09-06-2015, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2015, 09:33 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Gaasihoob käib "tühja" kõigil mittepöörlevatel kõrgsurvepumpadel, kuna sellega pingutatakse vaid regulaatori vedru. Kui suretusmembraan on "põhjas", on pump tööasendis. Seiskamiseks imetakse membraan "üles" ja vedru tirib selle alla tagasi vaakumi kadumisel. Nii tagatakse mootori töö ka rikke korral.
Kas kõver plekist hoob kirjaga STOP on pumba küljest võetud lammutamisel või oli keegi "ebavajaliku" juba varem eemaldanud?
Enne KSP laialilõhkumist oleks olnud paslik veenduda etteanderõhu olemasolus KSP peas. Regulaatorid kõngevad harva, oluliselt tihemini on läbi mädanenud surveklapi vedru või ikaldunud etteandepumba klapid. Kui pole umbes pooleteistbaarist ettanderõhku, ei ole ka etteannet loota.
Kas kõver plekist hoob kirjaga STOP on pumba küljest võetud lammutamisel või oli keegi "ebavajaliku" juba varem eemaldanud?
Enne KSP laialilõhkumist oleks olnud paslik veenduda etteanderõhu olemasolus KSP peas. Regulaatorid kõngevad harva, oluliselt tihemini on läbi mädanenud surveklapi vedru või ikaldunud etteandepumba klapid. Kui pole umbes pooleteistbaarist ettanderõhku, ei ole ka etteannet loota.