ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister
#13

(07-10-2015, 20:14 PM)Qunts Kirjutas:  
(07-10-2015, 19:50 PM)zazik Kirjutas:  
(07-10-2015, 16:11 PM)Qunts Kirjutas:  ZAZ 966 

Ma pole just 100% sapakaekspert, aga minu meelest peaks antud autod olema just "vana tüübi" linkidega. ZAZ-968 (ilma lisatäheta) oli just selline vahepealne mudel, 966B kere, kuid uue mootori ja armatuuriga. 
Uus kere koos uute ukselinkide ja juba järgmise näidikuplokiga tuli 1974., mudeliga 968A. Siis kolis bensiinipaagikork kapoti alla, tulid "parktuled" (b-piilaril asuvast lülitist) tagatiibadele jms. Samuti olid sel mudelil juba uued istmed.
Ilma lisatähiseta 968 muutus tootmise jooksul vene autole omaselt päris palju. Mingi hetk muutus esiots väiksema iluliistuga variandi vastu. Tagurdustuled ja Joonase autol nähtav armatuur ilmusid minu teada juba üleminekul 966B-lt 968-le.

Vanatüübi linkidega oli metallist armatuurlaud. Olen omanud seda autot 90 aastate alguses ja oli täielik originaal toona.
Nende sapikatega ongi nii, et keegi tegelt ei saa aru mis aastast mis aastani oli vana 966 ja uuem 966 ja siis tulid veel 968 A/B , milldel oli 968 detaile jne.

Kindlalt julgen väita, et pildil nähtava, s.t. plastikust armatuuri ja "pika kellaga" spidomeetriga 968 on tulnud tehasest ka vanade ukselinkidega. Too isend oli eest kitsa liistuga ja bensiinipaagikork oli väljas, istmed olid vanad.

966, 966B, 968 ja 968A peaks kõik olema erinevate mootoritega. 966 oli 965A mootoriga, 966B kohta ei tea. Ma pole päris kindel, kas 966 eraldi mudelina üldse (suurtootmises) eksisteeris või tuligi kohe 966B ja indeksit lihtsalt ei kasutata eriti.

968, 968A ja 968M on teineteisest jällegi niivõrd erinevad, et indekseid peab igal juhul kasutama. Need 3 on põhimudelid, ülejäänud tähe- ja numbrikombinatsioonid viitavad erimitele (erinevad invaversioonid, põhimudelist erinevad mootorid jms).
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Seiklusminister - 13-08-2015, 07:23 AM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Jossu - 13-08-2015, 08:28 AM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: zazik - 13-08-2015, 10:03 AM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Seiklusminister - 13-08-2015, 12:48 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: aavu - 13-08-2015, 17:13 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Seiklusminister - 14-08-2015, 06:46 AM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: aavu - 14-08-2015, 18:17 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Seiklusminister - 07-10-2015, 14:44 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: v6sa - 07-10-2015, 15:20 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Qunts - 07-10-2015, 16:11 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: zazik - 07-10-2015, 19:50 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Qunts - 07-10-2015, 20:14 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: zazik - 07-10-2015, 21:15 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: olevtoom - 08-10-2015, 13:12 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: zazik - 08-10-2015, 19:03 PM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: Jossu - 08-10-2015, 09:19 AM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: umm - 08-10-2015, 10:31 AM
RE: ZAZ 968 - 1971 - Seiklusminister - Autor: olevtoom - 08-10-2015, 19:14 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne