26-06-2014, 23:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2014, 23:02 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(26-06-2014, 11:03 AM)raudbetoon Kirjutas: ... kui suur on JUMZi kütusekulu kaevamisel. Lihtsalt huvi pärast, saaksin teha plaane, omal ka ees paar kilomeetrit kraavi teha.
Kõik oleneb kaevajast ja masina tehnilisest seisundist, mis olukorras hüdropumbad ning kui palju pöördeid tuleb peale anda... Keskeltläbi arvestan 10l/h, vahest tuleb 7l/h, vahest 15l/h... Olen mulda tõstnud jumziga mis põletas tunniga 20liitrit. Igavene hõre pump ja veel hõredam mootor oli.
(24-06-2014, 02:39 AM)krossifänn Kirjutas:(23-06-2014, 19:41 PM)viplala Kirjutas:Viplala - kas teed jälle nalja või A kus kohas sa neid vaatad/vaatled ja palju endal promilli sees on ??? Promilliga kipuvad jah järjest ilusamaks minema...(23-06-2014, 19:23 PM)mlsluik Kirjutas:(23-06-2014, 19:18 PM)Tegelane5 Kirjutas: Rivistusel oleval lindil on kõige voolujoonelisem kabiin-see kõige kiirem siis V?
See neist ka kõige vanema, ehitatud sellajal kui mehed olid rauast ja laevad puust, autod ilusad ja naised veel ilusamad...
Ma praegu vaatan neid naisi ja peaks ütlema, et tänapäevased on ilusamad
(26-06-2014, 22:09 PM)Kombimiis Kirjutas: Ei, ilusad tööriistad ritta säätud. Miskipärast imponeerib see sirbi ja vasara kombinatsioon lindika radiaatorivõrel
Kukkus päris vahvalt välja tõesti... Eks aega juba möödas omajagu et mõne detaili minevikust võib juba naljaks keerata...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB