GAZ 2401 `76 - kOllhoositjuuning
#21

See LADA soojendus radikas on isegi põhjamaades suure kuulsusega ja eelistatud alternatiiv lääne omadele.Põhjus on lihtne, kiire ja efektiivne temperatuuri tõus liiklusvahendites.

Just a man!
Vasta
#22

Tänud seltsimeestele nõuannete eest!
Seda, et Lada soojendusradikas paremini kütab ma usun (ribide üldpindala on kokku suurem kui volga radikal).
Jama tekib sellega, et Lada radikas ei mahu nii lihtsalt sinna volga ventilaatori korpusesse.
   
Üks korpuse külg neljast(radiaatori torude poolne) tuleks ülalt-alla puruks lõigata, mis nõrgendaks tunduvalt seda kremplit. Siis igasugune vibratsioon ja meie teed...? Kardan, et korpuse lõhkumine jääb ära.
    Samas selle torude värgi lahendaks otsetorudega, mida on vabalt kaubanduses ringlemas ning tulemüüri puuriks lihtsalt uued augud.

    a mis need neli nupukest teevad????

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#23

Need neli nupukest on bimetallkaitsmed, kui soojendus või muu asi ei tööta äkitselt enam siis tasub neid nuppe vajutada, nii olen ma aru saanud.
Vasta
#24

Ise panin enda 24-le Lada radika (3 aastat tagasi) ja ei mäleta ,et oleks pidanud korpust palju lõikuma.Need lõiked mis sai tehtud peavad tänini ja ei karda vibrat ega miskit. Jah torude ümbertegemine oli päevakorras aga siis sai ka lisatud masinale Lada soojenduskraan (oli lihtsalt käepärast ja 2410 kasutatakse seda ka).
Vasta
#25

svenson Kirjutas:Kolhoos "Võit" tolleaegsel autoremondiluksepal oli nt põhitöövahendiks pahtel. Neid legende kui suur pahtlikänakas kellegi autolt eraldus, räägitakse veel praegugi.
Sellest kolhoosist vast minu volga ei ole või kui on, siis kereremondi ajal oli kuulõpp ja otsalõpenud pahtli asemel mätsiti plasteliini tagatulede ja paneeli vahele.

svenson Kirjutas:Kas võtad vana volga oma kaasa või jätad mõõdud meelde ja lähed romulasse otsima.
Nii tulebki välja, kusjuures hetkel on takistavad ja muidu aega raiskavad tegurid - nagu tööl käimine - mõneks ajaks kõrvaldatud ja saab kiirustamata raua hunnikutesse sukelduda.

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#26

nii,
raporteerin toimunust.

nädalavahetusega omandasin algelised oskused keevitamises ja nüüd on Volgal uus alumine tagumine parem nurk(jälg on ikka nii hull, et siia ei julge pilte panna, aga "kõvad" mehed andsid positiivse hinnangu, et: pidavat küllaga) . Olgu kõigi aegade kõik insenerid tänatud, et tänapäeval on "lollikindlad" keevitusaparaadid! Smile

esmaspäev aga tõi endaga kaasa selle:
*1989 ART-2* nr.7379
[Pilt: art-2%201.JPG]
[Pilt: art-2%202.JPG][Pilt: art-2%203.JPG]
ehk siis Freddy Kruger Edition (-või mis oleks venepärane vaste sellele?) Big Grin

peale pesu nägi asi välja selline:
[Pilt: art-2%204.JPG] [Pilt: art-2%205.JPG]

pagasniku põhjaplekki(seestpoolt) kontrollides kruvikeeraja mitte ei läinud läbi, vaid hoopis lükkas lahti 10X25 cm suuruse rooste tüki, mis asfaldile pudenes...
mnjah, vene plekk rsk, roostetab enivei, kasvõi seest välja poole.
aga mis peamine, saan ART-ilt palju vaja minevat kraami, nagu näiteks korralikud stanged ja ka sisu lappan esialgu ümber, kuni kunagi päris uuega valmis saab. Smile mootoriks on 2410 Smile

järgmine minu patsienti ees ootav op:
[Pilt: roosteuss_ees3.JPG]

E:
ja kui kunagisel omanikul on kunagi parkimis ajaga talong autost salapäraselt ära kadunud, siis seda võib vabalt leida laepolstri tagant:
[Pilt: mousehouse1.JPG] 
 Smilehiirepesast. (tore oleks küll Tallinnas koguaeg puksiiri arveid kinni maksta ja ise imestada, kes/miks parkimis talonge autodest varastab...?)

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#27

kOll Kirjutas:Ega see "Võit" juhuslikult Karksi-Nuias ei asunud...?

