Postitused: 1,810
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Konkreetne värk noh.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Miks sa vedrud sisemise raami külge panid? vedru oleks pidaanud võimalikult ratta vastas olema.
Postitused: 181
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Aga amordid niimoodi keskele kokku panduna on üks subrjonoki suurematest vigadest, kõigub nagu litsihäll.
Postitused: 6,708
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Nende Zubriku amortide kasutuse teemal oli mõni aeg tagasi SUUR ARUTELU. Lõpuks sai selgeks, et sellises asendis amordid ei tööta.
Väljaspool asuvad vedrud meeldiksid sillatalale tõesti rohkem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
25-08-2017, 10:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2017, 11:00 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Alternatiivne projekt zubrikust näeks välja selline:
Amortidest saaks hantlid teha jne.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(25-08-2017, 15:30 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Sild on sellise käru juures ainuke väärtuslik komponent ju
Ära teda siis väärtusetuks muuda.
Tehasest on tal kandevõimeks antud kuskil 400kg. Sa tõid vedrupaki kinnituse veel rattast kaugemale ka. See muutis kandevõimet veel väiksemaks.
Vahetüki materjal ei määra midagi. Seal on murdmine väga väike, tänu pikale jõuõlale.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(25-08-2017, 16:49 PM)v6sa Kirjutas: ... Tonniga aeti neid looka küll...
...ja kraavi ka. Tänu amortide valele paigutusele (ja kindlasti ka valedele sõiduvõtetele) ei tahtnud nad teel ka püsida. Mul sõber pidi ükskord lauakoormaga uppi minema. Ainult jumal või kurat (pidi kõvem mees olema) päästis teda kõikse hullemast.
Nii pikk ülemurde nurk on ikke väga kahtlane. Mina oleks viinud vedru hoopis rattale võimalikult lähedale. Sellise ratsiga oleks silla väga kõvaks saanud. Laagrite poolest on ju sild eeskujulik.
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Aga ehk oli kogu selle järelhaagise ,,kipakus,, ja väike ette nähtud kandevõime taotluslik? Nõukogude inimesel ei olnud ju lubatud omada furgoon-ega kastiautot eraomanduses. Suure kandejõuga haagisega oleks ju saanud ettevõtlusega tegeleda, see aga ei olnud meeltmööda maailma parimas riigis elavate inimeste juhtorganitele.
Postitused: 1,246
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Selle haagise kandevõime määrab ära tema "raami" ja "kasti" materjal. Mõlemad on silmale vaadata õhukesed ja õrnakesed. Sellelegi vaatamata on käru üsna kõvake. Kõige kehvem koht on tal poorte ülemine serv, mis vist kõigil on kõver. Parandatav kandilise toru serva keevitamisega.
Nõukogudemaal oli see käru mõeldud laiatarbeautodele ziguli ja moskvich, haagise kandevõime tuleb ilmselgelt nendele autodele lubatud haagise massidest. Muud vedukit tollal tavainimesel eriti olla ei saanud - sapakas oli veel lahjem vedur ja volga erakätes oli pigem erand. UAZ, raf jne polnud erakätesse müügiks mõeldud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(25-08-2017, 22:39 PM)vanapagan Kirjutas: No nüüd leidsid küll millega võrrelda...
Mis võrdlusel viga, tegu ju ringraja Zubrjonokiga.