Kuidas saab väntvölli laagreid kätte?
ise olen prooovinud peitli ja igast värkidega aga ei anna tulemust!
Mingi 1cm olen suure vaevaga seda liigutanud.
Äkki on möni nipp selle juures?
Peitliga ei ole nüüd küll mõtet jamada. Kuid muidu on tõmmits abiks.
Postitused: 1,286
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
08-02-2005, 22:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2005, 22:42 PM ja muutjaks oli
stretch.)
Karteripooli pisut kuumutades tulevad laagrid oluliselt väiksema jõupingutusega oma pesadest välja.
Edit: kui väntvõlli küljes, siis jah ainult tõmmitsad abiks.
keegi sai vist valesti aru!
mul ei ole need leegrid karteripesades viad väntvölli küljes
aint väntvöll on ja selle küljes on
olen proovinud niii kruustnagide vahel ja siis haamrit aga ei midagi
proovin kuumutamisega
Postitused: 3,022
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
leia ümar või kiilukujuline metallitükk, mis mahub osaliselt vända põse ja laagri vahele. Aseta see sinna vahele ja anna talle haamriga pihta.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
w6rrimeez666
Registreerimata
AINULT TÕMMITSGA!!! Näiteks kõige tavalisem 3-käpaline universaaltõmmits.
Mopeedi väntvõll on nii pehme, et aitab paarist kergest kõksust haamriga ja põsed on paigast ära ja võllid tsentrist väljas.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kui on vana kulunud laager, siis võib lihtsalt puruks lüüa, laagriteras on küllalt rabe, ülemine ring läheb kohe matsuga, alumisesse relakaga soon sisse ja haamriga peale. Pole see väntvõll midagi nii pehme, mootori töötades saab ta jubedat valu, tuleb lihtsalt õige koha pääle lüüa, alasile toetudes.
Muidugi on esmane vahend tõmmits, aga hädakorral on ka eelnimetatud meetodit edukalt kasutatud.