Juhuslikult mitte, hoopis Olustvere Vallas Ülde külas


Vasta
#28

topin siia huvilistele digitaaljäädvustusi "koeru-turbo" omapärastest "parendustest" Toungue

1. näide salongi poole pealt:
käetugi on
[Pilt: kadunud_k%e4etugi.JPG]
käetuge ei ole
[Pilt: salong.JPG]

2. ..., mnjah
[Pilt: uksevaheregull.JPG]

3. makrotjuuni!!!, et igaksjuhuks laseks kõik augud kinni? tglt on see vist millalgi hiljem sinna suratud...?
[Pilt: makrotjuun1.JPG][Pilt: makrotjuun2.JPG]
...samblale meeldib aga vaene kojameeste mootor ei õppinudki ujuma...

4. ei tea, kas sellest kummilapi fetišist midagi tolku ka on, või on see rohkem nagu visuaaliks? (see vist ka ise lisatud?)
[Pilt: jahutusperestroika.JPG]

5. järgnevalt midagi head - Wink arvatavalt on see auto käinud Koerus remondis sprotikast pagasnikus sest tiiva alt leidsin elektriantenni ja ka dokumentide(või makarovi) tasku uksel on säilinud
[Pilt: mesto_vaditelja.JPG]

6. ja mingi imelik kell on tekkinud?
[Pilt: datshikud.JPG]




nüüd aga kuulutan seekordse fotoreportaazi lõppenuks!
veel lisainfot ART-2-dest ja ilusa eksemplari pildid leiab volga.ee kodulehelt Smile

PS. Veerev Volga Ei Sammaldu!


Edit:
teadjameestelt infot paluks!
[Pilt: klambrid.JPG]
kas need on uuema esivõre klambrid, või mis jaoks neid siis kasutati?





aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#29

Need kinituskohad on mõeldud õliradiaatori jaoks. Uuema võre kinnitamiseks on veel vähem kruve vaja kui vanal.

See veider näituriplokk on minu teada RAFi oma. Kuid Koeru autodel kohtab neid tihti.

Aga väga ehe ART-2 eksemplar. Selline kadestamisväärselt täiuslik komplekt. Kahju, et ära pesid. Oleks võinud lihtsalt piirduda suunatule vahetusega. Uste kinnituste jms üle ära imesta. Vanad mehed ju räägivad kõik, et "koeru-turbol" tõmbasid esiukse kinni, tagumine vajus lahti. Parem oli turvavöö ümber käetoe siduda. Muidu võis järsus kurvis lahti lennata ja tagurpidi käia. Ja istme alla on kasulik pikk laud panna. Siis ei vaju nii kergesti läbi põranda.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#30

Tänud Martin_R, selle unustasin ära jah, et automaadiga Volgasi ka ju tehasest välja veeres.
Samas, kui arvestada kui väike % tehti autom.kastiga GAZ-e, siis nende klambrite kõikidele autodele toppimine oli üks mõtetus ja kunagise "meie ühise kodumaa" piiramatute ressurside ja töökate mehhaanikute energia raiskamine.Wink

Ok, aga asjast: kas tänapäeval seda õliradiaatorit ka veel kuskilt leiab ja mitu rubla maksab?(uurin natuke värki, kuna tulevikus on idee oma Volgale mõne Fordi automaatkast vahele suruda - kas väga hull ja teostamatu mõttelend?)

Smile ega ma poleks "laibakat" ära pesnudki aga muud moodi ei lubatud mul seda asja oma koduõuele jätta...  oleks olnud vägagi vaheldustpakkuv küla vahel patseerivaid soome turiste hirmutada Wink

PS. seff number Sinu Volgal!!!

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#31

Sul, kOll, tiba väär arusaamine õliradikast. Samune radikas ikki suisel aal mootoriõli jahutamiseks, mille tarvis vastavalt sessoonile vaja kraan kas avada või sulgeda. Automaatkasti 24 ei omand.
Vasta
#32

oot-oot, no nüid pean vist natuke igast tarkades kohtades sorima hakkama(tglt hiljem, ilus ilm on praegu).
Mu erinevatel kaasaegsematel liikuritel, milledel on olnud autom.kast, on olnud ikka automaatkäigukastiõliradiaator eraldi. Mootoriõli torud jooksid suurde radikasse(siinkohal muidugi pead ei anna sest igat automaatkastiga autot, mis mul on olnud, pole vaja olnud nii põhjalikult remontida). Kogemused siis M323f 1,8A 97 ja Pontiac LeMans 1,6A 91. Homme vaatan kuidas Chevy-l on.

E: E39 2,5 manuaal bmw-l näiteks ei ole õliradikat, hoopis roolivõimu õli lastakse läbi pisikese radika(auto on toodud lõuna-saksast).


kOll@segaduses.vahib.autode.all

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#33

Ehhee Nõukogude MASINALmis pidi töötama Arktikast Antarktikani ja Tsukotkast Balti mereni on see radiaator mõeldud mootori õli jahutamiseks ja kui tsiteerida Volga Gaz 24 manuaali siis" õliradiaator on vajalik soojadel suveilmadel ja meie suure kodumaa lõunapiirkondades ,kui on soov läbida pikki vahemaid kiirusel 90KM/h ja enam...." See radikas võtab natuke õlisurvet maha kuid toimib ja õlisurve ei muutu olematuks (isiklikud tähelepanelud). Kust neid saab.... loomulikult teise Volga küljest mis varuosadoonoriks soetatudWink.Kuigi minu silm on näinud kahte sorti õliradikaid 1) klassiklaline e. kärg radiaator. 2) mitteklassikaline e. ribidega toru moodi.
NB. Ka Gaz 51/52/53 omavad ju mootori õli jahutamiseks ettenähtud radikat rääkimatta siis Уаz tüüpi liikuritest (nimekirja võiks ju veel jätkata)
Jõudu.
Vasta
#34

tänud jälle infi eest!
huvitav, et mu volgadel pole kummalgi seda radikat(76.a mudelil pole isegi neid klambreid...?). Hea, et praegu see ilmsiks tuli, mul kuri plaan oma Volga vagunsuvilat vedama panna, siis on see õliradikas otshen nuzen!

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#35

Mul on üks õliradikas üle. Kui huvitab. Ainult ära vedamise vaev.
Vasta
#36

upitaks siinkohal korraks teemat tänades veelkord hr inimlooma ja tema lahkust, kuid ikkagi kahjuks ei saa Sinu annetatud radikat ma praktikas muuna kasutada, kui sabloonina uute klambrite keevitamisel. eks hoian silmad lahti, nüüd tean mida otsida.

vahepealset progressi volgaga:

enne
[Pilt: roosteuss_ees3.JPG]

ja pärast
[Pilt: opij%e4lg.JPG]
(vabandused kehvapoolse pildi eest, ka lihv ei ole lõplik. protsessist pildid puuduvad, kuna IKKA VEEL(vt.post #6) pole ma enda fotokale suutnud uut akut osta)

üldiselt projekt seisab(v.a. toormetalli hanked ja pisivaruosad), kuna olen olnud juba mõndaaega soomlaste poolt orjastatuna hiina rahva ja nende  rahvavabariigi hüvanguks rügamas....
halleluujaah!, btwSmile))

ok, täytyy häipäistää,
side lõpp!

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#37

Lugupeetud kaasfoorumlased, jällegi vajan teie abi!
Nimelt plaanis Volga praegune tagapaneel vahetada välja vanema tüübi tagapaneeliga(väikene numbrikoht). Puudu aga on seesama vanatüübi tagapaneel!

Siit ka minu abipalve: kui keegi teab(või omab) sellist kasutut Gaz-24(või mis iganes sellest järgi on jäänud), siis palun andke mulle teada selle asukoht ja võimalusel ka teadaolev omanik. Olen huvitatud selle ostmisest!


Olemas!
Tänud kaasfoorumlasele `edgars`

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#38

Pühkides veidike ajatolmu ja värskendades antud teemat piltidega sõbra autost pakun huvilistele digitaaljäädvustusi imepärastest lisadest, mida ühe tõelise nõukogude meremehe Volga loomulikult pidi eneses sisaldama;

   
1) Grand Prix käigukangi nupp ekstra haardeks kiiretel käiguvahetustel,
2) "PALLADIUM" kassettmagnetoola meeleolu muusika jaoks,

   
3) väljamaa päritolu ärandamisvastane-alarm seadeldis - autot saab käivitada vaid peale õigete tähtede vajutamist, valesti vajutades aktiveerub hoopis signaal!

       
4) otseloomulikult, nagu me kõik teame, on Volgamehed üleüldiselt vinks-vonks siledad poisid, siit ka vajadus isikliku pisikese kasimisvahendi järele. No kuidas sa ikka lähed "Gloriasse" küünealused õlised...

       
5) ... eriti veel siis, kui su Volga kapotialune sillerdab kroomist!

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta
#39

Kui Sulle see "ilus" punutisega roolikate ei meeldi, siis hangi omale katteta rool. Punutisega rooli võiksid kinkida Järva-Jaani vanatehnika varjupaigale. Sealsele esimese põlvkonna 24-le sobiks see väga hästi minu arust. Martin_R teab täpselt millest räägin Wink See "VOLGA" siis http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=228
Vasta
#40

Väga mõnus ja meeleolukas lugemine sellest Volgast. Pildid ning loomulikult auto ise kah vägevad. See roostevärk keretööde käigus alles hakkab sulle üllatusi pakkuma, ma arvan. Vene massinal tuleb seda roosteussi välja ka sellistest kohtadest, kus metalli ei ole kasutatudkiBig Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne