BMW E32 730 ehk vana luksuse taastamine.
#21

Sm. Volgahuviline Kirjutas:Ma siin vaatan seda teemat ja selline küsimus tekkis, et mispärast see kahe lakikihi vaheline kuivamisaeg nii pikk on ? Kes see sellise idee peale tuli ?
Seda ohtu ei ole karta, et mõne aasta pärast hakkab pealmine lakikiht alumise küljest tükkide kaupa lahti lenduma?
Ja kas kusagilt värvimise-lakkimise ajaks mõnda lihtsamat sorti värvikambrit ei oleks saanud rentida ?
P.S. Auto taastamiseks, nagu teema alguses kirjas, sellist tegevust nüüd küll nimetada ei saa. Pigem on tegu hädapärase kiirremondiga.
Taastada saab ka OSA autost- n. värvkatet, mootorit või minupoolest ka kardaani pumperniklit või kompressioonikotikest. Aga millega muutis maailma paremaks sinu postitus? Mina ei leidnud rohkemat, kui kinnitust tõdemusele, et eestlaste hulgas on keskmisest rohkem isikuid, kes ei suuda olla õnnelikud ilma, et kellegile perioodiliselt s**asti saaks öelda. Millise rõõmu sina oma väljaütlemises leidsid?

Tambets- kena töö, hoia meid kursis kuidas ARK'is läks.
Vasta
#22

Ma jätaksin hüpoteetilise kadedusnüansi körvale, sest tegelikult sisaldas post ka öigustatud küsimusi.
Lakitakse tegelikult lühikeste vahedega järjest, hiljem ei pruugi lakk eelmise kihiga enam nii hästi kokku sulada kui vaja ja vöib hiljem kooruma hakata.
Kui mingil pöhjusel on vaja lakkida järgmisel päeval uuesti, siis reeglina matistatakse pind enne üle, et koorumist vältida.

To Tambets:
Kui lakk kuskilt voolama jäi, siis piisab kui matistad detailid ja lihvid jooksukohad välja, ning siis ainult lakid uuesti, värvida pole reeglina vaja.

Aga edu, sest harjutamine teeb meistriks, nagu öeldakse.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#23

Tambets Kirjutas:Aitüma Stihl!
Enesetunne muutus jällegi veits paremaks.
Aga mis sai siis täna tehtud:
Kuna täna sai auto korralikult üle vaadatud, siis leidsin mõned kohad, kus lakk oli millegipärast jooksma hakanud (ju siis profivärvijat must veel ei saa =)).
Täna sai siis üle matistatud mõlemad esimesed tiivad, kundepoolne tagumine uks ja kunde poolne tagumine tiib. Ülejäänud olid bro. Homme saavad ka nemad endale siis uuesti värvi ja lakikuue selga.
Täna said siis külge monteeritud uued tagumisestange amordid (eelmistest üks ju murdus), juhipoolne tagatuli, pagasnikutuled ja klaasipesuvedeliku otsikud (need, mis siis kapoti peal).
Täna sain kätte ka uue piduriketta ja uued klotsid. Homse seisuga loodan need siis ka külge monteerida.

Tänan tähelepanu eest!

Ja kui siis kõik hästi läheb, siis homme õhtu poole vuran selle aparaadiga ÜV punkti ja vaatan, mis mulle öeldakse =)


Nagu välja lugesin siis tellisid ikka 1-he ketta,minu arust suur viga kui nii toimetad.Muidu aga edu.
Teistele niipalju et keegi pole sündinud proff.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#24

Sa juudas. D-d jäid ära kuhugi =).
Külge said ikka mõlemad uued kettad, uued klotsid ja uued käsopiduriklotsid. Seega loen tagumised pidurid korrasolevateks =).

Ahjaa, sai ka ülevaatusel ära käidud, nagu lubatud. Probleeme ei esinenud.

See teine kiht lakki oligi sellepärast ära mainitud, et lakk hakkas jooksma. Lakk pidi ära kuivama, et saaks siis detailid uuesti ära matistada. Muidu jahh, lakki hiljem laki peale lasta ei tohi...

