Vaz 21061 ja Vaz 21063 - välised erinevused
#21

Vastuseks Altsile ja Jurkmanile Jaak Joala surematute sõnadega: no teate, ma ei viitsi sellest Venemaast jälle jahuma hakata.....
Ega mul tehnilise kohapealt midagi öelda pole ka, rohkem sellised emotsionaalsed mälestused-seigad meeles. Tsehhis sõelusid vahel küll "kastiga" zhigulid ringi, kergelt lömmis ja oli näha, et olid mingitest sedaanidest või universaalidest tekitatud, tagauksed olid näha ja kinni keevitatud. olid sellised vanema välimusega ja 01/02 keredega. Ega eriti oma operatsioon juurest eemal ei käinud, polnud aega ja ei soositud ka ringijõlkumist seal. Vahest edaspidi pikemalt, nädalavahetusel ehk kui aega vabamalt, praegu ootab vannituba põrandaplaate panema mind!
Vasta
#22

Muuga sadamas aeg ajalt ikka neid 06 laoplatsil seismas näha.Aga kuhu nad edasi lähewad ,teadmata.
Vasta
#23

Veel üks huvitav avastus vähemalt minu jaoks, mis lähtub ikka VAZi tehase arvukatest mudelispetsifikatsioonidest.

Siiani eksisteeris teadmine, et baasmudeli 2103 kõrval leidus vaid üks vähendatud töömahuga versioon 21033: kere 2103, mootor 21011. Ent täna sattus netist silme ette niisugune "monstrum" nagu 21035: andmete järgi paigaldati 03le ka ainult 1,2 l töömahuga 2101e mootorit. Huvitav, on kellegil siinsetest kasutajatest taolise masinaga olnud ka kokkupuuteid?
Vasta
#24

Praegu venemaal toodetaval 06-l valdavalt 1,5 pritsungmootor ja 5 käiguline kast. Eelmise aasta kevadel sai sellisega natuke sõidetud.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#25

PETSS Kirjutas:Kas VAZi laeks jäigi 1,7 kone ja kas oli olemas ka mudel 1018?

minu mäletamistmööda on see auväärne mootor praegu isegi 1,8l-i paisutatud ja pannakse Nivadele.
Vasta
#26

Mul selline küsimus:
Mul on Niva ja passis on 1.6 kuid mootoril on silt 21011. Kas siis mootor hoopis 1.3?

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#27

No, mootori äkki keegi ära vahetanud Smile Või on sul Vaz 21211: selle puhul tegu 2121 kerega (Niva) aga mootor 21011 (1.3)
Vasta
#28

Maantel u. 85km/h on pöörded u. 3500 - kas see on (1.6) kohta normaalne? Kas alati võib uskuda seda mis silt mootorile löödud on?

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#29

sa vaatad onju pokikaanelt märget? Big Grin Kui nii, siis ongi kõik klassikalised Ladad kas 01 või 011 mootoriga või kohe siis "beznomera" mootoriga...

Vaata ikka ploki peal numbrit. Seal all pool peaks näha olema, kas 01, 011, 05, 03, 06...
Edit: Niva originaal peaülekande korral (4,44) on 3500 pööret normaalne neljandal käigul. Üldiselt on Lada koostatud nii, et 90 sõites oleks pöördemoment, mis u 3500 juurde langeb ka...

kapa@ ka kahe Lada omanik
Vasta
#30

kapa Kirjutas:sa vaatad onju pokikaanelt märget? Big Grin Kui nii, siis ongi kõik klassikalised Ladad kas 01 või 011 mootoriga või kohe siis "beznomera" mootoriga...

Vaata ikka ploki peal numbrit. Seal all pool peaks näha olema, kas 01, 011, 05, 03, 06...
Edit: Niva originaal peaülekande korral (4,44) on 3500 pööret normaalne neljandal käigul. Üldiselt on Lada koostatud nii, et 90 sõites oleks pöördemoment, mis u 3500 juurde langeb ka...

kapa@ ka kahe Lada omanik

Aitähh, nüüd olen targem!

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#31

Ja mis Lada(Þiguli) mootor, siis köige parem oli/on?
Parim Lada(Þiguli) mudel(Pean silmas 01-09)?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#32

Kisub jube teemast mööda, aga vanemad mehed ja tol ajal rallimasinaid katsunud räägivad, et klassikaliste ladade puhul oli kõige paremini sobitatud silindri diameeter ja kolvikäik 03-e (1.5) mootoril (76x80). Sellele leiab kinnitust sellega, et 1.5 pandi vahele ikka väga mitmele mudelile: 03, 04 (täpset modifikatsiooni ei tea peast), 053, 061, 07 (jälle modifikatsiooni ei tea, äkki 073), 065-t toodetakse siiani selle blokiga... Wink
Vasta
#33

08 ja 09 mootorid on hoopis teine teema.

Igapäevases kasutuses ei saa küll aru, mille poolest 1,5 oleks parem kui 1,6. Ausalt öeldes kõlab see 1,5 mootori paremuse jutt juba linnalegendina.

Mootori saab kindlaks teha vaatates plokki paremalt külljelt starterist ettepoole. Seal kirjas pikalt, kas 2101, 2103, 21011, 2106 või 21213.
1,8 mootor on tähisega 2131.

Nii uskumatu kui see ka ei tundu on tehasest Nivale mootoriks pandud ka 1,3. Räägitakse, et olla nähtud ka 1,2 mootoriga Nivat.
Rohkem juttu mudelitest:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11779
Vasta
#34

Mell Kirjutas:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11779

See link miski pärast mul ei avanenud.
Aga siiski 08 ja 09 on töesti teine teema, aga kuidas on sellise kombinatsiooniga, Vaz 2101(kere) 1600vazi(2,0 fiati) mootor ja 2105(Fiati viiene) käigukast.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#35

Ma ei tea kas keeegi on jõudnud juba kuskile torgata selle kuulutuse, aga mulle isiklikult tundub et vanasõna "selle raha eest on seal autot küll" siin vist päris ei päde...

   Siguli luks
Vasta
#36

(11-04-2017, 07:25 AM)vant Kirjutas:  Ma ei tea kas keeegi on jõudnud juba kuskile torgata selle kuulutuse, aga mulle isiklikult tundub et vanasõna "selle raha eest on seal autot küll" siin vist päris ei päde...

   Siguli luks
"Все оригинальное!" ei ole meie mõistes päris see, mida eestlased eesti keeles selle all mõtlevad. Aga sama vene keelse väljendiga iseloomustatakse ka volga mootori ja põranda kangiga pobedasid, uuema mudeli mootori & tehnikaga mossesid, teinekord valukatest ja metallikvärvist rääkimata ning selle mõõdupuu järgi on see "машина" ikka väga "оригинальная".
Kuigi ladaklubi.ee-s kirjutati, et seal 20 aastat uuema 06 sisu ning see katuse värv, kollatatud kaugtuled ka tõenäoliselt omalooming nii et eesti keeles võiks tegu olla pigem "tuunitud autoga" või võtame ing. k. veel sobivama mild custom. Aga vene keeleruumi sobib ka originaali pähe.

Aga hind on muidugi suhteline, eriti kui arvestada, et tegu tuunitud/custom masinaga. Kui tulla teemasse (061 & 063) tagasi ja võtta võrdluseks auto24 kõige kallim "sandiluks", "pool-kuus" e. siis puhta 06-ga võrreldes teada-tuntud väheldane ja alaväärne 063, mis tumepruuni värvi, aastast 1987 ja maksab 19 999 eurot siis kõnealune 03 ju täitsa hea diil. Aga jah kui hakata pilve pealt alla järjest tulema, siis järgmine sandiluks 063 on 12 000 eurot, siis 9990 eurot. Pärast seda tuleb aga musta numbriga puhas (püha) algusaastate 06 7700 eurot. See vast esimene realistlik asi siin valikus. Aga ka ilusa ja viisaka sandiloksu saab nendest pea poole odavamalt 4490 euro eest. Ning kui see hind veel ka pooleks ja natuke alla teha, siis 1750 euro eest saab ilusa ja nägusa 1983. aasta 063-e. See ka nüüd vast realistlik. 1200 eurone isend (ikka 063) on juba üsna väsinud, tolmuse ja kasimata tööauto välimusega, nii et otse ilusat ja kena hobimasinat selle eest enam (turult) ei saa.

21063 ja 2103 mudelid on muidugi natuke erinevad, aga pakun et hinnaklass oleks analoogne ning väljatoodud hindade virr-varris selget mõistust hoides oleks antud masin veidi kallivõitu, aga ei tasu unustada, et omanik on oma custom touch`i külge pannud, mis võib vabalt kõvasti hinda lisada  Rolleyes

Hea näide Lada-teemalisest custom`iseemimsest on ksf. Nymmiku ex. 2102, mis oli eelnevalt originaalne mustanumbri masin, aga täiesti stock (loe orginaal). Nüüd on antud masin saanud aga õhkvedrustuse ja uhked rattad alla ning esindatud soomlaste, ütleme et üsna populaarses tuuningajakirjas (LINK), millesse tavalise "igava" originaal siksiga vaevalt et pääsenud oleks. Ja üle maailma sellist uhket siksi ihaldaks ikka omale palju-palju rohkem inimesi (loe väärtus tõusis) kui täiesti tavalist originaali.
Vasta
#37

Sellise raha eest müüdaval autol võiks olla küljes kõverakssõitmata stanged, originaal summuti tagumine osa, õiged
rehvid ja õiget värvi veljed ning palju muud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne