Küsimusi "Muravei" kohta
#41

Vajalik võimsus on saavutatud väiksema hammakaga ees.
Kuid ikka see õli, mis käib tagasilda???

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#42

Tagasillas käib TAD17,aga 80w90pole ka paha,võib ka 80w130 panna.
Vasta
#43

Vana muravei raamat väidab, et "главная передача" sööb õlisid М-8В, М-8А или МС-20.


Nagu eespool õeldud ilmselt sobib suvaline vähe viskoossem tänapäevane ülekande õli.
TEP-15 on ehk palju paks juba?
Vasta
#44

(23-09-2010, 14:01 PM)vootele Kirjutas:  Sõber tegi maal muravei aeglaseks nii, et kasti alla pani vahevõlli kahe ketirattaga. Ehk siis kahe ketiga ülekanne. Mootoris väike ketiratas -> kett ->suur ketiratas -> võll -> väike ketiratas -> kett nr.2 ->tagasilla ketiratas.
Täpselt sama idee -kahe ketiga- oli kunagi ka minul, ainult teostuseni ei jõudnud. Arvatavasti teist teed eriti ei olegi, sest taha suuremat hammakat panna ei saa, difri kinnitused jäävad ette. Tore et keegi selle idee teostas ja asi toimib! Kiitus!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#45

Tere!

Mul selline küsimus, et kust saaks Muravei'le varuosi uusi? Äkki keegi teab mõnda poodi v asja ja hea oleks kui Ida-Virumaal. Ise taastan ka hetgel Muraveid. 2a tagasi sõitsin sellega kuid hakkasid jamad pihta ja otsustasin, et teen täiesti korda. Kõik mõlgid lõin välja, vana värvi ja rooste eemaldasin igalt poolt ja nüüd hakkan värvima. Oleks vaja veel gardaane.

Kevin.
Vasta
#46

Jõhvis on üks Sergei, kes käib Venemaalt juppe toomas ja tema kaudu saab tellida. Aga odavad need jupid ei ole. Kui on vaja, siis privas saadan numbri, ta eesti keelt ei räägi.
Vasta
#47

Tänud!

Ole hea ja saada jah. Tal mingit poodi pole? Ültse ei räägi Eesti keelt?
Vasta
#48

poodi ei ole ja eesti keelt ei räägi mitte sõnagi, ei ole mõtet mitte üritadagi.
Vasta
#49

Nii, mehepojad, kellel on kodus vedelemas Muravei differ, mida ta ei kasuta ja tahab selle tervenisti või osaliselt mulle anda? Osaliselt selles mõttes, et oleks tarvis seda suurt hammakat sealt küljest (Z28).

Sellist nagu siin pildil:
[Pilt: differ.jpg]

Aidake hädast välja, mul jääb muidu töö pooleli. Ja selle Sergeiga ma ei saa äri aetud, sest ma olen rohkem kui niru venekeele kõneleja.

Tänud!
Vasta
#50

Selle ülekande suurendamisega tuleb piiri pidada,mul murdis lõpuks need diffri võllid lihtsalt laagri juurest pooleks ja kui õieti mäletan siis mitu tükki.Kunagi oli tehtud aiatraktor sellest sandikärust SMD oli vist margiks.Alguses lendasid laiali poolassi kummikooslused ja lõpuks võllid pooleks,aga siis oli neid Matrossovi motopoes saada.
Vasta
#51

(10-10-2013, 22:25 PM)ahtos Kirjutas:  Selle ülekande suurendamisega tuleb piiri pidada...

See hammakas minu Muravei difri küljes (pildil) ongi 28 hambaga, ise pole sinna suuremat ratast pannud. Ma ei ole teisi difreid lähemalt kunagi uurinud, kui on kokkupuude päris Muraveidega olnud. Pole nagu selle peale tulnud. Lihtsalt ehitamise käigus sai seda retsitud ja tagasi kokku keevitatud ja nagu arvata, andis keevituse kohalt järele. Nüüd otsin asendust. Ja hädasti oleks tarvis.

Kas kellelgi ikka pole? Big Grin
Vasta
#52

Tervitus,

Otsin maakoju asjatamiseks Muravei. Tegin korda, värvisin natuke ja ajab kõik asjad ilusasti ära.

