GAZ-69A aastast 1952
#21

Minu eelpool esitatud küsimus jäi küll vastuseta... kuid kui sellel masinal varuratas ei olnud tagumise ukse küljes, vaid masina vasak külg ja esiuks on 69 omad, parem aga 69 A ja samuti masina sisemus ( sadulad ) siis vaevalt see omalooming on. Pigem spets sõjaväe tellimus.

Ja kui 69 tagaporitiiva asemele 69 A tiiba vaja, siis võin haamrit laenata...

Tervitab Veteran.
Vasta
#22

(16-06-2010, 15:32 PM)Veteran Kirjutas:  Minu eelpool esitatud küsimus jäi küll vastuseta... kuid kui sellel masinal varuratas ei olnud tagumise ukse küljes, vaid masina vasak külg ja esiuks on 69 omad, parem aga 69 A ja samuti masina sisemus ( sadulad ) siis vaevalt see omalooming on. Pigem spets sõjaväe tellimus.

Ja kui 69 tagaporitiiva asemele 69 A tiiba vaja, siis võin haamrit laenata...

Tere!
Vasakul küljel tagumise ukse sisse oli keevitatud päris korraliku kvaliteediga kaks nelikant posti tagavara ratta kinnituse tugevnduseks.
Terv, kuzmits
Vasta
#23

Kas oskab keegi soovitada originaalile kõige ligilähedasemat tumerohelist värvitooni mis gorki autodele selga tõmmati?
Tean, et päris 100% värvireptsepti pole olemas sest värviti selle värviga mida hetkel võtta oli aga ikkagi.
Tänud ette, kuzmits
Vasta
#24

(27-06-2010, 18:49 PM)kuzmits Kirjutas:  Kas oskab keegi soovitada originaalile kõige ligilähedasemat tumerohelist värvitooni mis gorki autodele selga tõmmati?
Tean, et päris 100% värvireptsepti pole olemas sest värviti selle värviga mida hetkel võtta oli aga ikkagi.
Tänud ette, kuzmits
Odavaotsa värvidest on Globo-l pakkuda vägagi sarnast,kallimaid ja kvaliteetsemaid värve ei oska hetkel soovitada.
Vasta
#25

üle pika aja siis lisan mõned pildid suure töö tulemusest. hetkel käimas vigade parandused ja puuduste likvideerimised unicumi klubi heade inimeśte näpunäidete järgi.


[attachment=35550][attachment=35551][attachment=35552][attachment=35553][attachment=35554][attachment=35555]
Vasta
#26

Tervist!
Väga ilus lõpptulemus tulnud ,kui saladus pole ,siis mis värviga värvisid ? endal just see värvivalik veel teha.

Edu edaspidiseks!

Uaz 469b"Nuia",Uaz 69A
Vasta
#27


Tervist!
Väga ilus lõpptulemus tulnud ,kui saladus pole ,siis mis värviga värvisid ? endal just see värvivalik veel teha.

Edu edaspidiseks!


Tere! Värvi toon on "khaky" (DUPONT GAZ ja UAZ kataloog)

Vasta
#28

Mis firma värviga mootor on tehtud?



Vasta
#29

Nüüd veel jäänud istmed sadulsepalt kätte saada ja salongi kangide ümbrised paika panna. Kui kellegil on pakkuda originaal esiistmeid, õlikannu, salongikütte lõdvikuid, siis andke teada.

Asjatundjad kommenteerige.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                   
Vasta
#30

(19-08-2011, 00:13 AM)kuzmits Kirjutas:  Asjatundjad kommenteerige.

Asja ma ei tunne aga kahtlen kas 52 aastal teati miskit haagise kaalust. See, et suunatuled hiljem tulid võib küll nii olla, ja mäletan, et isa näitas vasakut suunda uksega.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#31

Kiitmast Sind ei väsi.
Jagaja juures need kummilutud,mis küünlajuhtmete ümber on,kas need mitte uuemad asjad pole. Ja kui ongi,siis saab need lupsti ringi pista. Praegust pildipealt vaadates esialgu väga mööda asju näha polegi.
Vasta
#32

Nagu ma aru saan, on kere silt löödud ise uuele põhjale? Kas seal kirjas on õige kerenumber?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#33

Küünlajuhtmed on ka valed .

Tervitab Veteran.
Vasta
#34

(19-08-2011, 13:34 PM)aavu Kirjutas:  
(19-08-2011, 00:13 AM)kuzmits Kirjutas:  Asjatundjad kommenteerige.

Asja ma ei tunne aga kahtlen kas 52 aastal teati miskit haagise kaalust. See, et suunatuled hiljem tulid võib küll nii olla, ja mäletan, et isa näitas vasakut suunda uksega.

Tont seda teab aga see silt on ühe vana originaali järgi tehtud....
(20-08-2011, 09:29 AM)Veteran Kirjutas:  Küünlajuhtmed on ka valed .

tänud, vaatame asja üle ja kui nii on, siis hangin õiged.


(19-08-2011, 15:41 PM)Aspelund Kirjutas:  Nagu ma aru saan, on kere silt löödud ise uuele põhjale? Kas seal kirjas on õige kerenumber?

A.

tere, kerenumber on ikka õigeSmile silt on origibnaali järgi tehtud.

(19-08-2011, 13:55 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kiitmast Sind ei väsi.
Jagaja juures need kummilutud,mis küünlajuhtmete ümber on,kas need mitte uuemad asjad pole. Ja kui ongi,siis saab need lupsti ringi pista. Praegust pildipealt vaadates esialgu väga mööda asju näha polegi.

uurime asja, tänud sulle.
Vasta
#35

(20-08-2011, 09:29 AM)Veteran Kirjutas:  Küünlajuhtmed on ka valed .


(28-08-2011, 18:39 PM)kuzmits Kirjutas:  
(20-08-2011, 09:29 AM)Veteran Kirjutas:  Küünlajuhtmed on ka valed .

Tere! Kuidas need tunduvad? Kas vahetan ära või jätan vanad?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#36

Sellised küünla juhtmed peaks sobima igati.

Tundub, et selle masina ehitamisel on eesmärk täiuslikuse poole. Sestap siin mõned minu poolsed tähelepanekud. Kõigepealt elektri poole pealt. 50-ndatel oli kasutuses tänapäeva mõistes vastupidine polaarsus, st. aku + klemm ühendati keresse ja - klemm läbi käiviti juhtme kogu vooluvõrguga. Generaatori mark Г-20. Generaatori mõlemad otsakaaned on malmist ja nende küljes (ka tagumisel kaanel!) on klappkorgid laagrite õlitamiseks. Relee-regulaator "telliskivi" tüüpi suur ja raske PP 12A, sama mis Gaz 51-l. Käiviti mark CT-20 võimsusega 1,7 hj, Gaz 51-l CT 21, samuti 1,7 hj. Katkesti-jaoturi mark P-23, millel oktaankorrektor süüte täpseks seadmiseks on tolle ajastu jagajatele kohaselt kahe suure ümara mutri abil seadistatav. Süütepool Б-21 on pikk, mille variaator on süütepooli põhja küljes eraldi plekikambrikeses, sama süütepool ka gaz 51-l ja vanematel Pobedadel. Need on põhilised. Veel elektritarvikute markidest:helisignaal C-56Б, mootoriruumi valgusti ПД-1, jalaga vajutatav tulede ümberlüliti П-34, õlirõhu andur MM-4, temperatuuri avariitule andur MM-7, jahutusvedeliku termomeetri andur TM-2, süüteküünalde mark HM12/12У 18 mm keermega.
Andmed raamatust: G.K. Butovski "Avtomobili" 1955

Veel elektrist. Kuna + ühendatakse keresse, on näidikute plokis temperatuurinäitaja erinev hilisematest, mis on kasutuses masinatel, millel - läheb "massi". Vanadel näidikutel on numbrijaotus näidikul vasakult paremale selline: 100(110)-80-40, uuematel aga 40-80-110
analoogne on erinevus ka näit. Gaz 21 erinevatel aastakäikudel.
Mul on sirvida mitu Gaz 69/69A tehasekäsiraamat, küll juba Uljanovskis tehtud aga vanim aastast 1956. Näidikuplokki tutvustaval joonisel on kütusenäidikul kiri БEHЗИH. Spidomeetril on siiski kilomeetrilugeja hoopis all nagu ka hilisel tootmise ajal, küll on aga lugeja juba üleval 1960. a. käsiraamatute 8.-s ja 9.-s väljaandes, ka kütusenäitajal on kiri TOПЛИBO ning juba on suunatule kontrolllamp, mis asetseb valgustuse ja ampermeetri vahel. 1956. a. raamatus see puudub. Aku polaarsust muudeti just 1960.-l aastal, raamatu 8.-s väljaandes on veel + kerega ühendatud, 9.-s juba -. Taga on üksik gabariidi/stopplatern ja ka juba eraldiasetsevad suunatuled on skeemis, tumblerlüliti asetseb armatuurlaual süütelüku kohal. 1964. a käsiraamatus on taga juba kaks gabariidilatermat, millel suunatuled ühitatud piduritulega, eraldiasetsevaid suunatulesid enam ei ole, suunalülija on juba roolisambal parema käega lülitada. Kiirusenäidikul on odomeeter jälle all.
1956. a raamatu elektriskeemis läheb haagise pistikusse ainult kaks juhet (pidur ja gabariit), kuid mitme otsaga pistik ise tegelikult oli, ei tea. Skeemi alaservas on kastike daatumiga kus on kirjas: Gaz 69, mai 1955. Selleks ajaks on relee vahetunud PP-20, mis on "telliskivist"poole väiksem ja poole kergem, kuid ikka nelja kinnituskõrvaga. Süütepool on raamatu andmeil juba Б-1 kuigi skeem veel näitab ikka veel pikka pooli, jagaja mark P-20.
Ehk oli abi.
Vasta
#37

Kuzmits uurib asja
Vasta
#38

Tere ja tänud postitamast. Masina ehitamisel on tõepoolest siht täiuslikuse poole. See mis puutub elektrisüsteemi, siis oled kirjeldanud selle margi eelkäia ehk siis "Trusenik" elektrisüsteemi.
Gaz 69A vana tüübi (aasta 52, 53-56) elektrisüsteem on juba selline nagu sa minu auto piltidel näed. Kütusenäidikul kiri benzin on õige märkus. Aga infot on erinevates allikates väga erinevat ja kõik mis mina olen leidnud kahjuks ei kattu omavahel. Aga tänud veelkord ja eks ma uurin veel ise ka ja teen mis teha annab.
Tervitades, Kuzmits



Vasta
#39

Kokkuvõttes ilus ja põhjalik töö.

Aga sisuliselt on see auto arusaamatu sünniajaga replika.

Põhjendused:
Selline nägi välja reaalne "Trušenik" ehk hiline prototüüp

[Pilt: 21660788.th.jpg]

Siin väike video, kus näha veidi kapoti alla ning salongi. Näiteks võib seal märgata vana versiooni GAZ-51 armatuuri KESET armatuurlauda. Seal kus uuemal versioonil on tahvlid kägukasti ja vahekasti infoga.

http://www.youtube.com/watch?v=kYzm51gGl...r_embedded

See konkreetne "prototüüp" on näide sellest, kuidas suvaliste dokumentide najal võeti arvele mingil põhjusel seal mitte olevaid autosid. Olgu siis sõjaväe varudest või kusagilt kolhoosi töökoja nurgast.

See oli nõukogude perioodil väga levinud areng, Pobedadest tehti Volgasid ja GAZ-51 võis ühel hommikul peainseneri otsusega ärgata hoopis GAZ-53A'na. Ja sõjavägi ei erinenud sellest suhtumisest mingil moel. Käsi peseb kätt kujul said suvalisi numbrit sisaldavad dokumendid allkirjad ja vajalikud templid. Ehk siis NZ'st võetud autole kirjutati juurde kõik vajalik selleks, et see arvele saada.

Kerenumber mis algab 6xxxx (kui mu silmad mind ei peta), näib ka olevat pigem ajast, kui käis juba sõiduki massiline tootmine. Kui see number üldse midagi tähendab...

Eelmiste omanike jutud võivad olla väga magusad ja põnevad, aga reaalsust kinnitab vaid paks dokumendipakk.

Kokkuvõttes: väga ajastutruu varajase GAZ-69A replika, aga mitte ühelgi juhul prototüüp aastast 1952. Rääkigu eelmises tehnilises passis olnud number mida tahab.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#40

Tuli veel meelde, et erinevate aastakäikude käsiraamatute juhtimisseadmete pilte võrreldes jäi silma see, et vanimas, 1956. a. väljaandes on pildil kujutatud tuuleklaasi avamise- sulgemise hoovad suletud asendis otsaga suunatud allapoole, teistes raamatutes ülespoole. Ka on vanemates, 1956.-s ja kahes 1960. a. raamatutes nende kinni keeramiseks sarnaselt vanade veevärgi kraanidele 5 sõrmesakiga suured mutrid, 1964. a. raamatus aga juba liblikad. Ka on vanima raamatu pildil olevad tuuleklaasile sooja õhu suunajad erinevad hilisematest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne