Või on liiga luksuslik rindele saatmiseks?    
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne