Tilgake tõrva meepotis ehk väheke mõtlemist maarjamaa töökultuuri kohta
#21

(18-05-2013, 20:32 PM)supp Kirjutas:  [quote='hundu615' pid='311214' dateline='1368892756']
Mina nagu hr.Supp,tegelen ka osade müügiga ja paigaldusega,ma ei pakugi kliendile peale conti komplekti midagi muud eriti,kuna pean ka tööle garantii andma. Gates-i olen ka mõnele autole pannud,aga ainult sellistele millel Klapp pähe ei jookse.
lolljutt suhu tagasi, gates on samuti oe asjade valmistaja, nagu rullidel on nii ina kui skf

Mis sa arvad,et ma ei tea seda või? Lihtsalt mina olen sellise seisukoha võtnud ja nii käitunud. Ning nt mingit championi või lucase eelsüüteid ma ka ei viitsi oma püsikundede autodele peale panna,kuna ei kesta need s.ttagi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#22

(18-05-2013, 20:32 PM)supp Kirjutas:  väga segane jutt ,pane see mis ettenähtud on, või tahad hrihma pigutussüsteemi ise aretama hakata
samas on paljud tootjad oma hrihma süsteemidele teinud tootmise käigus prendusi, esimesena meenub chr voyager 01-up 2,4 besiin, selle tuleb esimese rihma vahetuse jaoks osta nn parendus kmpl ca 150.- eest, enne kui b-osadega vahetada saab, sest rüüsleri algne varjant autos osutus vajakajäävaks, samas mu fiatil on ka kahte varjanti pigutist ehk ka tootja ratsis vahepeal konstruksiooni aga nad on omavahel asendatavad ( esimest kord hrihma vahetades vaatsin et sai vale pinguti, aga tegelikult nii polnud)

Aretada pole midagi, 1,6 golf kahe rihma ja rulli kujutad ette ju? b4 80 nel jookseb täpselt samamoodi, ainult rihm on 121 hamba asemel 124 vist. Rull jääb rihma suhtes õieti on too ju sama lai.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#23

(18-05-2013, 22:19 PM)supp Kirjutas:  
(18-05-2013, 20:59 PM)Marko Kirjutas:  Seltsimehed, jutt on töökultuurist, mitte varuosade kvaliteedist. Teemasse küsiksin: kas keegi teab töökoda, kus õõtsapukside vahetusel auto rattad vastu maad lastakse?
pukside vahetusel sageli võetakse õõts ära küljest, päris paljudel autodel tähendab rippes öötsa puksi kinni keeramine selle puksi kohest surma,
ehk mis sa küsida tahtsid?
Ma ei tea ühtegi töökoda, kes õõtsapukside vahetuseks rattad vastu maad laseks - see eeldaks kanali olemasolu? Piisab kui kinnikeeramise hetkel lükkad õõtsa üles tööasendisse (toe peale) ja keerad õõtsa poldid kinni. Muidugi on 4-posti tõstukil seda tööd mugavam ja ehk ka ohutum teha.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#24

(19-05-2013, 21:08 PM)Walter Kirjutas:  
(18-05-2013, 22:19 PM)supp Kirjutas:  
(18-05-2013, 20:59 PM)Marko Kirjutas:  Seltsimehed, jutt on töökultuurist, mitte varuosade kvaliteedist. Teemasse küsiksin: kas keegi teab töökoda, kus õõtsapukside vahetusel auto rattad vastu maad lastakse?
pukside vahetusel sageli võetakse õõts ära küljest, päris paljudel autodel tähendab rippes öötsa puksi kinni keeramine selle puksi kohest surma,
ehk mis sa küsida tahtsid?
Ma ei tea ühtegi töökoda, kes õõtsapukside vahetuseks rattad vastu maad laseks - see eeldaks kanali olemasolu? Piisab kui kinnikeeramise hetkel lükkad õõtsa üles tööasendisse (toe peale) ja keerad õõtsa poldid kinni. Muidugi on 4-posti tõstukil seda tööd mugavam ja ehk ka ohutum teha.

Plaattõstuk vmisiganes ta nimi on-tõstab ratastest.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#25

(19-05-2013, 21:08 PM)Walter Kirjutas:  
(18-05-2013, 22:19 PM)supp Kirjutas:  
(18-05-2013, 20:59 PM)Marko Kirjutas:  Seltsimehed, jutt on töökultuurist, mitte varuosade kvaliteedist. Teemasse küsiksin: kas keegi teab töökoda, kus õõtsapukside vahetusel auto rattad vastu maad lastakse?
pukside vahetusel sageli võetakse õõts ära küljest, päris paljudel autodel tähendab rippes öötsa puksi kinni keeramine selle puksi kohest surma,
ehk mis sa küsida tahtsid?
Ma ei tea ühtegi töökoda, kes õõtsapukside vahetuseks rattad vastu maad laseks - see eeldaks kanali olemasolu? Piisab kui kinnikeeramise hetkel lükkad õõtsa üles tööasendisse (toe peale) ja keerad õõtsa poldid kinni. Muidugi on 4-posti tõstukil seda tööd mugavam ja ehk ka ohutum teha.

Loe ja imesta, ma seda kõikaeg nii teinud ja varemalt sama moodi tehtud tuttava töökojas, siis kui ma veel ise näppu õliseks ei teinud.

Dad.
Vasta
#26

(18-05-2013, 21:30 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-05-2013, 21:04 PM)hulgus Kirjutas:  Arvuti vajaks garantiiremonti viimist,
Elektroonikaga jamad jah.Ostsin mullu sügisel uue garmin gps seadme Hake kaubandusest.Rõõm oli üürike,mõned päevad ja ei suutnud enam sateliite seadistada...
... Mis tuletas meelde, et 6k kasutuses Garmin läheb teist korda garantiisse, õnneks on müüja suhtumine väga viis, ju tegu vaid õnnetu juhusega. Eelmine mudel tundus olema veel pommikindlate asjade aegust, kestis 4 aastat ilma ühegi koolemiseta, ilma "master resetita".
Praegune on 5 (viis) korda resetitud, softi vahetatud ja ikka ei möödu päevagi kui pilti korra, tasku ei viska.


Vasta
#27

Nii, lõpuks sain kaaned Astromotost kätte. Otseloomulikult tahtsid kaaned ise kokku panna ning hädaldasid, et ei saa muidu vaakumiga kontrollida.

Koju jõudes läksid kohe kaaned tagurpidi ning mootoripesuvahend põlemiskambritesse. Nüüd ongi oodatud ideed, kui suure lekke pärast peaks vigisema minema - kahe tunniga oli kahes põlemiskambris tase paar millimeetrit alanenud ning väljalaskekanalid niisked. Idee poolest peaks mootoripesuvahend olema petrooleumipõhine ning suhteliselt hästi roniv ollus, seega peaks lekkeid päris hästi näitama. Homme ilmselt võtan lekkivad klapid korra lahti ning uurin natuke lähemalt tööpindu, ehk on lõigatud ikkagi hoolimata peale loetud sõnadest liiga laiad.
Vasta
#28

Kunagi tegin omale kaane,millel klapid pidasid bensiini ca 12 tundi,siis oli alles pool kodusest läbi lasknud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne