4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Mul on kogemus diiselmondeoga kus ka kütus alla vajus , lahenduseks pani üks diiselautodega tegelev isik torustikule klapi mis ei lasknud kütust alla vajuda , lihtsalt , äkki on abi sellest ka sel korral .
Vasta

Üks Ukraina abistajate seltskond otsib u. 7-8 oktoobril startivasse konvoisse kaubikuga juhti, kes saaks oma kaubikule ka kerghaagise sappa võtta. kütus makstakse kinni ja teine juht antakse kaasa. Lääne-ukrainast kaugemale ei minda, ära ollakse ca 4 päeva. Kui keegi tunneb, et isutab, siis minult saab kontaktid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

   

Kobeda Hiluxi sihtotstarbelise korjanduse seis on tänase lõuna seisuga 3509EUR ehk poolest koerast on juba üle saadud - puudu veel 2491EUR. Peale eelmist vahekokkuvõtet lisandunud toetustest ülevaade all.

   

Käisin vahepeal masinat taas vaatamas, panin kapoti liikuma ja vedasin aku laadima, et kui asi vormistatud, saaks masinaga otse meie koopasse iluravile sõita.

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

L200 saaga jätkub. Hakkasin hammasrihmasid vahetama. Katteid eemaldades sai juba selgeks,et vända ja nuka simmerid lekivad mõnusalt. Lahti keerates vända otsast polti mis rihmarattaid hoiab, oli see põhimõtteliselt näpuga kinni. Rihmaratas seest loperguseks loksunud. Õnneks see rihmaratas täitsa saadaval ja ei maksa ka neeru. Aga see loperdamine oli kinni valtsinud hammasrihma ratta. Ja selle kätte saamine oli lõbus(3+h millimeeter edasi ja siis jälle tagasi). Kerge rant on ka väntvõllil,aga sellega pole suurt midagi teha. Nüüd saab natuke juppe oodata,et see jama jälle kokku laduda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Eile ja täna on saanud päris mehiselt muldmetalle keevitatud. Rangeri kasti suuremad augud on lapitud. Välimus on selline, et sõtta võib vabalt minna. Lisaks tõi A kohale Frontera summuti, mis lahti võtmisel oli kolmeks jupiks pudenenud. Aga saime sellele ka uued torujupid külge.
       
Vasta

Mitte et seal antud eesmärgiga keevitusel suurt vahet oleks, aga kas sa keevitad värvitud plekki?
Vasta

Taustal näha, et plekidoonoriks on second-händ paneelid, ehk raudkapi uksed.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Nii on. Pole 3+ aasta jooksul ühtegi plekitahvlit ostnud, kõik on taaskasutus. Serverikapi uksed, boileri katteplekk, autokatus, elektrikilbid jne. Kõik sobib.
Loomulikult on seda rohkem suitsu, mida vähem viitsid puhastada aga ka selle vastu leiab rohtu lahtise akna ja ukse näol.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Keerulisemalt vingeldatud plekki on üksikuid ostetud. Hiace lävepakk, sorontide tiivaääred ja üks D-Max sai peremehe isikliku kaariku remontpleki ülejäägi

Lisa: see on selles roostekeevitamise depressiivses maailmas väike suhkrutükk kui leiad kolihunnikust asja, mis kuhugi vähemalt osade mõõtude ja kuju poolest täpselt sobib...
Suunaviida jalg L200 paagikronsteiniks, elektrikilbist sorondiraamile kaks külge korraga, küttetrassi isolatsioonipleki kumerus sama, mis Hiace küljel...
Vasta

Kas värvimata plekki saab ka keevitada?  Ja siis ei peagi igal tükil kõiki ääri puhtaks käiama? See oleks mõnus küll..   Smile
Vasta

Vända ja nuka simmekad vahetatud ja uute rihmade/rullikutega komplekteeritud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

   

Kobeda Hiluxi sihtotstarbelise korjanduse seis on tänase lõuna seisuga 4264EUR ehk 71% vajalikust. puudu veel 1736EUR. 
Peale eelmist vahekokkuvõtet lisandunud toetustest ülevaade all.

   

Aeromotors toetas samuti, tagastades generaatori pandi peale vana generaatori tagasisaatmist. 
Täname kõiki toetajaid! Kui nii läheb edasi, saame masina järgmisel nädalal ära vormistada.

Neliveolise pikapi hankimiseks korraldatavas sihtotstarbelises korjanduses saab osaleda tehes endale sobivas suuruses ülekande Toeta Ukrainat MTÜ Põhja-Tallinna üksuse kontole, rekvisiidid all. Korjanduse seisust teavitame jooksvalt.

Saaja: Toeta Ukrainat MTÜ
Arveldusarve nr: EE387700771008885941
Selgitus: maastur Ukraina kaitseväele

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

L200 alustab siis testsõitmise perioodi. Ja kuna ma ei oska kahe autoga korraga sõita(Hiace läbib sama etappi),siis palusin sõbral Hiacega liigelda. 
Kastikas paluti värvida halliks. Hiace saatus veel lahtine(Siis nii üksus kui ka värv). Oktoobri keskpaigas üritaks need kolm äkki ka ära viia. Seda loomulikult kui juhid leiab ja finantsid ning kuu ja tähed kõik sobilikult joonduvad. Järjekorras siis Sorento nr49 Hiace nr50 ja L200 nr51
Kui aega leian,siis on plaan Sorentol uurida natuke ka miks see krdi 4wd/low ei lülitu. KSF kiirelt vaatas ja sealt sai ka mõned vihjed ja mõned asjad mille peale aega enam kulutama ei peaks.
PS! L200 püstitas ka minu uue sitast sepiku ehitamise/keevitamise rekordi. Varem oli see olnud 90+h aga L200 trumpas üle. Nüüd on see 100+h,aga käimas on alles esimesed pikemad testsõidud,nii,et lukku veel midagi ei löö. Aga ühte ütlen küll,rohkem enam kunagi nii ei tee.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

Täna vahetas Ksf. Rene01 ära hiluxi kojamehe mootori, tegi ära õlivahetuse ning taastas akude kinnitused.
   

Uurisime koos ka aku mittelaadimist - kuigi salongis märgutuli ei põle, ei näita akupinge laadimist. Generaator käis maha ja vaatasime korra ka regulaatori kaane alla. 
Harju jagus, ankru takistus oli 3 oomi, generaatori korpuses oli mõra.
regulaatori panime riiulist teise, tulemus sama - ei lae.

Regulaator selline. Riiulist leitud regulaator on pärit oma varudest, kasutatud. ei saa olla kindel, kas ikka töötab.
   

Netist leitud ka selline regulaatori pistiku joonis.
   
Generaatoril proovisin kontroll-lambiga juhtmed üle - süütejuhtmesse tuli võtit keerates + sisse ja märgutule juhe oli mootori töötamise ajal massiga ühendatud.
Kolmanda juhtme otstarvet ei tea.

Remontida.... Või mitte remontida seda mõrase korpusega generaatorit?
Aeromootoris kõige odavam pandita 170.
Ettepanekud on teretulnud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

T5 bussil sai ära murtud soojenduse trossi kõrv robustselt tagasi liimutud(nüüd saab selle kliimaploki ära ühendada). Sai katsetatud ka raadiot. Pildi võttis ette aga häälet ei tulnud. Siis esiosa lahti lammutatud. Kõik sujus suurepäraselt kuniks selgus,et selle vale cooleri toruporri tõttu oli ära lõigatud ühel torul õige liitmik. Nüüd vaja kusagilt leida õige toru.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
       

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks  EE152200221091526071
Vasta

(27-09-2025, 21:39 PM)isandpauk Kirjutas:  ...
Remontida.... Või mitte remontida seda mõrase korpusega generaatorit?
Aeromootoris kõige odavam pandita 170.
Ettepanekud on teretulnud.
Sajasel Länkaril teadvustusid mõrad geneka korpuses miski 300000km pealt. Kestis teist 300000 veel. Korpuse poolest oleks edasi käind ilmselt, a kommutaator lõppes otsa.Smile
Seejärel soetasin Aeromotorsist uue pandiga geneka. Vana lõhkise kapsa eest anti raha tagasi.  
Ei saa lubada, et kogemus on Hiluxile üle kantav.
Vasta

Kuna Rangeri kütus vajub ikka alla ja käivitamiseks tuleb pumbaga esmalt üles tõmmata siis paigaldasin sinna täna prooviks läbijooksufiltri. Sellega välistan käsipumba. Kui ikka alla vajub siis on jama ilmselt kõrgsurvepumbas, sest rohkem midagi peale vooliku selles ahelas enam pole.
   

Akende liigutamiseks hankisin teise lüliti aga see ei tee üldse midagi. Originaali ainuke töötav funktsioon on kõrvalistuja akna liigutamine üles. 
Peab vist ikka lahti võtma, kondekad maha jootma ja üle mõõtma.
   
Tagavararatas sai alla ja Frontera sumps veidi pikemaks keevitatud.

Mux tegeles Kohila Sorento esimeste piduritega. Ühel pool piisas klotside ja liugurite vahetamisest. Teisel pool olid sadulasilindrid puhta roostes ja seal tuleb sadul ka remontida aga see töö jäi uneaja saabumise tõttu pooleli.
Vasta

Kütus saab siis ka alla, kui torus imepisike auk on. Diisel sealt välja ei tule, aga õhk vaikselt sisse läheb. Või kui auk on kuskil paagi peal vms kohas, kus väike niiske täpp toru peal silma ei torka.
Vasta

(29-09-2025, 09:09 AM)Mahno Kirjutas:  Kütus saab siis ka alla, kui torus imepisike auk on. Diisel sealt välja ei tule, aga õhk vaikselt sisse läheb. Või kui auk on kuskil paagi peal vms kohas, kus väike niiske täpp toru peal silma ei torka.

Toru on vahetatud uue vooliku vastu eest taha välja, terves pikkuses.
Minu pea ei võta seda, et ka kõrgsurve pump jääb täiesti kuivale ja järgmisel hommikul käivitades ei luba ka enam ning ksf. nastik on peale elektripumbaga kütuse üles tõmbamist õhutanud ka pihustitorusi, et masin käima saada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Paagi sees on ka veel jupp toru, mis ülevalt alla põhja läheb.

Puhtalt mõte - asenda paak kanistriga. Kanister pane põhimõtteliselt maha või paagi kõrgusele. Kui siis ka alla vajub, siis ei oska ka mina pakkuda muud kui pump.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne