Minu T-40 AM

Üritades küsijat juhendada enne kui tal külm mootor kepsu välja viskab ülepööretest siis kui ikka latt kinni jääb on mingi asi konkreetselt katki või kõver.
Plunser saab ka üles kinni jääda ja siis ei liigu ka hammaslatt aga kui kõik silindrid töötavad kui pööre tõuseb ei saa plunser kinni jääda kuna ta sissevälja liikudes laseks end ka keerata.
Kui latt ise kinni jääb võib olla murdunud tugijalg mis vedrusid hoiab ja hammassektoril liikuda lubab.
Ühesõnaga mul selline probleem oleks ma võtaks pumba maha ja vaataks mis tagumise luugi all toimub.
Tegelikult kui hoovast jõuga gaas maha suruda peaks ka hammaslati sisse saama lükata regulaatorivedru kaudu.
Plunsrite raske käimise või kinnijäämise vastu aitab teinekord segada automaatkastiõli diisliga pooleks ja töötada seda segu 10 liitrit ära mis edukalt erinevad ladestunud vaigud lahti võtab.
Kinnijäävate pihustite puhul igatahes aitab pea alati kui nõel päris kinni pole.
Vasta

Kas see automaatkasti õli ja diislisegu sobib vaid vene tehnika peal kasutamiseks või saab sellega ka tänapäevast commonrail pihusteid ravida?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(23-12-2023, 21:14 PM)tõnn Kirjutas:  Kas see automaatkasti õli ja diislisegu sobib vaid vene tehnika peal kasutamiseks või saab sellega ka tänapäevast commonrail pihusteid ravida?
Selline lähenemine ei ravi midagi vaid aitab kui asjad halvasti liiguvad ning see kehtib kõigi diiselmootorite kohta kus vaikude-biodiisliga asjad kokku saanud.
Antud juhul see kindlasti ei aita tilkuva pihusti ja suure tagasivoolu korral aga võib aidata kui pihusti piisavalt kiirelt ei reageeri ja aegajalt kinni jääb peale seismist.
Vasta

mässasin täna kaas maas selle regulaatoriga. Tundub, et latt liigub ilusti, kõik liigendiud ka justkui. Viga paistab olevat sealkandis, kus on need vihid, mis tsentrifugaaljõuga peaks raskuskeset muutma vms.
Kuna see on nii all ja vaateulatusest väljas, siis ei näe, mis seal toimub.
Vbla on mingi krass ees, mis ei lase liugpinda mööda asjadel liikuda, kuhu peaks.
Ühesõnaga, kuda jumal juhtaab, kord töötab, kord läheb lõhkuma. Nii nagu jumal juhatab. Püsiviga õnneks või kahjuks ei ole. Viga oleks ehk lihtsam diagnoosida, kui üldse ei toimiks. Nii on raske aru saada, mida torkides muutus tekib ja milal mitte. 
Peab otsima miski joutuubi video, et näha kas ja kuidas see kompott lahti käib. Tundub et nagu ikka, ligi pooltele kinnitustele ei saa. Seega tuleb lahti võtta ''pool mootorit'', et kausi maha saaks ja sisse näeks Sad
Vasta

Kas tühikäigul töötab iseseisvalt ja kõigi nelja silindriga? Lõhkuma läheb pöördeid peale tõmmates? 

Kui pihustitorud pumba pealt maha keerata ja käsipumbaga pumbata, kas stutseritest hakkab üle tulema või ei? 

Muidugi võib ka vihtide alt survelaager puruks olla.
Ega see pump Pärnus remondis pole käinud?
Vasta

Aga kuule! Väike vedru tundub sul ju pildi järgi regulaatoris pooleks olevat??
Vasta

(24-12-2023, 22:01 PM)gruppen Kirjutas:  Kas tühikäigul töötab iseseisvalt ja kõigi nelja silindriga? Lõhkuma läheb pöördeid peale tõmmates? 

Kui pihustitorud pumba pealt maha keerata ja käsipumbaga pumbata, kas stutseritest hakkab üle tulema või ei? 

Muidugi võib ka vihtide alt survelaager puruks olla.
Ega see pump Pärnus remondis pole käinud?
Jaa, kui leiab, et peaks töötama, siis töötab kõik nagu peab. Minu arvates.... Lõhkuma läheb iseseisvalt, nii et ma peale ei tõmba midagi, lihtsalt kütab pöörded üles, nagu ma oleks gaasi põhja laksanud. Normaaljuhul selliseid pöördeid ei ole võimalik saavutada. Vaid siis, kui ta ise seda teeb
Siin siis töötavana see kolu https://photos.app.goo.gl/oX3CXMgDDZe9jzJw8
Minu ajal pole seda keegi remontinud.
Vasta

(24-12-2023, 22:01 PM)gruppen Kirjutas:  ...
Kui pihustitorud pumba pealt maha keerata ja käsipumbaga pumbata, kas stutseritest hakkab üle tulema või ei? 
...

Oled kindel, et käsipump jõuab tagasilöögiklapi lahti suruda?

Väike vedru on kahtlane, aga pooleks vist ikka ei ole. Teemalgataja kohe ütleb, kas on mõlemast otsast kenasti kinni või tilpneb vabalt...
Vasta

Üldiselt see pump pole raketiteadus. Võta maha ja haruta regulaator laua peal laiali ning on näha kohe mis detail kõver või kulunud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(25-12-2023, 10:19 AM)Daff Kirjutas:  Üldiselt see pump pole raketiteadus. Võta maha ja haruta regulaator laua peal laiali ning on näha kohe mis detail kõver või kulunud.
Kui on enamuse oma elust ilma õlita töötanud, siis väga sorteerida pole, regulaatori osa on kõik kulunud ja lõtkude summa võibki põhjustada anomaaliaid. Reaspump pole lõhkuma läinud, küll aga pöörispea, sellel oli kaane all selline väike vändakujuline jubinas kinnikiilunud, natuke ülipeent lihvpaberit ja töötab.
Tegusaid pühi!