Täna siis sai jällegi veits autot näpitud. Korrasolevateks võib nüüd lugeda ka mõlemad kindalaekad. Plastist karbikatted said külge kruvitud, pluss väikesi pisividinaid veel korrastatud ja näpitud.

Homsed plaanid siis:
Ära vahetada esimesed pidurikettad, klotsid.

Olge mõnusad!

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#25

Täna:
Vahetasin ära esimesed kettad ja klotsid.
Pidurisilindrid õpetasin ka jälle vahelduseks käima... )(
Nüüd on juba pidurdamisrõõm. Enam ei kolise, ei sulise, ega tee muid imelikke häälitsusi. Lausa lust on sõita...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#26

Tulemus:

[Pilt: 05358933825a0b_l.jpg]

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#27

Muide, pidurivedeliku vahetus oleks ka väga abiks tegevus... siis jäävadki käima õppinud pidurisilindrid ka edaspidi käima. Muud häda polegi, kuid pidurivedelik imab aja jooksul niiskust, H20 rõõmustab aga metallpindu oksüdeerumisvõimaluse tekkega.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#28

hakkasin huvipärast vaatama
http://bmwe32.masscom.net/other/brochures.html
ajastutruudus (oranzhid suunad ees, õiged kilbid/valud, orig.baranka ja käigukanginupp, bavaria makk) annaks ehedust juurde. orig telefon juba on lahe lisa Smile jõudu igatahes!
Vasta
#29

Aspelund Kirjutas:Muide, pidurivedeliku vahetus oleks ka väga abiks tegevus... siis jäävadki käima õppinud pidurisilindrid ka edaspidi käima. Muud häda polegi, kuid pidurivedelik imab aja jooksul niiskust, H20 rõõmustab aga metallpindu oksüdeerumisvõimaluse tekkega.

A.

Pidurivedelik on vahetatud alles hiljuti (mõni kuu tagasi).

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#30

Rullile:
Kõik asjad peale maki on olemas ja ootavad oma aega. Suunad vast jätan aga valgeks, meeldib rohkem... Aga huvitava lehe oled siia postitanud, loen isuga =)

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#31

Udutuled ei ole originaalid? Tunduvad kuidagi viltu ees olema.
Vasta
#32

On ikka originaalid. Peab üle reguleerima. Ei ole ju tuttavat remondimeest, kes tuled ära reguleeriks =)

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#33

Millegi pärast ei usu, et sinu omal udukad originaalid on. Originaalidel on ju spoileri sisse uputatud ja klaas on plastikuga samal tasemel.
Väga keeruline lause sai, aga loodan, et saad mõttele pihta.

Nati Eestis taastamist(sealt näed udukaid ka)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?...&highlight=
Vasta
#34

Vaatasin ja tundub, et udukad ei ole ikka vist originaalid. Samas on bmw märgid peal ja kinnitusd ka ilusti stange küljes ja tulede küljes ühtivad. Ehk on siis mõne teise mudeli omad...

Aga tehtud siis ka vahepeal ikka nati:
Tagumised pidurikettad
Tagumised piduriklotsid
Käsipiduriklotsid
Esimesed pidurikettad
Esimesed piduriklotsid
Tagumised amordid
Tagumised vedrud (all olid mingid kollased madaldusvedrud, nendest üks katki, seega vahetatud, nüüd all tavalised)
Summuti keevitatud (üks klamber ka vahetatud, mis katki läks) Summutitihend ka vahetatud

Eelnevalt vahetatud jupid:

Siduriketas
Sidurikorv
Sidurisilinder
Siduripedaali vedrusüsteem (Seal oli vedru sees mingi plastmass silinder, mille suutsin ära lõhkuda. Ostsin uue ja lõhkusin tolle ka ära. Siis püha viha täis, ja lasin treida metallist jupi.
Väljalaske kollektori tihendid (2 tk)
Küünlad (kõik kuus)
Esituled (Vanadel tuledel olid mõrad sees)
Suunatuled (Oranzid valgete vastu)
Vasakpoolne udutuli
Iluvõred (prillid+neerud) Vanadel osad kinnitused katki.
Kõrvalistuja poolse esitiiva (eelmisel alt läbiv rooste)
Paigaldasin nahksisu
Paigaldasin suure kompuutri, koos raamiga
Kundepoolne esiuks
Piduri ja siduri vedelik
Klaasipesu vedeliku paak
Klaasipesu vedeliku mootor
Tosool

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#35

Nonii!
Vahepeal suurt midagi teinud ei ole, kuid lähitulevikus on ikka veits vaja veel näppida. Nimelt kõrvalistuja uks ei tule kesklukust lahti ja nupp käib üleüldiselt kuidagi raskelt. Ja juhiukse sees lingitross andis ka saba. Lisaks veel esisilda tekkinud mingine kolks. Kui nüüd veel enne Jaani aega saab, siis need saavad ka kõrvaldatud.
Ja siis sõidab see auto, kui selge grupijuht pidusse =)

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#36

tambets,kui ma linnapial seda bemmi koos sinuga selge grupijuhina näen,ausõna teen kalendrisse risti... Big Grin

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#37

41Degree Kirjutas:
Tambets Kirjutas:Välja lõigatud tükiga koos kukkus välja ka midagi huvitavat… Kiri oli peal KAMASUTRA… Huvitav, mis ajast ta seal on? =)
[Pilt: 1001248pm1.th.jpg]
Big Grin Vot sellist asja ei ole vist igaüks oma auto küljest pahtli seest leidnud. Ju vist oligi sinna pandud spetsiaalselt järgmise omaniku üle irvitamiseks Wink Aga leidlik sellegipoolest. Hea on, et kasutamata veel pandi Big Grin

Aga projekti pärast rispekt, minu meelest asjalik ettevõtmine sama asjaliku kajastusega Smile Lase edasi ja ootaks ka edaspidi sama head ülevaadet tehtud töödest. Ja kannatust lihvimisel ka.

Muide, Sa nii lihvidki, ilma elementaarsegi respiraatorita? Kaalu seda asja natuke veel Wink
olen mersu w123 tiivakaare seest leidnud pahtli purgi, ilus asi oli
Vasta
#38

Tambets Kirjutas:On ikka originaalid. Peab üle reguleerima. Ei ole ju tuttavat remondimeest, kes tuled ära reguleeriks =)

Mulle tunduvad , et need on e30 udukad , seepärast ka bmw märgid peal .E32 on natukese teise kujuga(yks serv ymar)ka ja minumeelest luupidega.

edit: unustasin mainida, et värv on täpselt minu maitse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Pole midagi targemat teha
Vasta
#39

Killer666 Kirjutas:
Tambets Kirjutas:On ikka originaalid. Peab üle reguleerima. Ei ole ju tuttavat remondimeest, kes tuled ära reguleeriks =)

Mulle tunduvad , et need on e30 udukad , seepärast ka bmw märgid peal .E32 on natukese teise kujuga(yks serv ymar)ka ja minumeelest luupidega.

edit: unustasin mainida, et värv on täpselt minu maitse.

E32 originaalid on jahh teise kujuga, nagu me juba mitu posti tagasi välja selgitasime =)
Aga kas E30 omad? Kurjam, ei usu eriti... Mul kahel E32-l järjestiku sellised ees...

Penn Kirjutas:tambets,kui ma linnapial seda bemmi koos sinuga selge grupijuhina näen,ausõna teen kalendrisse risti... Big Grin

Ei tea, kas sa risti tegid, aga nii igastahes oli =)


Aga E30 tuled neti järgi peaks olema sellised:
[Pilt: 19mr7.th.png]
Minu tuled aga sellised teps mitte pole...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#40

E30-l on kahte tüüpi udukaid, kuju poolest võivad pre-facelifti omad olla küll. Facelifti järgsed peaksid juba luupidega olema. Juhul, kui on e30 omad ja täiesti terved, siis võivad nad päris kenakopikat väärt olla. Muutuvad juba defitsiidiks vaikselt need e30 pudinad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne