Gaz M1 EMKA

Võibolla on juba siia jagatud ennem aga topelt ei kärise:

https://www.youtube.com/watch?v=V6gPEAu4zdg
Vasta

KGB EMKA on tükk aega oma aega oodanud ja ootab edasi. Kaks suurt probleemi. Roolimehhanism ja kere keevitus. Nimelt ei taha Fordi mootor ja M-1 roolikarp kuidagi kokku sobida. Poolteist sentimeetrit jääb ruumi puudu. Kuna mingit teavet selle kohta ei ole, kuidas see asi oli 80 aastat tagasi lahendatud, siis ei võta seda ennem käsile, kui olen lahendanud kere remondi probleemid. Eks selle käigus selgub, kas annab mootorit mõned cm-d ette poole nihutada. See, aga on küllaltki töömahukas ettevõtmine. Midagi kindlalt selle auto arengust uuel aastal  lubada ei julge.
Vasta

Head uut ja tegusat aastat.
Pole hetkel GAZ M1 roolikarpi, täpselt silmade ees. Kui mina läheneks asjale siis, prooviks huvi mõttes. Kas Ford V8 roolikarp istub GAZ M1V8 raami vahele või mitte? Väliselt nad samad ilmselt pole aga võibolla see aitaks sobitamise probleemile kaasa. Väga vabalt võib olla,et V8 on üks lisa kumerus ,mis võimaldab mootorist mööda minna?
Vasta

(02-01-2019, 21:30 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kas Ford V8 roolikarp istub GAZ M1V8 raami vahele või mitte? Väliselt nad samad ilmselt pole aga võibolla see aitaks sobitamise probleemile kaasa. Väga vabalt võib olla,et V8 on üks lisa kumerus ,mis võimaldab mootorist mööda minna?

Kõrvalteemast tsiteerides "Raamide võrdlus näitab, et raamide  tagumine kolmandik laiusest on enam vähem sama. Erinevus paar millimeetrit. Siis hakkab raam väikese paindega kahanema ja esisilla keskpunktist on vahe juba pea 10 cm, st Gaz raam on kitsam."

Seega peab ilmselt ka roolikarbi kinnituskoht doonor phaetonil ja M11´l  olema nihkes? See erinevus ilmselt lahendaks olukorra, aga kuidas M1-V8 kasutuse juures see lahendati?

Ette jääb ploki ülemine nurk?
[Pilt: 60817_Engine_Web.jpg]
Vasta

Pildilt paistab, et roolikarp läheb väga napilt mööda väljalaske kollektorist. Seega kui nii võtta, peaks roolikarp kas raami sisse viima või viima teisele poole raami ja pendelhoova jaoks, peaks läbi raami olema vastav auk? Ma siinkohal üritan mõelda,kuidas insener seda lahendada võiks.
Veel lihtsam oleks olnud teha roolikarp,mis on väiksem kui M1 originaal aga muidugi, see on jälle resurssi asjatu rasikamine, mida venelane ei teeks.
Vasta

(02-01-2019, 23:29 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Pildilt paistab, et roolikarp läheb väga napilt mööda väljalaske kollektorist. Seega kui nii võtta, peaks roolikarp kas raami sisse viima või viima teisele poole raami ja pendelhoova jaoks, peaks läbi raami olema vastav auk? Ma siinkohal üritan mõelda,kuidas insener seda lahendada võiks.
Veel lihtsam oleks olnud teha roolikarp,mis on väiksem kui M1 originaal aga muidugi, see on jälle resurssi asjatu rasikamine, mida venelane ei teeks.
 Eks tuleb mõelda. Rooli hooba on võimalik natuke lühendada. Mootorit võimalusel ette poole tuua. Rooli sammas peab jääma kahe pedaali vahele. Mängu ruumi palju ei ole. Ameerika rooliga pole midagi peale hakata, kuna Fordi raam on laiem, siis seal on laiutatud meheste.
Vasta

lugesin et raaminumber oli vist sinu masinal 513, 510 numbriga masin oli muidu 41 a Eestis 8 armee võllide käsutuses:

   
Vasta

Nikerdasin vahepeal populaarteadusliku ilustratsiooni probleemi visualiseerimiseks Rolleyes


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(03-01-2019, 01:07 AM)nemps Kirjutas:  lugesin et raaminumber oli vist sinu masinal 513, 510 numbriga masin oli muidu 41 a Eestis 8 armee võllide käsutuses:

See on väga huvitav paber, mis natuke annab aimu, et need väikeste raaminumbritega autod olid küllalt tähtsad. Nimekirjas kohe pärast ZIS-si. Kahjuks pole ühtegi kuupäeva, millal see paber ilmavalgust nägi. Huvitab see seetõttu, et aru saada, kas see 510 numbriga isend oli veel Fordi mootoriga või oli see juba eemaldatud, et oma viimsele teekonnale kergetanki ajamina minna. Nagu varasemalt siin sai mainitud, pärast Saksa pommirünnakut Gorki aututehasele, kus purustati GAZ 11 mootorite tehas. Võeti kõigil M1V8-l mootorid maha ja asendati MM mootoritega. Alles jäi see ainult mõnel Stalinit eskortival masinal.
Vasta

(03-01-2019, 19:40 PM)Raivo Kirjutas:  Nikerdasin vahepeal populaarteadusliku ilustratsiooni probleemi visualiseerimiseks Rolleyes
 Mõõtkava vist ei klapi. Siin paistab, et GAZ raam laiem. Ma tulen nädalavahetusel, kui aega on selle teema juurde tagasi, pärast seda, kui olen mõningaid mõõtmisi teinud.
Vasta

Paber mis postitatud sai oli 30 juulist 1941 ja on lisa sellele paberile:

   
Vasta

(03-01-2019, 22:31 PM)nemps Kirjutas:  Paber mis postitatud sai oli 30 juulist 1941 ja on lisa sellele paberile:

No siis see isend lasi veel Fordi mootoriga ringi.
Vasta

Võibolla läbi käinud juba aga: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars...dfleh.html
[url=https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/gaz/another/dfleh.html][/url]
Vasta

(06-02-2019, 23:15 PM)murgens Kirjutas:  Võibolla läbi käinud juba aga: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars...dfleh.html
[url=https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/gaz/another/dfleh.html][/url]

Ma ei tea, mis hinda see mees seal kuulutuses näitab aga kui ma talle kunagi Oktoobris helistasin, siis ütles miinimum 12K kogu rämpsu eest. Otsigu lolli mujalt. Paistab, et pole leidnud.
Vasta

    Pildid erinevad veidi, aga ehk on abi.

Do'nt panic
Vasta

(06-02-2019, 23:33 PM)Formika Kirjutas:  
(06-02-2019, 23:15 PM)murgens Kirjutas:  Võibolla läbi käinud juba aga: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars...dfleh.html
[url=https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/gaz/another/dfleh.html][/url]

Ma ei tea, mis hinda see mees seal kuulutuses näitab aga kui ma talle kunagi Oktoobris helistasin, siis ütles miinimum 12K kogu rämpsu eest. Otsigu lolli mujalt. Paistab, et pole leidnud.
Selle mehega asjaajades peavad lehmanärvid olema.Vaatan...,otsin....,saadan....,homme.... ja lõpuks kui kohalelähed ei ilmu ise välja või just pakkis ja saatis kogematta kellegile teisele Toungue .

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

GAZ-M1 manuaal (Автомобиль М-1 - Издательство Наркомхоза РСФСР - 1940):
https://yadi.sk/i/iAduz2N4zPNTBg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne