Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Kuna endal plaanis võtta ette üks projekt, tekkis küsimus spidomeetri restaureerimise kohta.Tihti kui midagi spidomeetris katki on kisutakse pealt kaan(see mis klaasi hoiab)ära, pärast kokkupannes ei jää see kroomitud kaan enam ilus-tihti on servad täkke täis ja lõpptulemusest ei tasu rääkida.Kas on veel mingi võimalus kaane eemaldamiseks ja paigaldamiseks seda rikkumata?
Postitused: 3,545
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
valdo Kirjutas:Või võtnud odomeetri numbrirea laiali ja ladunud seisus 000000 kokku
lausa kuus kohta odomeetril?
vabandan OT pärast
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Miks mitte viia spidomeeter mõne tuttava ja asjast huvitatud kellasepa juurde? Nemad ju harjunud sellise nokitsemisega.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 4,939
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
144
Teadmata, kas tegu auto või tsikli spidoga, vb pole vahet ka . Omal hetkel käepärast üks tsikli spido, millel klaasikinnitusrõngas valtsitud täisümbermõõdus ümber korpuse, Sul ilmselt sama probleem. Võru saanud ühest küljest muljuda, oleks vaja kohendada! Samas mõned vene spidode võrud pole kinnivaltsitud terve ümbermõõdu ulatuses, vaid mõne (vb 3, pole hetkel käepärast) kõrvaga, mida lihtne lahti kangutada, saab vb asendada. Saksas pakutakse replika võrusid spidodele , läbimõõt 60, 80 mm. Pole lähemalt uurinud. Jutt rohkem tsiklite vallast. Üldiselt ega vist muud ei jää, lahti tuleks kuidagi urgitseda, kokkupanekuks tuleks muretseda uus/asendustükk või teha mingi rullidega kokkuvaltsimisseade, vana kangutatud võru ikkagi fekaal kokku valtsida, vb kui teha vanale võrule kõrvad kogu diameetri valtsi asemel, siis asi lihtsam.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ma olen ka korra siklispido pidanud lahti kangutama kuna vahetasin taustaplaadi, korralikult kokku ei saanud seda võru. Hiljem aga tekkis idee et äkki saaks kasutada purgikaanetajat, mis kaasi kinni valtsib.
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Kuna jutt restaureerimisest, siis tekkis huvi, et mis spidomeetrist käib jutt?
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Jutt käib Moskva M1A spidomeetrist.
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Seda pole ma jah lahti võtnud... minu isend on säilinud perfektses seisus...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 4,939
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
144
Olen avanud analoogse, küll K125 spido, sellel küll pole alumine pool terves ümbermõõdus vaid ainult "kõrvadega", ilmselt 4-ga, nii et avamisega pole probleemi eriti, vähemalt võrreldes nendega, mis terves ümbermõõdus kinni valtsitud.
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Olen just lõpetanud M401 spidomeetriga jandi, seega võin vajadusel ehk juhendada, isegi varuosi on pisut järel.
Lahti sain sedasi nagu eelpool mainitud, loomulikult vahetasin kulunud/roostes osad ja kokku tagasi. Nüüd ootan suve, et kontrollida näidu vastavust tegelikule kiirusele, vajadusel nokin lahti, reguleerimisvõimalus oli seal olemas.
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Küsiks seda, mis teha siis kui võru on roostene ja kroom kahjustunud?Kas seda võru üldse kroomitakse uuesti või tuleb leida selline korralik võru?
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Kahjuks selle kohta kogemus puudub.
Postitused: 4,939
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
144
Eks kroomitakse igasuguseid asju, kes oskab öelda kui ussitanud see Sinu võru on ja segaseks jäänud mulle ka , mis marki spidoga üldse tegu on. Puhasta ära, pahtelda ja värvi üle, kui tahad, et läigiks kangesti, lase kroomida või otsi uus. Maailmas tehakse/müüakse mingeid võrusid ka, mingi 60 ja 80 mm läbimõõdule....