Nüüd väikene probleem tekkinud. Vanamees hakkas teda seal omal käel remontima ja keeras ujukinõela kõveraks. Lisaks on kadunud ka ujukikambri kaane tihend.

Küsimus siis spetsialistidele:Kust võiks saada sellise eluka karbussi varuosi?

Või siis komplektset kasutatud karpat?
Vasta
#53

(27-10-2013, 14:50 PM)Siilipopp Kirjutas:  Tervitus,

Otsin maakoju asjatamiseks Muravei. Tegin korda, värvisin natuke ja ajab kõik asjad ilusasti ära.

Nüüd väikene probleem tekkinud. Vanamees hakkas teda seal omal käel remontima ja keeras ujukinõela kõveraks. Lisaks on kadunud ka ujukikambri kaane tihend.

Küsimus siis spetsialistidele:Kust võiks saada sellise eluka karbussi varuosi?

Või siis komplektset kasutatud karpat?

http://www.varuosad.ee/category/3
Küsi siit. Mina igatahes olen siit motopoest mõne vajaliku asja saanud.Smile
Vasta
#54

Probleem järgmine. Mis otstarve on pildil oleval punase ringiga tähistatud poldil? [Pilt: SDC10019.jpg]
Probleem hakkas eilsest kui hakkasin käivitama käivitushoovast. Hooba tõmmates viksab üle vahepeal toimib normaalselt siis uuesti viskab üle. Käivitusmehhanism on selline
[Pilt: SDC10022.jpg] (pildil tagavara osana).
Võllil on omavahel nukkidega ühendatud hammasratas. Tegin video ka kus on näha ja kuulda. Sealt on ka näha vahepeal toimib normaalselt ja vahepeal viskaks nagu üle.


Vasta
#55

See polt on stopper. Vöta see kaan maha ja vaata seda völli ning selle asja ehitust natuke aega, siis hakkab endal ka koitma. Mu mäletamist mööda tuleb see kinni keerata hoides samalajal vändamehhanismi mingis kindlas asendis.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#56

(28-04-2014, 17:56 PM)90Deville Kirjutas:  See polt on stopper. Vöta see kaan maha ja vaata seda völli ning selle asja ehitust natuke aega, siis hakkab endal ka koitma. Mu mäletamist mööda tuleb see kinni keerata hoides samalajal vändamehhanismi mingis kindlas asendis.

Jutt muidu õige, kuid kikkvända võll tuleb koos kaanega maha, kui see polt eelnevalt välja keerata. Mingi teema oli selle poldiga seoses kikkvända vedru pingutamisega. Ma möödunud aasta sügisel mässasin sama asjaga. Praegu detailselt enam ei oska seda lahti seletada. Üksjagu pusimist oli esimesel korral süsteemi toimima saamisega.
Vasta
#57

Eks minugi jutt oli sama segane, ja kogemus kah umbes samast ajastWink niiet isegi täpselt ei mäleta
A üldiselt, kui just peas päris saepuru ei ole aju asemel, siis väikese nuputamise-keerutamisega saab asja paika.
Oli jah vedruga seotud vist ja sellega et kui valesti sai siis töötava mootoriga hakkas kaas köristama seda kikstarterit vms.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#58

Tere

Kas keegi oskab öelda Muravei kolvi eelsüüteasendit? (mm enne ÜSS)
Kontakti ja küünlavahe huvitaks ka.

Tänan
Indrek

PS!
Lugesin, et "Turistiga" analoogne mootor, siis peaks kehtima see:
[Pilt: 027655645e20a2.jpg]

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#59

Tuula, Tulitsa, Turist, Muravei - neil kõigil põhimõtteliselt üks mootor. Väiksed kosmeetilised erinevused ju on, sõltuvalt väljalaske aastast ja eelmise omaniku fantaasiast.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#60

Mis nipiga saaks Tuula summuti sinna kogunenud tahmast ja õlist puhtaks. Arvatavasti on summuti sees olevad sõelad umbes, mõned aastad tagasi kui ma ta motoblokile peale panin siis töötas maheda häälega, aga nüüd jubetalt lärmab. Arvatavasti takistab sinna kogunenud tahm ja õli müra summutamist. Sõelad umbe läinud vms.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne