kahe väljundiga süütepoolide eripärad ja ristkasutus (poolitatud teema)
#1

(12-05-2014, 13:41 PM)Kombimiis Kirjutas:  Kellegil mõnda kahe väljundiga süütepooli pole üle? Või vihjata millise margi-mudeli omasid on kõige rohkem ringluses...

Kohe turkab pähe MB mootor M111, millel säärased poolid. Sama särts läheb kahte silindrisse. C ja E klass varastest üheksakümnendatest, üsna laialt levinud.
Vasta
#2

Sellised leidsin. Midagi ette võtta ei anna selle alumiiniumist kronsa-jahutusega? St, peaks Kometa paagi alla mahtuma.
Vasta
#3

Kas kahetaktiline ikka töötab, kui ASS ka säde on? Või olen ma millestki valesti aru saanud?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

(12-05-2014, 15:19 PM)Kombimiis Kirjutas:  Sellised leidsin. Midagi ette võtta ei anna selle alumiiniumist kronsa-jahutusega? St, peaks Kometa paagi alla mahtuma.

M111 mootoris elunevad need poolid sisselaskekollektori all mootoriploki küljes. Mistõttu need on natuke kaugemale viidud. On muidugi hea küsimus, kas kronsa mahalõikamisel võib pool üle kuumeneda või mitte...

Süütepooli juhitakse elektrooniliselt, sestap võib tekkida ekstsesse selle kasutamisel magnetosüütes.
Vasta
#5

Mu vinge Ukraina elektronsüüde peakski wasted spark režiimis taguma ehk tambib äikest ASS ja ÜSS.
Vasta
#6

Midagi siin ei klapi...
Wiki räägib ka, et neljataktilise süsteem on...
Aga siin nutumüüri ääres selle üle teoretiseerida ei ole ka õige. Keegi admin teem ehk väikese näpuliigutuse?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

Selliseid poole kasutatakse ka osadel Ladadel isegi. Seal küll nö kaks paari ehk siis on isegi tõenäolisem et mõne sellise odavalt leiab. Kuna tavaliselt läheb üks paar nässu aga välja tuleb vahetada siis terve kobakas.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#8

Paadimootoritel kasutatakse kahe väljundiga süütepoole. Näiteks selline Yamaha oma
Vasta
#9

Seda ma tegelt mõtlesingi et äkki kellegil on Lada või Gazi oma ülearu majapidamises...
Vasta
#10

Anda säde läbipuhumise ajal? Tõsi küll, alles läbipuhumise algfaasis, kui heitgaase on rohkelt, aga siiski. Mingis reziimis võiks teoreetiliselt üpris palju bensiiniauru ka juba silindri lae all lennata. Kuhupoole see jõmakas siis suuna võtaks? Kas teab keegi üldse mõnda seeriatootmises olevat kahetaktilist, millel kasutatakse taolist süsteemi?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#11

(13-05-2014, 17:43 PM)Wiki432 Kirjutas:  Anda säde läbipuhumise ajal? Tõsi küll, alles läbipuhumise algfaasis, kui heitgaase on rohkelt, aga siiski. Mingis reziimis võiks teoreetiliselt üpris palju bensiiniauru ka juba silindri lae all lennata. Kuhupoole see jõmakas siis suuna võtaks? Kas teab keegi üldse mõnda seeriatootmises olevat kahetaktilist, millel kasutatakse taolist süsteemi?

Jah, mina tean.
Praegugi üks selline kuuri all. Ikka sealt samast paatide repertuaarist.
Vasta
#12

Fiat 126

[Pilt: _vyrn_1294_vyr_5575508221.jpg]

Cinquecento
Vasta
#13

(13-05-2014, 09:39 AM)Tegelane5 Kirjutas:  Selliseid poole kasutatakse ka osadel Ladadel isegi...

Kuis nende vastupidavusega on? Kuidagi palju on kurtmist selle üle, et need pole kuigi pikaealised ning kipuvad olema poolelusad: annavad sädet mõnda aega.
On olnud peavalu ühe säärasega maadelda: säde oli esimesed 5 minutit, seejärel ühel silindril kadus. Teise jäi alles... Kaablite vahetamisel midagi ei muutunud.

Mooduli vahetamise järel töötas kõik kenasti.
Vasta
#14

(14-05-2014, 12:28 PM)v6sa Kirjutas:  
(13-05-2014, 09:39 AM)Tegelane5 Kirjutas:  Selliseid poole kasutatakse ka osadel Ladadel isegi...

Kuis nende vastupidavusega on? Kuidagi palju on kurtmist selle üle, et need pole kuigi pikaealised ning kipuvad olema poolelusad: annavad sädet mõnda aega.
On olnud peavalu ühe säärasega maadelda: säde oli esimesed 5 minutit, seejärel ühel silindril kadus. Teise jäi alles... Kaablite vahetamisel midagi ei muutunud.

Mooduli vahetamise järel töötas kõik kenasti.
Pole ise samuti kuigipalju nendega kokkupuutunud, aga Boschi vanakooli transistorsüüte poolide vastupidavusega asju ei tee Bosch ise ka vist enam. Rääkimata valeotest ja Lada OM valmistajatest Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

Võtan siis MB oma parem ligi kui "kodumaa" keritud traat. "Import"tsiklile ikka kapitalistist Saksa inseneri konstrueeritud mähis-blitzkrieg-sinu-silindris, Lääne asi. Pilusilmsete Kawa omad ka, spetsjomm selle asja jaoks. Las esialgu olla, panen auto oma.
Vasta
#16

Audi 100 v6 katlal oli kahe väljundiga poole 3tk. Mul on üks selline tsiklile kruvitud ja on seal väga hästi vastu pidanud. Tõenäoliselt saadaval igas lammutuses kilohinnaga. Soovitan võtta peaotäie juhtmeid juurde.
Võib dnepri/urali poole ka kasutada, mida on saada ka 6V pingele.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni. Tunnen puudust ka metallist töölaua sahtlitest, on kellelgi üle? Laius 40cm.
Vasta
#17

https://www.autoparts.ee/shared/ci/37/103344

MB CLK320 süütepoolid. Seal igale silindrile 2 küünalt..
Vasta
#18

VAZ 1111 "Oka" süütepool


[Pilt: 021844.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne