26-05-2008, 21:41 PM
Kuigi ise näost näkku sõidukeid nägema ei jõudnud (mandril oldi tagasi peale keskööd), on jälle mitu olulist verstaposti täis saadud:
- esimesed kolm eksponaati Saaremaalt, millega on Varjupaigale eksponaate tulnud kõigist Eesti maakondadest;
- GAZ-i baasil "kolhoosibusside" kogu suurenes 14 isendini ning viimasel viiel aastal on igal lisandunud juurde üks haruldus (2004 PAG, 2005 KAG, 2006 38AS, 2007 Uralets, nüüd APP-66). See kogu on ka maailmas unikaalne, pole vähemalt kuulnud, et kuskil mujal oleks selline valik selle vähetuntud NL autotööstuse osa esindajaid). Puudu on Eestis liikunud isendeist veel RAF-251/975/976 ning Tadþikistan (sellest, kas nt Gorizonte ja Progresse siinmail liikus, mul andmeid pole). Ja eriliseks rosinaks on see, et nüüd saab kõrvuti panna kaks generatsiooni GAZ-66 baasil armeebusse Ning kes teab, see teab täpsemalt, kuid haruldaste busside kogusse on veel mitu täiendust ootel
- esimesed kolm eksponaati Saaremaalt, millega on Varjupaigale eksponaate tulnud kõigist Eesti maakondadest;
- GAZ-i baasil "kolhoosibusside" kogu suurenes 14 isendini ning viimasel viiel aastal on igal lisandunud juurde üks haruldus (2004 PAG, 2005 KAG, 2006 38AS, 2007 Uralets, nüüd APP-66). See kogu on ka maailmas unikaalne, pole vähemalt kuulnud, et kuskil mujal oleks selline valik selle vähetuntud NL autotööstuse osa esindajaid). Puudu on Eestis liikunud isendeist veel RAF-251/975/976 ning Tadþikistan (sellest, kas nt Gorizonte ja Progresse siinmail liikus, mul andmeid pole). Ja eriliseks rosinaks on see, et nüüd saab kõrvuti panna kaks generatsiooni GAZ-66 baasil armeebusse Ning kes teab, see teab täpsemalt, kuid haruldaste busside kogusse on veel mitu täiendust ootel