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Kolmanda liigi traktoristi õpik. Tln 1987
Mootori avariiliselt suur pöörlemissagedus:
A. Õhupuhasti põhi on õli täis.
B. Õli kõrge tase pumbas.
C. Kütusepumba latt on kinni kiilunud.
Vasta

T-40 raamatust sain samad veadiagnoosid, aga need ei ole ükski.
Võtan hoogu pumba eemaldamiseks.
Vene videotes on üsna palju sellekohast infot, alates pukside vahetamisest ja lõpetades vasktraadi mässimisega..... Big Grin
Vasta

Kas alumine vedru on terve või on kaheks jupiks?
Vasta

Tekkis selline mõte, et äkki on seal miski möga, mis ära jäätub, sest iga kord, kui on saanud mootori soojaks ja kuidagi gaasiga mängides töötatud, siis kaob viga ära.
Mõtlesin sisi mitte lihtsalt õli välja vahetada, vaid ka soojaks ajada ja kõik võimaliku kätte saada. Mõeldud tehtud. Kaas maha, fööniga kuumutasin korpust, kui käima panin, töötas, nagu antsu viiul. Siski kõik punnid maha, mis sai, vana löga välja, panin käima kuivalt, puhusin kõikidele detailidele õhku, et sealt viimsed kübemed lahkuks. Traktor töötab ideaalilähedaselt. Väike tühikäigu kõikumine, nagu neil ikka. Punnid sisse tagasi. Õige mõõduni täissünt õli sisse(ehk on libedam vms). Traktror käima. No töötab. Järgmisel päeval käivitumisel korraks röögatab, aga siis võtab ilusti õiged pöörded ja töötab nigu kulda.
Täna siis kraad jälle miinuses. Panen käima, pill röögib. Jalagaasiga käega manipuleerides, saan kuidagi 200m sõidetud, nagu ikka, iga vähegi sügavama vajutuse peale hakkab röökima. No ei toimi regulaator, ei tõmba pöördeid maha.  Mõistus täitsa otsas. Või viga üldse kusagil mujal?!?
Alumine vedru terve.
Vasta

Võibolla ei ole asi jääs vaid mõni kõver detail kiilub kinni. Kuid tänu metallide soojuspaisumisele saab omale kergema käigu?

Mul oli säherdune jama ühe uksega.
Klient hommikul helistab, et ukse lukk ei tööta, lukkusseppa vaja.
Jõuan tunni pärast kohale, teen luku kerge liigutusega lahti, kõik töötab.
Järgmine päev, sama kellaaeg sama jama.
Alles hiljem taipasin, et hommikupäike paistis uksele peale, veidi soojendas ja kiilus kinni.
Selleks ajaks kui mina kohale jõudsin oli päike juba edasi liikunud ja uks oli varjus, jahtus maha ning töötas.

Ega see pump sul paremaks ei muutu, ikka lahti võtta ja sisse vaadata. Jupid ämbrisse ja teine asemele.

Head vana-aasta lõppu!

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Ah, et külmaga on probleem... Soojaga ei ole. Tea milline see gaasihoovastik pumba ja piloodi vahel oma olemuselt on ja kas kultuurkihti ka kusagil selle ümber on?
Vasta

kaane all oli kõik täitsa puhas, subjektiivselt hinnates. Rolleyes
Vasta

Tsitaat:gaasihoovastik pumba ja piloodi vahel
Mitte pumbas. Eelmise postituse mõte läks kõrvust mööda?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(31-12-2023, 17:21 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:gaasihoovastik pumba ja piloodi vahel
Mitte pumbas. Eelmise postituse mõte läks kõrvust mööda?
See ei mängi ju mingit rolli, kui mõtlete seda, mis jalapedaalist või käsikangist regulaatori kastini ulatub
Ma võin kõige väiksemaid pöördeid valida käsivalitsast, aga mootorisse jõuab käsk, nagu oleks 3x gaasi põhja löönud.Kui need vardad tagant ühendada, siis käitub ma usun ikka samamoodi....
Vasta

(31-12-2023, 17:25 PM)pannkook Kirjutas:  See ei mängi ju mingit rolli, kui mõtlete seda, mis jalapedaalist või käsikangist regulaatori kastini ulatub
Ma võin kõige väiksemaid pöördeid valida käsivalitsast, aga mootorisse jõuab käsk, nagu oleks 3x gaasi põhja löönud.Kui need vardad tagant ühendada, siis käitub ma usun ikka samamoodi....

Ma oleks eeldanud, et seda usku on juba kontrollitud ja gaasihoova käega tagasi lükkamine pumba küljes ei too pöördeid alla.
Kui on kontrollimata peaks seda esimesel võimalusel tegema ja kui see aitab oleks esimene valik lisada vedru mis suudab hammaslati tagasi tõmmata kui ei soovi regulaatorit lahti võtta.
Seda pöörete kontrollimatut tõusu pikalt eirata pole väga jätkusuutlik mitte ainult mootorist kepsu väljatuleku pärast vaid ka hooratas saab laiali lennata ja arvestades kitsast kabiini ning alajäsemeid mis sealsamas asuvad võib ka neist osaliselt ilma jääda...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne