2715 Kirjutas:aga soovitada võib ka lammutustest otsida mingi
kergemalt käiv ja täpsemalt reguleeritav soojendurkraan.
Kergesti käib ta mul nüüd selle nurga alt iseenesest.
Täpsemini reguleeritavat... olen tähendanud nii mosse kui siksi puhul, et täpsemat pole vaja, kuna niikuinii peab seda timmima vastavalt kus söidad. Asulas sees, kus on palju ristmikel tühikäigul seismisi, väikestel pööretel ja väikestel kiirustel kulgemine, timmid soojuse paika. Kui siis minna maanteele, kus kiirus on suurem (öhk käib rohkem salongist läbi, pöörded on muutumatult körged (veepump ajab rohkem jahutusvedelikku süsteemist läbi), on vaja jälle jahedamaks timmida. Siis jälle möni asula, siis jälle maanteel. (Maantee variant kehtib eriti ka Tallinnas, kus Peterburi teel ja Järvevana teel 70 märgi alas söidetakse niikuinii 90 vöi 100 km/h, ise 70 söita ka ei taha, kuna siis takistaksin liialt palju liiklust, liigun parem vooga kaasa 90 km/h, siis jälle 50 ala, kus timmid soojenduse ümber).
Selline on minui kogemus mölema ziguliga mis mul olnud/on ja mossega, kuna Mööda Eestit palju söidan (asul-maantee- asul-maantee-...) siis saan seda ka taas ja taas uuesti kogeda.
Et sellisest probleemist lahti saada, tuleks terve elektrooniline reguleerija (salongist kangiga annad vaid elektroonikale teada soovitud temperatuuri, ning solenoidmootor keerab siis ise kraani vastavalt mootori töö olukorrale) möne lääne auto pealt ümber tösta. aga seda ma küll esialgsete plaanide järgi tegema ei hakka.
Seega olen jöudnud arusaamale, et täpsemat kraani pole vaja kuna saan soovitud temperatuuri muutumatul söidureziimil ka originaalkraaniga kätte.