Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
30-03-2004, 20:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2004, 21:02 PM ja muutjaks oli
Kärnataja.)
Kas siis on süüde natukene vale kui masin paugub. Seda just siis kui gasi rohkem annad nii kohapeal kui kiirendades? A ja miks ühest sumpast tuleb paksu suitsu välja ja teisest ei tule midagi? Mingi rõngas läbi jh? Jawaga on siis tegu...
Kui sul mõlemad silindrid töötavad ja vasakpoolne(sõidusuunas vaadatuna) summuti suitseb, siis on käigukastipoolne väntvõllilaagri simmerling läbi(tõmbab õli käimarist mootorisse).
Plärtsumist tekitavad hiline süüde ja/või rikas segu.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Küünlad võiksid ka õiged ja võrdse jõuga olla.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 49
Teemad: 35
Liitus: Oct 2003
Maine:
1
siduripoolne simmerling kindlasti ära. Endal oli aasta tagasi täpselt samasuguste tunnustega probleem.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
küünlad on mul küll väga erinevad...1 peaks originaal olema aga teisel silindripeal on küünlaauk suurem ning seetõttu on seal ka mingi erisugune välismaa küünal.