Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Paistab, et nn nipernaadi-Husqvarnat on kunagi kellegi poolt "ilustatud"
Fotol on kujutet tüüpiline 1930ndate teise poole meeste-Husqvarna eksportvariant - kroomporilauad, Lepper-sadul, rantrehvile mõeldud kroomitud veljed jne. Aga... rattal on küljes palju detaile, mida 1930ndate teisel poolel ühelegi Husqvarnale külge ei pandud tehases:
a) esipidur - ei iial ühelgi Husqvarnal ei ole olnud kangidega esipidurit;
b) püstine tööriistakott - kõigil meeste-Husqvarnadel oli see nn "lamav" kott, kahe lukuga;
c) leistangi kummotsad - tüüpilised 1930-590ndate otsad ainult et... Husqvarnal ja teistel rootslastel olid leistangiotsad eranditult metallotstega ja taga asuva metallvõruga.
Näib, et keegi on kunagi ratast ümber ehitanud või ümber komplekteerinud. Kas filmi tarbeks või kunagi varem, seda mina ei tea...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
05-11-2007, 14:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2007, 14:14 PM ja muutjaks oli
Tambets.)
Kas tohib küsida, kust see artikkel pärit on?
Edit: Kõlab kuidagi slõhtulehe moodi...
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 2,632
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
ma arvan, et nendel rehvidel oli sik-sak muster, hea kujutlusvõime korral on sealt võimalik SS välja lugeda küll.ja isegi kaks rida. haakristi sealt aga ei paista.