(02-10-2009, 09:53 AM)ryblik1 Kirjutas: EV on see seadus niivõrd totter et siin ei või tegelikkuses isegi kere remonti teha. kui võtta aluseks sõna sõnalt siis sisselõiked kerele ei ole lubatud. st et karpi ei tohiks vahetada jne.
Nonii, kuskohast see nüüd välja tuli, kas keegi kuskil arvas midagi?
Seadus ütleb nii:
"Uute" autode kohta ehk pärast '97 registreeritud:
Kood 601 (Üldnõuded kerele)
lõige 1:
sõiduki kere peab olema komplektne ja osad nõuetekohaselt kinnitatud. Kui on ette nähtud keevitamine, siis korralik keevitus on nõuetekohane kinnitamine.
Kood 605 (Kere uksealune karp, kere kandevelemendid, raam, astmelauad)
lõige 2:
poltliited peavad olema pingutatud, neetliited tihedad ning keevisliited pragudeta ja tühikuteta.
Kood 614 (Korrosioon ja välimus)
lõige 1:
praod ja murded peavad olema remonditud.
Rohkem teemasse puutuvaid kereremondi teemasse puutuvaid pügalaid mina ei tuvastanud. Samuti on enne '97 registreeritud sõidukitele nõuded üldiselt samad, ainult ei ole nii detailselt lahti kirjutatud.
Mille põhjal Sa väidad, et kereremonti ei tohi teha (läbi roostetanud kohti välja lõigata)?
EDIT: teemasse ka. Kuigi teemaalgataja probleem sai juba lahenduse, siis väidetavalt saab ka sportrooli legaalseks (eeldusel, et õhkpatja originaalis ei ole). Kes on Rocki-Audi ja Rocki-Bemmi valmistamist jälginud, siis see ehk pani tähele ka seda lausejuppi, kus tuuningupudinaid müütav firma lubas rooli ARKis legaalseks teha. Ja kui firma saab teha, siis saab ka eraisik teha.